Jonas2k Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Og der mista jeg troen på det prosjektet... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Jeg liker Ben Affleck, men ikke som Batman (i tankene ihvertfall, kan bli overrasket, men jeg tror ikke det). Og jeg har fremdeles litt smått friskt til minne hvordan han og Mark Steven Johnson ødela en av de beste superheltene i tegneserie-format når de lagde film-utgave rundt karakteren. Endret 23. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Har faktisk enda til gode å se Daredevil. Om det er ett gode er vel heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Gjør deg selv heller en tjeneste å les heller comicene. Man Without Fear (Frank Miller) Born Again (Frank Miller) Guardian Devil (Kevin Smith) Daredevil: Yellow (Joseph Loeb) Eller vent med hva Marvel har i planene for karakteren på film. Endret 23. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Huff... det der var ikke nyheter jeg satte særlig stor pris på å lese. Ben Affleck er en helt grei skuespiller han, og han har gjort noen gode roller, men han passer aldeles ikke til å spille den mørke, dystre Bruce Wayne/Batman. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det vet vi ikke før vi har sett det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ingen så for seg Heath Ledger som Joker. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ser ikke problemet. Inger forventer en god film uansett, så det betyr nada om det er Ben Affleck, Wesley Snipes eller Sarah Jessica Parker som spiller Batman. Filmer kommer til å suge. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det spørs hvordan du ser på det. Flere superhelt-filmer jeg synes er gode, og en haug som må ha likt Avengers og Iron Man 3 siden det var en shitloads med folk som så filma. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Affleck? Virkelig skeptisk, men så har jeg ikke sett noen av rollene han de siste årene heller. Noen anbefalinger som kanskje kan få dette til å gi litt mening? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Argo synes jeg var veldig bra, men det betyr ikke at han er en good fit for Batman akkurat. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det er det jeg mener. Han gjorde det bra i Argo og jeg har ikke noe i mot Ben Affleck i det hele tatt som skuespiller. Jeg bare sliter veldig med å se for meg han som Batman. På samme måte som da jeg hørte at Clooney blei casta til den-batman-filmen-som-aldri-ble-lagd. Men på den annen side: Ingen så for seg Heath Ledger som Joker. Også et godt poeng. Jeg husker raseriet og alle negative skriverier som oppsto da dem første bildene av han i Joker-outfit ble lansert. Vi så jo alle hvordan det blei til slutt. Jeg er kanskje litt vel negativ til Affleck som Batman her, men jeg sliter sikkelig med å se for meg at han klarer å selge rolla. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det er det jeg mener. Han gjorde det bra i Argo og jeg har ikke noe i mot Ben Affleck i det hele tatt som skuespiller. Jeg bare sliter veldig med å se for meg han som Batman. På samme måte som da jeg hørte at Clooney blei casta til den-batman-filmen-som-aldri-ble-lagd. Men på den annen side: Også et godt poeng. Jeg husker raseriet og alle negative skriverier som oppsto da dem første bildene av han i Joker-outfit ble lansert. Vi så jo alle hvordan det blei til slutt. Jeg er kanskje litt vel negativ til Affleck som Batman her, men jeg sliter sikkelig med å se for meg at han klarer å selge rolla. Nå er jo rollens hans så og si legendarisk med tanke på at han er død Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Har vært mye hat mot Affleck opp gjennom tidene, men jeg syns han har forbedret seg kraftig de siste åra Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ingen så for seg Heath Ledger som Joker. Nettopp, det var det jeg og tenkte. Det ble jo et jævla rabalder når Heath ble avduket som ny Joker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Feil. Nei. Skulle heller gjerne hatt michael keaton som batman igjen, han er jo ikke så gammel at han ikke kunne spilt batman en gang til Endret 23. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Nei. Jo. Hen ble mer eller mindre genierklært for rollen som The Joker FØR filmen var ferdigmekka og lenge før han døde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Jo. Hen ble mer eller mindre genierklært for rollen som The Joker FØR filmen var ferdigmekka og lenge før han døde. Men rollen ble mer populær etter han døde ihvertfall, fikk folk til å sette mer pris på rollen og hans skuespiller talent Endret 23. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå