Comma Chameleon Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hahahaha. For en film det ser ut til å bli. Må kanskje se den første. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Demolition Man er fortsatt awesome, så den sist for et par år siden. "Let us dine at Pizza Hut!" I still don't know how to use the 3D-shells. Endret 10. august 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) de heter egentlig "three sea shells" iflg Wikipedia. Og ikke engang manusforfatteren kan forklare hvordan de skulle brukes Endret 10. august 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Plot hole! Kanskje jeg skal se den igjen. Lenke til kommentar
Berthelsen Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 det ser spennende ut, det er helt sikkert! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=CreneTs7sGs Hoho. John Goodman & Bill Murray dreper nazister gjør filmen god nok for meg Massive cred for at de har valgt "Shawn Lee's Ping Pong Orchestra - Kiss The Sky" som soundtrack! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 John Goodman i dramakomedier = Worth every penny. For meg var han og Alan Arkin det beste med Argo. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Tango & Cash går på Max nå. Alle som ike har sett denne sinnsykt fete klassikeren burde sjekke den ut. 1/6 av dagbladet, 8/10 av meg. Kremfilm! Sylvester Stallone og Kurt Russell er sykt bra sammen. Kjemi! Ray Tango (Stallone): Rambo? Rambo's a pussy. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hvordan dagbladet klarer å gi den 1/6 fatter jeg bare ikke, men så holder jeg meg unna dagbladet når det gjelder alt av anmeldelser. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Tango & Cash går på Max nå. Alle som ike har sett denne sinnsykt fete klassikeren burde sjekke den ut. 1/6 av dagbladet, 8/10 av meg. Kremfilm! Sylvester Stallone og Kurt Russell er sykt bra sammen. Kjemi! Ray Tango (Stallone): Rambo? Rambo's a pussy. De som jobber i dagbladet er jo hjernedøde så ikke rart de ga så lav score:) Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Nå må dere ikke misforstå meg, gutter. Det er ikke sånn at jeg leser anmeldelser på dagbladet eller noe. Men jeg bruker se.no om jeg skal sjekke TV-programmet, og da la jeg merke til terningen der. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Tango & Cash går på Max nå. Alle som ike har sett denne sinnsykt fete klassikeren burde sjekke den ut. 1/6 av dagbladet, 8/10 av meg. Kremfilm! Sylvester Stallone og Kurt Russell er sykt bra sammen. Kjemi! Ray Tango (Stallone): Rambo? Rambo's a pussy. Så den selv, syntes den var spinnvill men skulle jeg skrive en saklig anmeldelse hadde jeg ikke klart å gi den mer enn 2 eller 3/6 basert på hvor dårlig den er film-messig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg bare browset innom den tilfeldig..fikk ikke med meg starten eller noe..hva handler den egentlig om? Hva har armbryting med den action-sekvensen som endte med at Stallone og Russell sa "if you get problems, you can reach me at blablabla cafe, ask for xxx she'll know where to find me" Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hva synes folk her om Life of Pi? Kom over den på Netflix i går, og vurderer å se den. Har et inntrykk av at filmen er oppskrytt og overvurdert. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Life of Pi var kul nok den, men jeg sliter veldig med å skjønne hvorfor den blir sett på som tidenes film. Visuelt er den for det meste flott, men det er veldig tydlig at de skifter mellom ekte og CGI-tiger, noe som ødela veldig mye for min del. I tillegg er den en sinnsykt irriterende drømmesekvens som så så dårlig ut at jeg nesten slo av filmen. Så ekstremt billig og ekkel ut. Jeg bare browset innom den tilfeldig..fikk ikke med meg starten eller noe..hva handler den egentlig om? Et par politifolk som alltid ødelegger for en kriminell kis, så han setter opp en felle og får begge innbura. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hva synes folk her om Life of Pi? Kom over den på Netflix i går, og vurderer å se den. Har et inntrykk av at filmen er oppskrytt og overvurdert. Den var kjempefiiin. Se den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 "sinnsykt irriterende drømmesekvens" Sett flere slike i Wam/Vennerød Lenke til kommentar
falsetto Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Tenker å se på Great Gatsby snart. Det ser ut til en skikkelig stemningsfull helaftens. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg så den i går. Det var ikke en glimrende film, type favoritt gjennom all tid, for min del, men underholdende, godt fortalt og hadde noen virkelig gode visuelle aspekter. Jeg er riktignok ikke sikker på om jeg helt "tok" musikkvalget, men det var ikke for forstyrrende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hulk Hogan 60 i dag.....Hulkamania never dies , brother "Thunderlips in the flesh , baby !" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå