Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Peter Jackson, Jonathan Demme, Brian Singer; kan de sammenlignes? Nei. Til tross for høy ranking på IMDb og popularitet, så er de ikke i nærheten av Kubrick.

8725529[/snapback]

 

Nå vet jeg at du kødder. Singer? Han oser det vel ikke akkurat klasse av. Demme er også ett, om ikke et par, hakk under PJ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Peter Jackson, Jonathan Demme, Brian Singer; kan de sammenlignes? Nei. Til tross for høy ranking på IMDb og popularitet, så er de ikke i nærheten av Kubrick.

8725529[/snapback]

 

Nå vet jeg at du kødder. Singer? Han oser det vel ikke akkurat klasse av. Demme er også ett, om ikke et par, hakk under PJ.

8725582[/snapback]

Du vet at folk flest synes Singer er mye dyktigere enn det du synes, ta i det minste hensyn til det slik jeg gjør med Jackson. Jeg er dog enig i at Demme er ca ett-to hakk under PJ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg må uansett nevne Scorsese, bare for å nevne ham. Fyren er tross alt større enn alle som delte ut Oscar-statuetten til ham, kanskje med unntak av Spielberg.

Lenke til kommentar
Jeg må uansett nevne Scorsese, bare for å nevne ham. Fyren er tross alt større enn alle som delte ut Oscar-statuetten til ham, kanskje med unntak av Spielberg.

8725735[/snapback]

Jeg er mer enn villig til å sette ham som nummer 2. Å bli nominert for Best Director uten å vinne så mange ganger på rad er et sikkert kvalitetstegn^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg må uansett nevne Scorsese, bare for å nevne ham. Fyren er tross alt større enn alle som delte ut Oscar-statuetten til ham, kanskje med unntak av Spielberg.

8725735[/snapback]

Jeg er mer enn villig til å sette ham som nummer 2. Å bli nominert for Best Director uten å vinne så mange ganger på rad er et sikkert kvalitetstegn^^

8725774[/snapback]

 

Visste ikke at dine meninger var analoge med akademiets.

Lenke til kommentar
Så POTC3, ikke så dum egentlig.

 

 

Likte ikke helt at det slutten var ganske åpen, noe som kan lede til både en 4 og en 5. film i serien

 

8725828[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Med tanke på det som kom etter rulleteksten, tyder det jo på at eventuelle oppfølgere blir uten Bloom og Knightley, bare med Depp. Tror konseptet må fornyes en hel del før det skjer
Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å finne ut hvilken film Zhang Zyi og Chow Yun Fat har spilt i sammen. Gah! Det er et spørsmål i filmquizen til Fredrikstad Kino.

8725509[/snapback]

 

1. Google is thou friend.

8725554[/snapback]

Jeg brukte søkefunksjonen som man kan bruke for å finne ut i hvilken film to personer har jobbet sammen på IMDb, men fant ikke ut noe. Uansett; takk. :D

Lenke til kommentar
Jeg må uansett nevne Scorsese, bare for å nevne ham. Fyren er tross alt større enn alle som delte ut Oscar-statuetten til ham, kanskje med unntak av Spielberg.

8725735[/snapback]

Jeg er mer enn villig til å sette ham som nummer 2. Å bli nominert for Best Director uten å vinne så mange ganger på rad er et sikkert kvalitetstegn^^

8725774[/snapback]

 

Visste ikke at dine meninger var analoge med akademiets.

8725817[/snapback]

Hoppet du over "uten å vinne"-delen?

Lenke til kommentar
Så POTC3, ikke så dum egentlig.

 

 

Likte ikke helt at det slutten var ganske åpen, noe som kan lede til både en 4 og en 5. film i serien

 

8725828[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Med tanke på det som kom etter rulleteksten, tyder det jo på at eventuelle oppfølgere blir uten Bloom og Knightley, bare med Depp. Tror konseptet må fornyes en hel del før det skjer

8725849[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hva er det som kommer etter slutten i POTC3?

Gikk før den var ferdig. :ermm:

Lenke til kommentar
Peter Jackson, Jonathan Demme, Brian Singer; kan de sammenlignes? Nei. Til tross for høy ranking på IMDb og popularitet, så er de ikke i nærheten av Kubrick.

8725529[/snapback]

 

Nå vet jeg at du kødder. Singer? Han oser det vel ikke akkurat klasse av. Demme er også ett, om ikke et par, hakk under PJ.

8725582[/snapback]

Du vet at folk flest synes Singer er mye dyktigere enn det du synes, ta i det minste hensyn til det slik jeg gjør med Jackson. Jeg er dog enig i at Demme er ca ett-to hakk under PJ.

8725711[/snapback]

 

Den vanlige mann i gata vet vel ikke engang hvem Bryan Singer er.

 

-"Hvem er det?"

-"X-Men"

-"Åja, den er jo kul."

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hva er det som kommer etter slutten i POTC3?

Gikk før den var ferdig. :ermm:

8726139[/snapback]

POTC3-spoiler

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det vises ett framtidsblikk 10 år frem i tid, hvor Elizabeth står på en klippe med en 9-10 år gammel gutt. Sammen speider de ned på sjøen der William Turner fremdeles er kaptein på "Den flygende Hollender", som speider opp igjen på dem. Altså har ikke mye skjedd i deres liv, eventuelle oppfølgere må jo da følge Jack Sparrow på jakt etter ungdomskilden, mens Elizabeth er opptatt med unge og Will med å frakte de døde.
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hva er det som kommer etter slutten i POTC3?

Gikk før den var ferdig. :ermm:

8726139[/snapback]

POTC3-spoiler

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det vises ett framtidsblikk 10 år frem i tid, hvor Elizabeth står på en klippe med en 9-10 år gammel gutt. Sammen speider de ned på sjøen der William Turner fremdeles er kaptein på "Den flygende Hollender", som speider opp igjen på dem. Altså har ikke mye skjedd i deres liv, eventuelle oppfølgere må jo da følge Jack Sparrow på jakt etter ungdomskilden, mens Elizabeth er opptatt med unge og Will med å frakte de døde.

8726189[/snapback]

 

Damn! :mad:

Skjønte det var noe muffens når de ikke slo på lysa når rulleteksten kom.

 

Nei nå ble jeg skikkelig sint her...

Lenke til kommentar
Damn! :mad:

Skjønte det var noe muffens når de ikke slo på lysa når rulleteksten kom.

 

Nei nå ble jeg skikkelig sint her...

8726235[/snapback]

Iflg. andre fora skal klippet ligge på diverse filmklipp-tjenester som youtube, metacafe, osv, men fjernes kontinuerlig av Disney grunnet copyright. Skulle ikke forundre meg om du var istand til å finne noe å streame en eller annen plass :)

 

EDIT: Og naturligvis venter man til rulleteksten er ferdig, det var da ekstrascener etter rulleteksten på de to forrige filmene...

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Damn! :mad:

Skjønte det var noe muffens når de ikke slo på lysa når rulleteksten kom.

 

Nei nå ble jeg skikkelig sint her...

8726235[/snapback]

Iflg. andre fora skal klippet ligge på diverse filmklipp-tjenester som youtube, metacafe, osv, men fjernes kontinuerlig av Disney grunnet copyright. Skulle ikke forundre meg om du var istand til å finne noe å streame en eller annen plass :)

 

EDIT: Og naturligvis venter man til rulleteksten er ferdig, det var da ekstrascener etter rulleteksten på de to forrige filmene...

8726302[/snapback]

 

Var det det på de to også?

Nei nå altså!

Finnes ekstraklippene på DVD filmene da?

 

Får se om jeg finner en stream en plass på internett.

 

Blir nemlig aldri så jeg sitter å ser gjennom rulleteksten. For det første reiser alle i salen seg og da blir det litt dumt å være den eneste som sitter der og for det andre så er det sjelden det er ekstraklipp etter filmene.

Lenke til kommentar
Damn! :mad:

Skjønte det var noe muffens når de ikke slo på lysa når rulleteksten kom.

 

Nei nå ble jeg skikkelig sint her...

8726235[/snapback]

Iflg. andre fora skal klippet ligge på diverse filmklipp-tjenester som youtube, metacafe, osv, men fjernes kontinuerlig av Disney grunnet copyright. Skulle ikke forundre meg om du var istand til å finne noe å streame en eller annen plass :)

 

EDIT: Og naturligvis venter man til rulleteksten er ferdig, det var da ekstrascener etter rulleteksten på de to forrige filmene...

8726302[/snapback]

Hæ, er det Extra scener etter Rulleteksten!?Helsikken...Dobbelt Helsikken :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...