""" Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Og hvem kan vel mislike Scarlett... Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Aldri skjønt fascinasjonen for Scarlett. Jeg synes hun er bra i Lost in Translation, Ghost World og The Prestige, men utenom de kan jeg ikke komme på en eneste film hvor jeg har blitt noe spesielt imponert over henne. Irriterende stygge lepper har hun også. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det samme kan man egentlig si om Marilyn Monroe. Er vel ikke først og fremst skuespiller prestasjon folk forguder henne for. She got that sex appeal Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Scarlett er da flink i Vicky Cristina Barcelona og Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Aldri skjønt fascinasjonen for Scarlett. Jeg synes hun er bra i Lost in Translation, Ghost World og The Prestige, men utenom de kan jeg ikke komme på en eneste film hvor jeg har blitt noe spesielt imponert over henne. Irriterende stygge lepper har hun også. Har du sett Match Point? Scarlett er både dyktig og skamdeilig i denne og flere filmer. 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ja, jeg har sett den. Og nei, jeg synes ikke Scarlett er all verden i den. Helt på det jevne, men ikke noe jeg noensinne har trukket frem som veldig bra. Det er derimot Jonathan Rhys Meyers som er hinsides bra. Er glad i filmen, da. Gode greier. Ikke synes jeg hun er skamdeilig heller. Kjipe lepper har ingen problemer med å ødelegge et ellers flott fjes. Som sagt, Irriterende stygge lepper. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Om det er noen som ser bra ut i Match point så er det Jonathan Rhys Meyers. Meget flink er han også. Utseendemessig så er Scarlett oppskrytt ja, men har lite å klage over når det gjelder skuespillerprestasjoner. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Haha. Antonio Banderas og Mel Gibson blir med i Expandables 3. Jackie Chan, Wesley Snipes, Nicolas Cage og Milla Jovovich er bare i rykteboksen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jævlig fete greier. Hadde vært dødsfett med Jackie Chan og Wesley Snipes. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hadde vært fin throwback to the old days det. Stallone ønsker jo Jackie Chan, Wesley Snipes, Nicolas Cage og Milla Jovovich så noen av de navnene vil nok også bli bekreftet til filmen. Om ikke spart til den mulige fjerde filmen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Sier ikke nei takk til noen av de, egentlig. Litt skeptisk til Milla Jovovich, dog. Liker frøken Jovovich veldig godt, men hun er jo ikke noen actionhelt for min del, noe The Expendables i stor grad handle rom for min del. Hadde heller sett at han fikk meg seg Pam Grier, Michelle Yeoh, Sigourney Weaver eller noe sånt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Linda Hamilton litt ønsker jeg å se i en rolle i Expandables. Hun var en av de første actionheltinnene jeg virkelig likte. Eller kanskje Lena Heady som erstattet hennes smått (og har spilt badass i Dredd). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Sigourney Weaver Oh fuck yeah. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Wesley Snipes Jeg ble smått sugen på å se Demolition Man igjen. Noen som vet om den holder seg godt, eller bør gode minner forbli gode minner? Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg synes fremdeles den er jævlig fet. Det er så mange lag med deilig ost på den at det er umulig for tøffe gutter å mislike den. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Demolition Man er fortsatt awesome, så den sist for et par år siden. "Let us dine at Pizza Hut!" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Det er også bekreftet at Mel Gibson vil være hovedskurken i Expandables 3. (Takk til Heilage får bildet) Fun, da han er hovedskurken i Machete Kills også. (for dere som ikke har sett traileren) http://www.youtube.com/watch?v=BO1WwOQowlg Endret 9. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå