""" Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har kun sett de fire første, men tre av de er absolutt verdt å se. Den første er håpløst kjip, og den tredje er jævlig bra. Kjøp. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har kun sett de fire første, men tre av de er absolutt verdt å se. Den første er håpløst kjip, og den tredje er jævlig bra. Kjøp. Der er jeg uenig. Den første lider jo av svak barneskuespill, men greier å skape et fint visuelt bilde, magi og stemning som forsvinner litt utover serien. Bl.a. Voldemort var mye mer skremmende i denne, enn i noen av de andre filmene, noe som skyldes hvordan de greide å bruke han, hva de ville vise og ikke minst John Williams sitt soundtrack. Den gjenskaper karakterer og plott fra boka veldig bra, og det at den var fundamental for at serien skulle fortsette og faktisk lykkes med det, er beundringsverdig. Som en serie (alle 8 filmene) så fungerer de greit. Det er ingen banebrytende mesterverk noen av dem, men flere av filmene preger av den fantasifulle stilen fra bøkene. Det er tross alt familiefilmer. Kvaliteten går også opp og ned på flere elementer i de ulike filmene. Jeg synes 199,- er en god pris for kolleksjonen. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er de 8 filmene den endelige serien, eller skulle det komme en film til? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Den tredje var den absolutt dårligste for min del. Synes filmene var helt grei underholdning, men mistenker at man får et helt annet forhold til serien om man leser bøkene først. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Den tredje var den absolutt dårligste for min del. Synes filmene var helt grei underholdning, men mistenker at man får et helt annet forhold til serien om man leser bøkene først. Går utifra at bok 3 er en favoritt da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har ikke lest bøkene. Eller begynte på den første når jeg var liten, men gikk for Ringenes Herre istedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er vell den 3. filmen som er annerkjent som den beste i filmserien ivertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har aldri lest HP-bøkene, men jeg har sett alle filmene. De er god underholdning og god stemning. Selv om det blir litt mye tween-kleine kjærlighetsforviklinger etterhvert som ungene blir ungdommer gjennom serien. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) En kjent nettbutikk har nå Harry Potter 1-8 ( er det alle filmene?) på tilbud til 199,-. Jeg har aldri sett noe annet enn den første HP filmen, for mange år sida. Flere som mener jeg går glipp av noen fantastiske filmer.. Burde jeg slå til? Har ikke lest bøkene og har ikke noe videre forhold til HP, bortsett fra at jeg såg film nr.2 på TV i sin tid. Jeg digget disse filmene, og det var håpløst trist når det hele var over. Slå til sier jeg Og til den prisen er det jo ikke noen tvil en gang. Endret 7. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jepp, da var den bestilt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Yes, men blir fun å se om den teaser til Guardians of The Galaxy som er det mest spennende fra Marvel akkurat. Lenke til kommentar
Ozmium Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Wolverine kunne spart seg for 3D, men jeg ville ikke latt 3D skremme meg for å se Wolverine hvis man er fan. For å være en X-Men film er det kanskje det beste som har vært lagd, ihvertfall siden 2`ern. Er helt enig. Jeg så den i 3D men jeg følte at jeg så den i 2D. Er ikke effekter og sånn jeg tenker på, men at det ikke ble noen dybde eller romfølelse silk som i bl.a annet den siste Harry Potter-filmen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Wow, den nye filmen til Spike Jonze, Her, ser fantastisk ut! http://www.youtube.com/watch?v=rS8zOLOcPMQ 3 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Aldri hørt om den før nå, men fy flate som jeg gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg hørte også om den i dag, og gleder meg veldig. Det ser ut til å bli en god del bra filmer fremover. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det som blir spennende er Crouching Tiger, Hidden Dragon II - The Green Destiny. Også med Donnie Yen, a gitt. Donnie Yen og Michelle Yeoh i hovedrollene, og Yuen Woo-ping i regissørstolen. Feiende flott! Crouching Tiger, Hidden Dragon er jo en av tidenes beste wuxiafilmer, så det skal godt gjørs å ikke skuffe litt her. Men jeg har troa uansett. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Heller ikke hørt om "Her" før nå, men herregud. Bare traileren der er bedre enn bra mange filmer jeg har sett. Skal absolutt sees! Bra rolleliste også. Joaquin Phoenix er rå. Og hvem kan vel mislike Scarlett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå