Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg elsker originalen, og vil virkelig at Lees versjon skal være bra, men den traileren ga meg ikke håp. Virker som om de helt har endret tonen på filmen.

Jeg ble litt perpleks, fordi remaken kom så fort, å dette kunne jo virke som et genialt trekk sånn sett. Men den ser litt for ren og rett frem ut. hm. Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo ikke den første Oldboy-remaken. Bollywood mekka en remake allerede i 2006, kalt Zinda. Forferdelig dårlig film. Men det kommer jo ikke som en overraskelse. Det finnes vel en Bollywood-remake for absolutt alle filmer som har kommet. Se frem til Rambo- og The Expendables-remakene. Blir sikkert fete, haha.

Lenke til kommentar

Ingen som vet?

Regner med de har hele samlingen, som er blant annet:

Taxi Driver

The Bridge On The River Kwait

Easy Rider

Midnight Express

A Few Good Men

Almost Famous

Boyz n the Hood

Close Encounters of The Third Kind

Crouching Tiger, Hidden Dragon

Da Vinci Code

Donnie Brasco

Dracula

Dr Strangleove

Gattaca

Groundhog Day

Kramer vs Kramer

Life of Brian

Stand By Me

Das Boot

Lawrence of Arabia

Gandhi

Endret av MKej
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sist film jeg så med 8/10 som ikke var gjennsyn var 2 måneder siden, 2. siste 8/10 2 måneder før det igjen. Noen tips til å finne gode filmer? Eller har jeg bare melket det meste av filmer jeg liker?

Det er nok relativt gode filmer å ta av (klassikere jeg ikke har sett enda men vet ikke er den type film jeg ser etter).

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å poste en trailer her om dagen, av Oliver stone.Savages. Men den var så dårlig, så jeg ble kvalm. Det jeg fanget i ditt innlegg var at du ikke hadde sett filmen enda, å derfor vil nytte stort av å se Oliver stone i orginal utgave, for 90-talls jomfruer må sprenges av riktig regisør. sorry. litt langt inlegg.

Lenke til kommentar

Har bestilt inn Wall Street: Money Never Sleeps, og lurte på om jeg må se den første Wall Street filmen før jeg ser denne? Eller er det ikke så viktig?

Den første er veldig god. Money Never Sleeps er ikke det. Du ser i alle fall den første, før du ser Wall Street: MNS.

Lenke til kommentar

Sist film jeg så med 8/10 som ikke var gjennsyn var 2 måneder siden, 2. siste 8/10 2 måneder før det igjen. Noen tips til å finne gode filmer? Eller har jeg bare melket det meste av filmer jeg liker?

Det er nok relativt gode filmer å ta av (klassikere jeg ikke har sett enda men vet ikke er den type film jeg ser etter).

Kanskje du vil sjekke ut noen av de siste filmene jeg har ratet 8/10 eller bedre:

Angel Heart (1987)

Woody Allen: A Documentary (2012)

High and Low (1963)

The Grandmaster (2013)

Upstream Color (2013)

People Like Us (2012)

Quest for Fire (1981)

Jagten (2012)

Samsara (2011)

Teddy Bear (2012)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...