ClarkGable Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Jeg elsker originalen, og vil virkelig at Lees versjon skal være bra, men den traileren ga meg ikke håp. Virker som om de helt har endret tonen på filmen. Jeg ble litt perpleks, fordi remaken kom så fort, å dette kunne jo virke som et genialt trekk sånn sett. Men den ser litt for ren og rett frem ut. hm. Endret 11. juli 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Er jo ikke den første Oldboy-remaken. Bollywood mekka en remake allerede i 2006, kalt Zinda. Forferdelig dårlig film. Men det kommer jo ikke som en overraskelse. Det finnes vel en Bollywood-remake for absolutt alle filmer som har kommet. Se frem til Rambo- og The Expendables-remakene. Blir sikkert fete, haha. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Er jo ikke den første Oldboy-remaken. Se frem til Rambo- og The Expendables-remakene. Blir sikkert fete, haha. http://www.youtube.com/watch?v=7yBnl_krN_U Som det Terminatrixeriet her. Edit: bad link så jeg, bare trykke på youtubelinken. Endret 11. juli 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Noen som har en komplett liste over hvilke Blu-Ray filmer som Amazon UK har i disse versjonene? Ingen som vet? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Ingen som vet? Regner med de har hele samlingen, som er blant annet: Taxi Driver The Bridge On The River Kwait Easy Rider Midnight Express A Few Good Men Almost Famous Boyz n the Hood Close Encounters of The Third Kind Crouching Tiger, Hidden Dragon Da Vinci Code Donnie Brasco Dracula Dr Strangleove Gattaca Groundhog Day Kramer vs Kramer Life of Brian Stand By Me Das Boot Lawrence of Arabia Gandhi Endret 11. juli 2013 av MKej 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Midnight express er bra. mange som ikke liker den pga den dogdy stilen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Midnight express er bra. mange som ikke liker den pga den dogdy stilen. Har kjøpt den inn for ikke så lenge siden, skal nok se den snart. Takk! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Noen som vet om denne Alien Antologien er helt lik denne? Det jeg lurer mest på er om den er i "bokform" med ark der blu-rayene sitter som du kan bla i. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Har bestilt inn Wall Street: Money Never Sleeps, og lurte på om jeg må se den første Wall Street filmen før jeg ser denne? Eller er det ikke så viktig? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Har bestilt inn Wall Street: Money Never Sleeps, og lurte på om jeg må se den første Wall Street filmen før jeg ser denne? Eller er det ikke så viktig? Se den originale, å gi f i den du kjøpte. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Kan du begrunne det? Uten spoilere. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Sist film jeg så med 8/10 som ikke var gjennsyn var 2 måneder siden, 2. siste 8/10 2 måneder før det igjen. Noen tips til å finne gode filmer? Eller har jeg bare melket det meste av filmer jeg liker? Det er nok relativt gode filmer å ta av (klassikere jeg ikke har sett enda men vet ikke er den type film jeg ser etter). Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg holdt på å poste en trailer her om dagen, av Oliver stone.Savages. Men den var så dårlig, så jeg ble kvalm. Det jeg fanget i ditt innlegg var at du ikke hadde sett filmen enda, å derfor vil nytte stort av å se Oliver stone i orginal utgave, for 90-talls jomfruer må sprenges av riktig regisør. sorry. litt langt inlegg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Har bestilt inn Wall Street: Money Never Sleeps, og lurte på om jeg må se den første Wall Street filmen før jeg ser denne? Eller er det ikke så viktig? Den første er veldig god. Money Never Sleeps er ikke det. Du ser i alle fall den første, før du ser Wall Street: MNS. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Sist film jeg så med 8/10 som ikke var gjennsyn var 2 måneder siden, 2. siste 8/10 2 måneder før det igjen. Noen tips til å finne gode filmer? Eller har jeg bare melket det meste av filmer jeg liker? Det er nok relativt gode filmer å ta av (klassikere jeg ikke har sett enda men vet ikke er den type film jeg ser etter). Kanskje du vil sjekke ut noen av de siste filmene jeg har ratet 8/10 eller bedre:Angel Heart (1987) Woody Allen: A Documentary (2012) High and Low (1963) The Grandmaster (2013) Upstream Color (2013) People Like Us (2012) Quest for Fire (1981) Jagten (2012) Samsara (2011) Teddy Bear (2012) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Fjernet en del innlegg som kan sees på som Spam.<br>Husk reglene til forumet, skjer det igjen fra samme bruker/ere blir det smekk å få! 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ja, absolutt. Jeg synes den er kjempegod. Men jeg er generelt stor fan av Danny Boyles filmer. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Er ikke The Beach en Leo-film fra før han ble virkelig god? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Fra 2000 ja, etter Titanic da. Men takk for svar, jeg har påbegynt filmen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå