Jonas2k Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Og for et fantastisk soundtrack! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Når vi er inne på Drive og Ryan Gosling. Noen som har sett The Place Beyond the Pines? Og hva tycks? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Når vi er inne på Drive og Ryan Gosling. Noen som har sett The Place Beyond the Pines? Og hva tycks? Jeg synes den var veldig god Only God Forgives var litt hardere å like, men den hadde sine kvaliteter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Høres bra ut. Har satt den på hold flere ganger nå. Tror jeg skal få sett den i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Liker Beyond The Pines mer enn Only God Forgives, men begge to var filmer jeg likte litt. Spent på filmen til Gosling som kommer neste år, Christina Hendricks <3 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Synes den var meget bra. Gode skuespillere, nydelig foto og musikk. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Har ikke fått sett The Place Beyond The Pines eller Only God Forgives enda, men gleder meg til å se begge. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) har sett den første du nevner, bra den. bra musikk også vurderer å se Squirm (1976) i dag Endret 4. juli 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 5 år siden Kolstad gikk bort......respekt ! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hallo. Er litt Tarantino nerd, og så opp igjen Desperado i dag. Her er to still bilder fra filmen. Noen som tenker på From Dusk till dawn? Pack of Red apple å alt det kjenner jo alle til. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Da gjennstår det bare å finne ut hva som var i kofferten i Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Da gjennstår det bare å finne ut hva som var i kofferten i Pulp Fiction. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Da gjennstår det bare å finne ut hva som var i kofferten i Pulp Fiction. en Royale with Cheese 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 En lyspære, skal vi tro filmen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg fikk gratisbilletter til å se Lone Ranger denne uka av Disney. Jeg tenkte mye på etter å ha sett filmen at folk heller burde spart halve billetten å heller gått for å se Dead Man istedenfor. Generelt har jeg likt Arnie Hammer her og der i roller i tidligere, men i Lone Ranger så passa fyren ikke så godt inn. Og Depp ble nesten altfor cartoon-ish, begynner nesten å lure på om dette er Johnny Depp sin karriere til han ender opp i grava. Pirates-rollen i flere andre filmer og kjedelige filmer som The Tourist. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Escapist: At the Movies slaktet Lone Ranger. Har ikke lest noe særlig positivt om den totalt sett, mistenker at jeg ikke gidder å se den. Ser forøvrig på It's a Wonderful Life nå. Koslig film, på sin måte. Veldig "classic". Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 er det noe ett på kino i sommer? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Jeg fikk gratisbilletter til å se Lone Ranger denne uka av Disney. Jeg tenkte mye på etter å ha sett filmen at folk heller burde spart halve billetten å heller gått for å se Dead Man istedenfor. . Kjipt. ser kul ut på traileren. Endret 6. juli 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå