Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste som var bra med The Dictator var Baron Cohen sin humor. Selve handlingen var ren forutsigbar klisjé. Også blandet de inn kjærlighetsdritten i tillegg. Ugh. Det var mye morsomt, men tviler på at jeg hadde sett på den om jeg ikke var Cohen fan.

Jepp, akkurat kjærlighetsbiten var ganske halvhjertet og unødvendig. Jeg så den på kino sammen med noen venner, og flere av dem hadde, såvidt jeg forsto, ikke sett de andre Cohen-filmene, men likte denne ganske godt. Og en av dem likte den ikke, men han forsto ikke kritikken filmen rettet, synes det var for teit humor osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

En Borat som ikke så bra

gikk til en øyelege som var zebra........ ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Vel, både Bruno og Borat bruker vel satire i like stor grad som The Dictator.

Sant det! Var vel litt dårlig ordlegging fra min side. Men dere skjønte nok hva jeg mente, forhåpentligvis.

Apropos film; Sitter og ser The Last Stand nå. Halvveis inni filmen og er ikke noe særlig imponert. Gøy å se Arnold, that's it. Gleder meg heller til Escape Plan med Arnie og Sly sammen.

Lenke til kommentar

Har kun sett Original Uncut, gjør meg trist at det finnes kortere versjoner ute. Den originale er perfekt på alle måter.

Jeg må innrømme at kortversjonen fint overleverte budskapet i filmen på en veldig god måte. Føler ikke noe behov for å se en lengre versjon, det får heller være en av mine grove forbrytelser jeg må leve med.

I dag: Monsieur Lazhar og Once Upon a Time in the West.

Lenke til kommentar

Sistnevnte ser ut til å være veldig lik Monsieur Lazhar, en film jeg forøvrig kan anbefale. Imponert over barneskuespillerne i den, og den tar opp noe som på veldig mange måter kan være viktig.

Den første der har jeg aldri hørt om, må jeg innrømme. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

YOLT uncut var opprinnelig 3 timer dvs ca. 80 min ekstra råfilm.......hva faen skjedde med råfilmen , hadde vært interessant å se hva som ble kuttet (selv om det ikke var nødvendige scener) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...