Anonym259235 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Eneste som var bra med The Dictator var Baron Cohen sin humor. Selve handlingen var ren forutsigbar klisjé. Også blandet de inn kjærlighetsdritten i tillegg. Ugh. Det var mye morsomt, men tviler på at jeg hadde sett på den om jeg ikke var Cohen fan. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Eneste som var bra med The Dictator var Baron Cohen sin humor. Selve handlingen var ren forutsigbar klisjé. Også blandet de inn kjærlighetsdritten i tillegg. Ugh. Det var mye morsomt, men tviler på at jeg hadde sett på den om jeg ikke var Cohen fan. Jepp, akkurat kjærlighetsbiten var ganske halvhjertet og unødvendig. Jeg så den på kino sammen med noen venner, og flere av dem hadde, såvidt jeg forsto, ikke sett de andre Cohen-filmene, men likte denne ganske godt. Og en av dem likte den ikke, men han forsto ikke kritikken filmen rettet, synes det var for teit humor osv. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 The Dictator går jo tilbake til Ali G-stilen som Cohen har kjørt tidligere, med satire på mange plan. Jeg lo godt av filmen. Bruno og Borat havner jo i en helt annen type sjanger igjen, som man ikke likte de kan man fint like Dictator. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Vel, både Bruno og Borat bruker vel satire i like stor grad som The Dictator. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Filmkveld! Ser ut til at Paths of Glory og Das Boot blir kveldens filmer. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Uncut versjonen av Das Boot da eller? Da har du isåfall en lang og fantastisk filmkveld foran deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) En Borat som ikke så bra gikk til en øyelege som var zebra........ Endret 24. juni 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Uncut versjonen av Das Boot da eller? Da har du isåfall en lang og fantastisk filmkveld foran deg. Ca 2,5 timer denne. Dyster film! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Director's Cut er på 3 timer og 29 minutter. Original Uncut er på hele 4 timer og 53 minutter! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Vel, både Bruno og Borat bruker vel satire i like stor grad som The Dictator. Sant det! Var vel litt dårlig ordlegging fra min side. Men dere skjønte nok hva jeg mente, forhåpentligvis. Apropos film; Sitter og ser The Last Stand nå. Halvveis inni filmen og er ikke noe særlig imponert. Gøy å se Arnold, that's it. Gleder meg heller til Escape Plan med Arnie og Sly sammen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Director's Cut er på 3 timer og 29 minutter. Original Uncut er på hele 4 timer og 53 minutter! Yeah, fuck that. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Har kun sett Original Uncut, gjør meg trist at det finnes kortere versjoner ute. Den originale er perfekt på alle måter. 1 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Das Boot er en filmhistorisk kulturpærle, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har kun sett Original Uncut, gjør meg trist at det finnes kortere versjoner ute. Den originale er perfekt på alle måter. Jeg må innrømme at kortversjonen fint overleverte budskapet i filmen på en veldig god måte. Føler ikke noe behov for å se en lengre versjon, det får heller være en av mine grove forbrytelser jeg må leve med. I dag: Monsieur Lazhar og Once Upon a Time in the West. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) I dag: Monsieur Lazhar og Once Upon a Time in the West. Høres ut som en helaften! Her blir det: Il conformista (1970) og The Class (2008) Endret 23. juni 2013 av MKej Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Sistnevnte ser ut til å være veldig lik Monsieur Lazhar, en film jeg forøvrig kan anbefale. Imponert over barneskuespillerne i den, og den tar opp noe som på veldig mange måter kan være viktig. Den første der har jeg aldri hørt om, må jeg innrømme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 YOLT uncut var opprinnelig 3 timer dvs ca. 80 min ekstra råfilm.......hva faen skjedde med råfilmen , hadde vært interessant å se hva som ble kuttet (selv om det ikke var nødvendige scener) ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jaja. Da blir det oppfølger for World War Z også. Roland Emmerich bekrefta også at Will Smith ikke ville komme tilbake til Independence Day 2. Som Emmerich selv sa, han var for dyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hvor mye skulle Bill Pullman ha? En pakke twist? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Noe sånt. Fyren spilte jo i den kortvarige NBC-komiserien 1600 Penn nå nylig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå