Filmvenn Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hva i helvete skal vi med en Independence Day 2? Er Roland Emmerich så sugen på en ordentlig suksess, som potensielt ikke blir det ettersom det er 20 år siden sist. Ikke alt som overlever en slik pause, selv om originalen var awsome. Noen premierer og sånt framover: X-Men: Days of Future Past, May 2014 Dawn of the Planet of the Apes, july 2014. Independence Day 2 (wtf), july 2015. Assassin's Creed, starring Michael Fassbender, june 19, 2015. Dr. Strange (Marvel), may 2016. The Avengers 3 (Robert Downey Jr. back), may 2017 (?). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 ID2 ja..haha. Men ja ID var helt latterlig fet, og er det enda!! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Independence Day 2 (wtf), july 2015. Jeg må si noe, men jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Innser Emmerich at han ikke har laget særlig gode filmer de siste årene? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Da fikk man sett Man of Steel! Ser mange har litt delte meninger om filmen, men jeg likte den! Legger hva jeg tenker om den i spoiler! En mye mer realistisk og mørkere Superman enn tidligere, men det var nok forventet av oss som har fulgt med denne filmen. Jeg likte det. Mye bra skuespillere, og dette er en mye bedre enn det Superman Returns var. En ting som irriterte litt til tider var kameraet skulle være så "shaky" hele tiden. Om det er gjort under filming eller i post-prossesering aner jeg ikke, men til tider var det veldig mye av det og de kunne fint tonet det ned et hakk. Overkommelig dog! Mye dataanimasjon under slossingen var det, men det skjønte jeg nok på forhånd at det ble. Henry Cavill gjorde en god rolle, og for et beist han er. Virkelig trent seg opp for denne rollen. Amy Adams, Kevin Costner, Russell Crowe, Michael Shannon og Diane Lane gjorde også gode roller, der kanskje Shannon og Adams spesielt skilte seg ut godt. Laurence Fishbourne klarer jeg fortsatt ikke å se som noe annet enn Morpheus, og føler mange andre fint kunne tatt hans jobb. Ellers gøy å se mange andre kjente fjes også. De draktene på krypton gjorde også at de lignet veldig på karakterene i Gears of War. Shannon så stor og bøs ut i den. Morro. Regner med dette blir en Trilogi eller noe som bygger opp til en Justice League-film av noe slag. God start, og får se hvor de tar den herifra. Blir nok aldri å nå opp til noe Batman-nivå, men det går nok ikke uansett med tanke på at seriene er vidt forskjellige. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Ble bra med litt artwork i trappeoppgangen Endret 21. juni 2013 av Cortese 7 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg må si noe, men jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Innser Emmerich at han ikke har laget særlig gode filmer de siste årene? Lurer på hvem som minte deg på det bilde Er visst jævlig deperat på en hit igjen. White House Down blir nok en grei søndagsfilm, men ikke noe direkte stor blockbuster vil jeg tro. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Casten til Interstellar ass. Casey Affleck også nå. Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain, Michael Caine og Bill Irwin fra før. Spent på filmen fra Christopher Nolan. Savnet noe annet enn Batman-filmer fra Nolan, og Man of Steel (selv om den var bare litt produsert av Nolan) fikk meg til å prøve å få se Inception på nytt igjen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jobs virker ganske lovende. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Ser ut som en ganske grei film, men ingen ny The Social Network. Kom ved en tilfeldighet over The Dictator på tven ikveld, makan til søppelfilm har jeg ikke sett på lenge. Endret 21. juni 2013 av Jonas2k Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) For oss gamliser er nok denne filmen mye mere aktuell enn facebook-filmen. Jeg hoppa aldri på Facebook-styret og har fortsatt ikke. Men jeg hadde en Apple II på midten av 80-tallet, og abonnerer på Retro Gamer magazine, som hovedsaklig omhandler 80-talls 8bit/16-bit microcomputers. Endret 21. juni 2013 av Bytex Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Trenger ikke bry deg om Facebook for å like The Social Network. Det er en genuint god film, uavhengig om du bruker det eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Enig. Utrolig underholdende og vellaget. Sett den mange ganger, blir ikke lei. Fantastisk film. Endret 21. juni 2013 av Banksy 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg tenkte bare "Jeg har ikke facebook, så denne filmen er ikke for meg" Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ser ut som en ganske grei film, men ingen ny The Social Network. Sorkin skriver manuset til den offisielle Jobs-filmen. Jeg ser mer frem til den, men det skal bli spennende å se hvordan denne blir, selv om det dessverre ikke ser ut til at den havner på kino her i Norge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Gledet meg til Jobs, etter å ha sett den traileren gleder jeg meg enda mer Ser ut som Kutcher gjør en god jobb altså. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Ser ut som en ganske grei film, men ingen ny The Social Network. Kom ved en tilfeldighet over The Dictator på tven ikveld, makan til søppelfilm har jeg ikke sett på lenge. The Dictator er mye, mye bedre enn The Social Network. Lovprisingen av The Social Network skjønner jeg ingenting av. Etter å ha sett den trudde jeg den kom til å floppe. Ble lettere sjokkert da den ble nominert til Oscar. Endret 22. juni 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 The Dictator faktisk, den har jeg ikke orket å se en gang. Ser bare slitsom ut. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Glem det. Jeg trudde det var snakk om The Great Dictator. Sist Sacha Baron Cohen gjorde noe morsomt var engelske Da Ali G Show i 2000. (Mulig HBO-showet fra 2003/2004 var morsomt også, det har jeg ikke sett.) Endret 22. juni 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg synes at The Dictator var en ålreit film. Det er ikke en Baron Cohen-film type "Borat" og "Brüno", men en satirisk komedie. Mye teit humor og mye av det man kan vente av en slik film, men alt i alt synes jeg den var helt grei, og jeg angrer ikke på å ha sett den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 https://www.youtube.com/watch?v=FryLObAdCTI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå