Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Fant filmen nå. Lå i en bortgjemt mappe på en eksterndisk jeg sjelden bruker. "Emesis", lurer på om jeg skal se den igjen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg så akkurat denne og er JÆVLIG imopnert. Sinnsykt fet horrorkomedie som er jævlig morsom, jævlig tøff og sinnsykt sjarmerende. Om denne ikke blir sett på som en klassisk kult-film innen 8-12 år skjønner jeg ingenting. Badass! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Enig, knalltøff film som overrasket meg positivt! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Den må jeg sjekke ut. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Så akkurat Seven Psychopaths, og wow! Lenge siden jeg har blitt skikkelig overrasket av en film, men denne var virkelig bra. Litt humor som kan minne om Guy Ritchie sine filmer, men med story og action på høyde med Quentin. Hadde ingen forventninger whatsoever til denne filmen. Visste ikke noe om den annet enn tittelen, men denne blir jeg nok ikke å glemme! Anbefales. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Gleder meg til denne litt ekstra etter traileren som ble sluppet i dag. 6 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Så akkurat Seven Psychopaths, og wow! Lenge siden jeg har blitt skikkelig overrasket av en film, men denne var virkelig bra. Litt humor som kan minne om Guy Ritchie sine filmer, men med story og action på høyde med Quentin. Hadde ingen forventninger whatsoever til denne filmen. Visste ikke noe om den annet enn tittelen, men denne blir jeg nok ikke å glemme! Anbefales. Om det betyr at du heller ikke har sett In Bruges av samme regissør, anbefaler jeg deg å se den også. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Noen her som har sett Lars and the real girl? Så den i går, og må si jeg var rimelig blown away. Goslings beste prestasjon synes jeg. Hvorfor er denne så glemt? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Wolf of Wall Street så jævlig fet ut! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Noen her som har sett Lars and the real girl? Så den i går, og må si jeg var rimelig blown away. Goslings beste prestasjon synes jeg. Hvorfor er denne så glemt? Aner ikke. Det er en bra film som balanserer det humoristiske med det seriøse. Skjønte at noen bak Six Feet Under sto bak filmen når jeg så den første gang i fjor. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Om det betyr at du heller ikke har sett In Bruges av samme regissør, anbefaler jeg deg å se den også. Det har jeg ikke, skal absolutt sjekkes! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Aner ikke. Det er en bra film som balanserer det humoristiske med det seriøse. Skjønte at noen bak Six Feet Under sto bak filmen når jeg så den første gang i fjor. Det vekket min interesse ihvertfall. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 The Wolf of Wall Street-trailer Gleder meg til denne litt ekstra etter traileren som ble sluppet i dag. Ser faktisk enda bedre ut enn jeg hadde håpet på, gleder meg! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Slenger meg på i rekken over folk som gleder seg til wolf of wall street! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Det vekket min interesse ihvertfall. Ligger på amerikanske Netflix, bare å ta en titt! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg så akkurat Intouchables. Damn. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg så akkurat Intouchables. Damn. Yup, is good. Er vel den eneste "ikke-amerikanske" filmen vi ikke har problemer med å leie ut. Amour f.eks har jeg selv kun leid ut et eksemplar av. Støtter også Seven Psychopaths hyllesten. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Litt sent, men wolf of wall street. JA!!! 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Drar til Toronto om bare 80 dager nå!! Bestilt medlemskap i TiFF og venter bare på at billettsalget skal starte. Går for Premiumpakken. Tar med dressen og utgir oss for å være norske skuespillere 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Så nettopp Flukt. Lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå