Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han må nok være visuell for å kunne håndtere at hele settet og deler av skuespillerne er i blå/grønn farge.  :D

 

Men Peter Jackson er visuell på en mye mer filmestetisk måte.

8718529[/snapback]

 

Jackson brukte ganske my green-screen han også. Å si at enten den ene eller andre av disse to IKKE er visuell, sier bare om hvor lite man vet om disse to personene. De klarer begge å bringe frem vakre bilder, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Into The West synes jeg passer veldig bra, og får alltid de siste som ikke har brutt helt sammen til å kollapse når credits kommer.

 

Du glemte Gollum's Song, den er favoritten min, tett etterfulgt av Into The West.

8718508[/snapback]

Jah. Klin umulig å holde tilbake tårene når Into the west kommer. Glemte nok ikke Gollum's song, syns bare den ikke når helt opp til de andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og Lucas er ikke visuell?

8718510[/snapback]

 

Per def så er alle regissører visuelle, men vi er begge enige om at noen er bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
David Hayters manus til Metal Gear Solid-filmen ble avslått.  :ohmy:

8718952[/snapback]

 

Mannen som skrev de to første X-Men-filmene og ikke minst The Scorpion King kan neppe forventes å ha en strålende karriere.

Lenke til kommentar
Jeg synes det nesten er umulig å ta side med Ringenes Herre eller Star Wars, fordi de er kanskje begge de mest suksessfulle seriene av filmer som har blitt lagd. Og de er begge vidunderlige og fantastiske.

8719057[/snapback]

Helt enig. Mine barndomsminner tilsier SW men merker også at jeg har fått et hjerte for LOTR. For øyeblikket så er det nok LOTR som det banker raskest for å se igjen. Nærmer seg et halvt år siden jeg så dem sist. SW har jeg ikke sett på to år og merker ingen stor lyst for å se de igjen.

Lenke til kommentar
David Hayters manus til Metal Gear Solid-filmen ble avslått.  :ohmy:

8718952[/snapback]

 

Mannen som skrev de to første X-Men-filmene og ikke minst The Scorpion King kan neppe forventes å ha en strålende karriere.

8719026[/snapback]

 

Kanskje han tabbet seg ut med Scorpion King, men de to X-men filmene er jo gode, spesielt X2. Å si annet er vel feil i min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Singer utnyttet heller ikke The Usual Suspects-manuset til det fulle.

 

Å? Hvilke optimaliseringer ville du ha gjort med The Usual Suspects manuset? :hmm:

8719567[/snapback]

 

Skal jeg være nøyaktig, må jeg se filmen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...