Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

I The OC spilte en 25 år gammel kar en 16-åring, om det er i favør for Harry  :whistle:

7314635[/snapback]

Var det truverdig eller? Kven som speler har jo sjølvsagt stor betydning, enkelte ser ut som dei er 20 når dei er 16, andre omvendt. Kanskje Solskjær kunne tatt jobben? :hmm:

 

Eg vil heller ha dei tre spele ein karakter som er 5-6 år yngre enn tre nye skodespelarar.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten, nokon som veit om det kjem fleire versjonar av PoC Dead Man's Chest? Eg har Lost Disc-versjonen av første filmen og kan tenke meg noko liknande av nummer to. Fant to versjonar på Play.com, ein SE 2-disc og ein boks med noko dilldall i, men ingen av dei har DTS.

 

Edit: Haha, eg skulle ta ein tur innom Playx og i farten skreiv eg .com i staden for .no, ikkje heilt det eg var ute etter. :D

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Den der har vel vært ute en stund..?

7315250[/snapback]

 

En sånn ca. to års tid :)

 

 

Edit:

 

@Edge:

 

Hvis du ikke har de "gamle" extended utgavene så er det jo greit, hvis ikke så synes jeg det bare er tull når alt man får er en ekstra dokumentar og de har fjernet DTS sporet :dontgetit:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

and will be available in a four-disc set that includes a bonus disc filled with all-new special features - including the most comprehensive feature-length documentary ever produced about the Star Wars saga and never-before-seen footage from the making of all three films, altså her: 'Empire Of Dreams: The Story Of The Star Wars Trilogy' documentary (150 mins)

 

Denne ekstrafeaturen kommer ut 22/12 i europa (play.com) og 21./11 (amazon.com), så jeg tviler på at dere har denne ekstra dokumentaren. Hvorfor release en ny boks, og promotere "Never before seen documentary/footage" hvis det ikke er det? :hmm:

 

edit: og btw Edge special extended boksene slår limited edition ned i støvlene, men hvis du er en ihuga fan, kan du nok betale den summen for å få en kort dokumentar i tillegg.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg likte den også - The Prisonor from Azkaban. Og jeg gleder meg i nærmere fremtid til å se de resterende filmene som er basert på bøkene Harry Potter av J.K. Rownling.

Vi snakket vel strengt talt om The Goblet of Fire.

 

Xtra: DVD-boksen min har i alle fall Empire of Dreams.

Uff, jeg blander de to der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...