Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dudikoff mentors other actors and participates in martial arts, including Brazilian Jiu-Jitsu. He began his training in Brazilian Jiu-Jitsu with Rorion Gracie and stays connected with the Brazilian Jiu-Jitsu fighting circuit, including Rigan Machado, an eighth degree red and black belt in Brazilian Jiu-Jitsu and former world champion.

Dudikoff is married and has two children: daughter, Nancy; son, Joseph Stephen Michael III. The Dudikoffs also own two chihuahuas. He can speak a little Russian.

2013 Olympus Has Fallen -Mr Smith Cameo

G.I. Joe: Retaliation -Quick Kick Cameo

2014 Left Turn -Senator film

Ikke så mye filmrelatert de siste 13 årene, nei. Men still going (arm)strong!

Lenke til kommentar

En skulle ikke tro at man kunne markedsføre filmer med "Fra folka bak Meet the Spartans"...

Jeg husker jeg var med vennegjengen på kino for å se Epic Movie. Jeg tror jeg aldri har gravd meg så dypt ned i kinosetet før.

Det morsomme verste er at når jeg nå sjekket den på IMDB, så står det at den hadde et budsjett på 20 millioner dollar.

TJUE. MILLIONER. DOLLAR.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Jeg husker jeg var med vennegjengen på kino for å se Epic Movie. Jeg tror jeg aldri har gravd meg så dypt ned i kinosetet før.

Det morsomme verste er at når jeg nå sjekket den på IMDB, så står det at den hadde et budsjett på 20 millioner dollar.

TJUE. MILLIONER. DOLLAR.

Det verste er vel at de sikkert tjente penger på det også.

Lenke til kommentar

Epic Movie har stått (helt siden jeg så den) som den verste filmen jeg har sett, noen gang! Og jeg har sett alle Scary Movie filmene også, de ligger gjerne rett over på lista.

Meet the Spartans, Epic Movie, Superhero Movie, Disaster Movie. Hele greia der kan ikke være morsomt for andre enn de folkene man ser i USA som havner i intervju. Sære, dumme og helt tafatte folk.

Kjenner jeg blir smått irritert bare jeg tenker på filmen.

Lenke til kommentar

De to karene har ødelagt den sjangeren som egentlig var veldig flott. Såkalte "spoof-movies"/parodifilmer har mange klassikere. "Airplane!", "Spaceballs", "Robin Hood: Men in Tights" og mange flere.

Nå har Seltzer og Friedberg ødelagt sjangeren ved å bare kaste inn så mange filmreferanser som mulig. Se på denne traileren f.eks.

"Hei, Avengers er med her. Det var en kul film! Og Hunger Games. Den filmen husker jeg. Og Gangnam style. Det kjenner jeg igjen. Og de har Angry Birds. Det har jeg på mobilen min, det! Jøss. De kommer til å gjøre narr av noe jeg liker!"

Og før man vet ordet av det, så har man en kinobillett i hånda. Skaperne har gjort sitt.

Det sies også at Friedberg og Seltzer ikke har sett alle filmene de parodierer, men at de har sett production stills fra populære kommende filmer. Så når deres parodifilm kommer, er den relevant med hva som er populært blant tenåringer ved øyeblikket. Resulatet er et gigantisk rot med referanser og ting som "likner" på hva som er kult og som kanskje ser ut som en god parodi, men som ikke er det i det hele tatt.

Akk, jeg skulle gjerne sett en god parodifilm nå, som hadde knust denne dumme trenden som pågår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...