Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte i dag I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) og Wanted (Limited Edition Collector's Gift Set) på DVD fra amazon.com. Kan ikke spille de av da jeg ikke har amerikansk spiller, men kjøpte de fordi de var billige (kom på ca 90kr pr. stk. inkl. frakt) samleobjekter av filmer jeg liker som ser bra ut i hylla. Har dere her tips til andre ting av samme type (Collector's, Limited, Special Edition) som ser fett ut, og samtidig er i en grei prisklasse? Når jeg sier grei prisklasse, så mener jeg at jeg ikke gidder å betale 170kr i fortolling, altså det må være under 200 kroner. Med mindre det er noe jævlig fett da.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Michael Green ny manusforfatter på Blade Runner 2

Green, kanskje mest kjent for superhelt-filmen Green Lantern (2011) i tillegg til en rekke TV-serier

Var skeptisk nok til en oppfølger fra før selv med Hampton Fancher som manusforfatter, men nå er jeg redd for at filmen kan bli en real kalkun. Slik det ser ut nå gjør det meg ingenting om hele prosjektet likegodt blir skrinlagt.

Lenke til kommentar

Venn av meg kjøpte den Bluray-utgaven av Terminator 2 (mener jeg) som følgte med hodet til en Terminator. Utrolig fet utgave.

 

Fikk denne utgaven av Inception på bluray i en konkurranse, veldig kul utgave. Har også en Nightmare Before Christmas-dvdsamling hvor en dokke av Jack er med, som jeg plukka opp på Platekompaniet i Oslo City for noen år tilbake. Utrolig fete å se på hylla.

Lenke til kommentar

Kjøpte i dag I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) og Wanted (Limited Edition Collector's Gift Set) på DVD fra amazon.com. Kan ikke spille de av da jeg ikke har amerikansk spiller, men kjøpte de fordi de var billige (kom på ca 90kr pr. stk. inkl. frakt) samleobjekter av filmer jeg liker som ser bra ut i hylla. Har dere her tips til andre ting av samme type (Collector's, Limited, Special Edition) som ser fett ut, og samtidig er i en grei prisklasse? Når jeg sier grei prisklasse, så mener jeg at jeg ikke gidder å betale 170kr i fortolling, altså det må være under 200 kroner. Med mindre det er noe jævlig fett da.

Jeg pleier som regel spør de på ebay eller selgere gjennom Amazon om de kan sende pakken med pris under 200, pleier som regel være hjelpsomme med det :)

Slike utgaver er vanligvis dyrere enn vanlige Blu's, spesielt om det er en stund etter release. For eks Terminator Salvation hodet var på salg hos Amazon.co.uk for rundt £23.99, under 200 også.

 

Du kan alltid sjekke her, flere hyggelige folk og som regel billigere enn ebay :)

Blu-Ray

 

2wqsupz.jpg

34erf3b.jpg

jqkzus.jpg

 

Mye moro der ute :)

Lenke til kommentar

Kjøpte i dag I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) og Wanted (Limited Edition Collector's Gift Set) på DVD fra amazon.com. Kan ikke spille de av da jeg ikke har amerikansk spiller, men kjøpte de fordi de var billige (kom på ca 90kr pr. stk. inkl. frakt) samleobjekter av filmer jeg liker som ser bra ut i hylla. Har dere her tips til andre ting av samme type (Collector's, Limited, Special Edition) som ser fett ut, og samtidig er i en grei prisklasse? Når jeg sier grei prisklasse, så mener jeg at jeg ikke gidder å betale 170kr i fortolling, altså det må være under 200 kroner. Med mindre det er noe jævlig fett da.

 

Jeg har lærinnundet National Treasure-samling som er ganske kul, samt en Collector's Edition av Good Will Hunting i metallcover. Rambo-ammoboksen kan også være verdt å ha om du liker de filmene. :)

 

De to første kjøpte jeg vel på Platekompaniet i sin tid, sistnevnte fant jeg på CDON tror jeg.

Lenke til kommentar
Kjøpte i dag I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) og Wanted (Limited Edition Collector's Gift Set) på DVD fra amazon.com. Kan ikke spille de av da jeg ikke har amerikansk spiller, men kjøpte de fordi de var billige (kom på ca 90kr pr. stk. inkl. frakt) samleobjekter av filmer jeg liker som ser bra ut i hylla. Har dere her tips til andre ting av samme type (Collector's, Limited, Special Edition) som ser fett ut, og samtidig er i en grei prisklasse? Når jeg sier grei prisklasse, så mener jeg at jeg ikke gidder å betale 170kr i fortolling, altså det må være under 200 kroner. Med mindre det er noe jævlig fett da.

 

Hadde du bestilt I Am Legend på blu-ray så hadde den vært sonefri i alle fall. Kan godt hende DvD'en er det å. Jeg har i alle fall forhåndsbestilt denne;

 

post-155267-0-61620100-1370333970_thumb.jpg

 

Ellers er jeg ganske fornøyd med denne: http://www.elkjop.no...versary-blu-ray

 

Zavvi.com har jo mye steelbooks til under 200kr.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...