Heilage Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg vet ikke helt hva som skjedde med M. Night, men jeg har aldri likt noen andre enn The Sixth Sense og Unbreakable av han. Selv Signs, som mange anser som en høydare, synes jeg var både kjedelig og hadde utrolig mange svakheter. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Signs var skummel når jeg så den for første gang, men når jeg prøvde å se den på nytt mange år i ettertid så var den bare døl. Lenke til kommentar
arcticmonkey Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 After Earth er ikke noe mer enn en propaganda film for Scientologi på samme måte som Battlefield Earth. Ikke betal for å se den, vær så snill. http://www.vulture.com/2013/05/after-earth-will-smith-love-letter-to-scientology.html http://www.hollywoodreporter.com/news/a-scientologist-reviews-earth-guest-561310 http://movies.nytimes.com/2013/05/31/movies/after-earth-starring-will-smith-and-jaden-smith.html?partner=rss&emc=rss&utm_source=feedly&_r=0 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Kjøpte i dag I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) og Wanted (Limited Edition Collector's Gift Set) på DVD fra amazon.com. Kan ikke spille de av da jeg ikke har amerikansk spiller, men kjøpte de fordi de var billige (kom på ca 90kr pr. stk. inkl. frakt) samleobjekter av filmer jeg liker som ser bra ut i hylla. Har dere her tips til andre ting av samme type (Collector's, Limited, Special Edition) som ser fett ut, og samtidig er i en grei prisklasse? Når jeg sier grei prisklasse, så mener jeg at jeg ikke gidder å betale 170kr i fortolling, altså det må være under 200 kroner. Med mindre det er noe jævlig fett da. Endret 3. juni 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Michael Green ny manusforfatter på Blade Runner 2 Green, kanskje mest kjent for superhelt-filmen Green Lantern (2011) i tillegg til en rekke TV-serier Var skeptisk nok til en oppfølger fra før selv med Hampton Fancher som manusforfatter, men nå er jeg redd for at filmen kan bli en real kalkun. Slik det ser ut nå gjør det meg ingenting om hele prosjektet likegodt blir skrinlagt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Venn av meg kjøpte den Bluray-utgaven av Terminator 2 (mener jeg) som følgte med hodet til en Terminator. Utrolig fet utgave. Fikk denne utgaven av Inception på bluray i en konkurranse, veldig kul utgave. Har også en Nightmare Before Christmas-dvdsamling hvor en dokke av Jack er med, som jeg plukka opp på Platekompaniet i Oslo City for noen år tilbake. Utrolig fete å se på hylla. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Både T2 og Inception settene koster da rundt 1000 kroner, da (så vidt jeg husker). Litt mye Finner dog ikke NBC pakka. Endret 3. juni 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kjøpte i dag I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) og Wanted (Limited Edition Collector's Gift Set) på DVD fra amazon.com. Kan ikke spille de av da jeg ikke har amerikansk spiller, men kjøpte de fordi de var billige (kom på ca 90kr pr. stk. inkl. frakt) samleobjekter av filmer jeg liker som ser bra ut i hylla. Har dere her tips til andre ting av samme type (Collector's, Limited, Special Edition) som ser fett ut, og samtidig er i en grei prisklasse? Når jeg sier grei prisklasse, så mener jeg at jeg ikke gidder å betale 170kr i fortolling, altså det må være under 200 kroner. Med mindre det er noe jævlig fett da. Jeg pleier som regel spør de på ebay eller selgere gjennom Amazon om de kan sende pakken med pris under 200, pleier som regel være hjelpsomme med det Slike utgaver er vanligvis dyrere enn vanlige Blu's, spesielt om det er en stund etter release. For eks Terminator Salvation hodet var på salg hos Amazon.co.uk for rundt £23.99, under 200 også. Du kan alltid sjekke her, flere hyggelige folk og som regel billigere enn ebay Blu-Ray Mye moro der ute Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kjøpte i dag I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) og Wanted (Limited Edition Collector's Gift Set) på DVD fra amazon.com. Kan ikke spille de av da jeg ikke har amerikansk spiller, men kjøpte de fordi de var billige (kom på ca 90kr pr. stk. inkl. frakt) samleobjekter av filmer jeg liker som ser bra ut i hylla. Har dere her tips til andre ting av samme type (Collector's, Limited, Special Edition) som ser fett ut, og samtidig er i en grei prisklasse? Når jeg sier grei prisklasse, så mener jeg at jeg ikke gidder å betale 170kr i fortolling, altså det må være under 200 kroner. Med mindre det er noe jævlig fett da. Jeg har lærinnundet National Treasure-samling som er ganske kul, samt en Collector's Edition av Good Will Hunting i metallcover. Rambo-ammoboksen kan også være verdt å ha om du liker de filmene. De to første kjøpte jeg vel på Platekompaniet i sin tid, sistnevnte fant jeg på CDON tror jeg. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Kjøpte i dag I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) og Wanted (Limited Edition Collector's Gift Set) på DVD fra amazon.com. Kan ikke spille de av da jeg ikke har amerikansk spiller, men kjøpte de fordi de var billige (kom på ca 90kr pr. stk. inkl. frakt) samleobjekter av filmer jeg liker som ser bra ut i hylla. Har dere her tips til andre ting av samme type (Collector's, Limited, Special Edition) som ser fett ut, og samtidig er i en grei prisklasse? Når jeg sier grei prisklasse, så mener jeg at jeg ikke gidder å betale 170kr i fortolling, altså det må være under 200 kroner. Med mindre det er noe jævlig fett da. Hadde du bestilt I Am Legend på blu-ray så hadde den vært sonefri i alle fall. Kan godt hende DvD'en er det å. Jeg har i alle fall forhåndsbestilt denne; Ellers er jeg ganske fornøyd med denne: http://www.elkjop.no...versary-blu-ray Zavvi.com har jo mye steelbooks til under 200kr. Endret 4. juni 2013 av Cpt Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Har sett litt på denne: Skal være av meget god kvalitet også Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Ja den saw-fella er kul. Diverse brukere på youtube skryter fælt av den. Endret 4. juni 2013 av Cpt Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Mye fete saker her, ja. Skal sjekke de ut. Takk for tips! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 SAW Felle Den var jævlig fet. Hvor mye ligger den på, og hvor får man tak i den? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Her er et bilde av den ene jeg snakket om i stad. Selv om filmene er rimelig middelmådige, synes jeg innpakningen er en av de kuleste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ja, den var fet. Hvor mye ga du for den? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Forresten, du har vel denne, om jeg husker riktig? Hva kan du si om den? (Størrelse, hva får man, verdt prisen?) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ja, den var fet. Hvor mye ga du for den? Den kostet vel rundt 450kr mener jeg å huske, det er noen år siden nå (ergo DVD). Jeg vet ikke om det er mulig å få tak i den enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå