""" Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg så Branded to Kill i dag. Wow ... just wow, som IceQueen ville sagt. Jô Shishido er faen meg så JÆVLIG tøff. En av de tøffeste. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Noen som kjenner'n igjen uten å jukse? Stemmer, det er en ung Morgan Freeman. Kjente han igjen med en gang på de fyldige bollekinna og så han omtrent nettop på through the wormhole. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 I dag blir det kino, men skal jeg se Only God Forgives eller Stoker? Noen som har sett begge? Jeg tror Stoker er en bedre film, men Only God Forgives appellerer mer enn Stoker akkurat nå, føler jeg. Noen som har sett en av eller begge disse filmene som kan kommentere? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Har ikke sett noen, men jeg regner med at Stoker blir en av årets beste filmer. Har troa på Only God Forgives og, men ikke så mye som til Stoker. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Beklageligvis har ikke jeg sett noen av dem heller, men jeg kan ikke skjønne hvorfor man skulle se noe annet enn det som appellerer mest. Personlig skal jeg se Only God Forgives først. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Only god forgives er ekstremt saktegående, pen, men mest kjedelig. Og imdb scoren er ikke ufortjent. Endret 2. juni 2013 av Revolution Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg så A Colt Is My assport i dag og holdt på å stryke med i løpet av filmen grunnet flere sinnsykt store lass badasseri og en helt ekstrem mengde fethet. Japansk noir blandet med spaghetti western(!!!), med en skummelt kul Jô Shishido i hovedrollen som leiemorderen Shuji Kamimura. Faaaaens bra film! Rå film med fet musikk. Og som du sier, Joe Shishido er selve essensen av fethet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Noen måtte være Chow Yun-Fat før Chow Yun-Fat, tross alt. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Noen som vet hvorfor Intouchables ikke lenger er tilgjengelig på Netflix (US)? Er kun en uke siden den ble lagt til. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg klarer ikke å finne noe info på det, men er glad jeg fikk sett den mens den fortsatt var tilgjengelig. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Noen som vet hvorfor Intouchables ikke lenger er tilgjengelig på Netflix (US)? Er kun en uke siden den ble lagt til. Kan du ikke bare kjøpe filmen et annet sted, eller laste den ned (ulovlig) hvis du ikke finner den? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg har sett den, spør på vegne av noen andre. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Enda en Shyamalan film svikter. http://www.dagbladet.no/2013/06/02/kultur/film/will_smith/after_earth/jaden_smith/27485924/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Kanskje på tide at Shyamalan pakker sammen tingene og drar. Endret 3. juni 2013 av mushi 1 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 M. Night Shamalyan hadde ett par råfete stykke filmer. Mener å huske "Signs" som en av hans desidert største hiter. Den sjette sansen er jo også en selvfølge, kanskje verdt å nevne. Synes Shamlyan har en litt annerledes fresk stil på filmene sine. Liker nesten samtlige av filmene hans veldig godt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 The Sixth Sense og Unbreakable er jo kremfilmer, også synes jeg både Signs og The Village er rimelig kule. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Tragisk at det ikke ble noe mer av Unbreakable. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 The Village opplevdes som litt mere eksotisk i forhold til øvrige filmer av M. Night. Vekk er det med dette kliniske, objekt orienterte stillettet og inn med de varme myke linjene. Ser på det som et mye mere personlig portrett fra regissøren. På godt og vondt, selvfølgelig. Men fortsatt en av de bedre filmer i moderne tid som handler om Amish-folket. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Atmosfæren i filmene hans er jo fantastisk, ingen tvil om det. Med god lyd når vinden blåser i alle kanter i både Signs, The Village og The Happening, hadde sistnevnte bare vært bedre. Just when you thought there couldn't be any more evil that could be invented Endret 3. juni 2013 av Cortese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå