""" Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 100 Behind the Scenes Photos (1931-2012) http://imgur.com/a/Ep395 Mye fett! 2 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Om ikke annet venter jeg spent på filmen i aff. Norsk film trenger virkelig et lite løft. Etter elling har det nesten ikke vært noe limelight på Norsk film. Kon-Tiki var jo oscar nominert men synes den glapp veldig lett da. Var liksom ikke samme holdbarhetsdato som det vi så på Elling. Og det er synd, synes jeg. For norsk film fortjener virkelig mere oppmerksomhet. Død snø, thale, trolljegeren. Alle sammen knallfilmer som kunne gjort det godt internasjonalt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Du har ennå ikke sett det beste av norsk film om du ikke har fått med deg Joachim Trier. Når jeg er inne på ham, noen som har noe informasjon om hans neste film, Louder Than Bombs? Det ser jo ut til at han har fått med seg et par store navn. Endret 31. mai 2013 av Kammizez 2 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Du har ennå ikke sett det beste av norsk film om du ikke har fått med deg Joachim Trier. Enig der. Han har en spennede kariere fremfor seg. Veldig spent på hans amerikanske debut: "Louder Than Bombs" med kjent skuespillere som Jesse Eisenberg (The Sosial Network), Gabriel Byrne (The Usual Suspects) og Isabelle Huppert (Amour) Kan ikke gå feil det Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Japansk noir blandet med spaghetti western(!!!) Hørtes jævlig kult ut, skal definitivt sjekkes ut i nær framtid! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Englund skremte vettet av seg selv en gang under en innspilling da han sovnet i en stol med full Krueger-make up og så seg selv i speilet Endret 31. mai 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hørtes jævlig kult ut, skal definitivt sjekkes ut i nær framtid! oh yes! For all del, det er ikke masse western i selve filmen, men store deler av soundtracket, settingen, duelene og sånne ting er som tatt rett ut av en Sergio Leone-film og forvandlet til noir. http://www.amazon.com/movies-tv/dp/B002AFX53W Jeg tror nok den der er verdt penga, uten at jeg har sett alle filmene der. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 200-kroners grensa gjør at en fattig student som meg selv få ty til alternative måter å skaffe filmen på. På tide å få litt liv i Listefeber-tråden igjen folkens, post deres toppliste over westernfilmer! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Du har ennå ikke sett det beste av norsk film om du ikke har fått med deg Joachim Trier. Når jeg er inne på ham, noen som har noe informasjon om hans neste film, Louder Than Bombs? Det ser jo ut til at han har fått med seg et par store navn. Dessverre veldig lite informasjon tilgjengelig om Louder Than Bombs, men jeg gleder meg veldig. Reprise er en av favorittfilmene mine. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Intouchables Le fabuleux destin d'Amélie Poulain Amour Le scaphandre et le papillon La haine Trois couleurs-trilogien selvom den er fra 1993/1994 Den er vel polsk? Edit: Går vel kanskje som fransk film selv om det er flere produksjonsland. Endret 31. mai 2013 av Olum Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ser ikke helt hvorfor Bleu og Rouge ikke skal bli regnet som franske? Du regner vel ikke Bandidas og The Karate Kid som norske filmer kun fordi det er norske regissører som står bak? Blanc derimot er vel litt mer i grenseland. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Du klarer ikke å etablere deg som noen stor regissør i filmmiljøet, ved å regissere noe slikt. Og på hvilket grunnlag kan du påstå noe så bastant? Det er bare snakk om en av de største filmseriene gjennom tidene. Det er ingen måte å bli "stor regissør" på, det. Endret 1. juni 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Tips til gode relativt nye ('95<), franske filmer? L'Illusionniste, Jeux D'Enfants, La Science Des Reves, La Cite Des Enfants og Persepolis. Har du sansen for filmer som Cinema Paradiso burde du også se Jean de Florette, selv om den er bittelitt eldre. Det er en herlig film! Endret 1. juni 2013 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Kanskje ikke helt plassen å spørre, men leter etter ett bilde fra en slagmark og i bakgrunnen kan man skimte en AT-AT fra Star Wars Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Og på hvilket grunnlag kan du påstå noe så bastant? Det er bare snakk om en av de største, mesttjenende filmseriene gjennom tidene. Det er ingen måte å bli "stor regissør" på, det. Jeg tror vi har forskjellige definisjoner på hva en "stor regissør" er. Jeg kunne nok ordlagt meg noe bedre. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Det har ingenting å si hva du legger i ordene "stor regissør". En kommersiell suksess kan fungere som et springbrett for hva som man helst man skulle ønske å jobbe med i etterkant. Endret 1. juni 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Nå kjenner jeg verken til hvilke tilbud de har fått, eller hvilke ambisjoner de har, men jeg ser på Kon-Tiki som springbrettet opp til Hollywood, og at det er nå de har fått valgmulighetene der. Det er mange måter å oppnå kommersiell suksess på, og jeg mener at de valgte en lettvint løsning i PotC5, og at det ikke kommer til å gi dem mye rom til å bevise hva de kan, med en allerede såpass etablert filmserie. Dette er også såklart bare mine meninger, og det kan hende jeg tar feil. Endret 1. juni 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Noen som kjenner'n igjen uten å jukse? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Ung Denzel? Edit: Denzel eller Morgan. Endret 1. juni 2013 av AnewZ Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Morgan Freeman, ja. Fra 1955 Endret 1. juni 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå