Schneiderlin Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Nesten alle norske nettstedene i dag tidlig hadde forkorta overskriften til "...skal regissere Pirates". Ny Pirates film ja 4 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Den der er ikke ny. Nei nei, bare leste ny ''Pirates'' film Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Er veldig glad i Pirates of the Caribbean-filmene, men jeg merker interessen daler fort nedover når det begynner å prates om at et par Nordmenn skal mekke den neste. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hva, hvorfor og hvordan? Sist jeg hørte no' om nordmenn og hollywood var det "one night at McCool's" som sto på døra. av Harald Schwart, vel å merke. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Angånde Svartemann Schwart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Er veldig glad i Pirates of the Caribbean-filmene, men jeg merker interessen daler fort nedover når det begynner å prates om at et par Nordmenn skal mekke den neste. Den siste filmen var ikke mye å skryte av. Har ikke noen forventninger overhodet til neste film, nordmenn på dekk eller ei! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Den første var bra. Resten trenger vi ikke nevne. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg nøt stranger tides på en flittig måte. Holdt på å le meg i hjel når de skulle lage grill av sparrow. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Den første filmen var bra, den andre var ikke bra, og de 2 siste har jeg ikke sett. Kommer heller ikke til å se den femte. Tror heller ikke det har så mye å si om at det er 2 nordmenn eller ei som regisserer den. Kommer mest sansynlig til å ha lik drakt uansett. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Den første filmen var bra, den andre var ikke bra, og de 2 siste har jeg ikke sett. Kommer heller ikke til å se den femte. Tror heller ikke det har så mye å si om at det er 2 nordmenn eller ei som regisserer den. Kommer mest sansynlig til å ha lik drakt uansett. Du skal ikke se bort i fra at det fort kan bli noe ut av dette. Så vidt meg bekjent står disse to nordmennene også for filmer som max manus og kon-tiki. Ikke det at jeg ser på denne happening som noe stort, har så smått sett samtlige av pirates filmene og finner de sånn nogenlunde underholdende og greie å se på. Ikke noe storslagent helfilmatisk inntrykk som man finner i de mere seriøse dramaene som titanic. Jeg kan liksom ikke finne noen slik scene som jeg husker veldig godt eller kan referere til på stående fot. Jeg har mere inntrykket av at det er atmosfæren, selve kulissene og draktene som spiller mere inn på hva slike filmer har som mål å gi av underholdning og ikke dette med disse mesterlige, majestetiske klippene du gjerne finner i storinnspillinger og som ikke er av komedie i hovedsak. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Helt greit med norsk crew. Problemet med norsk film er ikke mangel på talent eller kreativitet, men en mager filmbransje og små budsjetter som setter store begrensninger på hvilke visjoner som kan realiseres. Det er ingenting i veien for at Schwart kan lage en bra Pirates-film med et Hollywood-budsjett i ryggen. Nå skal det sies at det kunne sikkert Uwe Boll også klart. Tross alt ikke den tyngste filmserien det er snakk om her. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Altså slik jeg forstår det er det flere komponenter som utgjør en storfilm. I disse små, undergrunns miljøene er det sikkert ofte bare en kar som sitter bak regissørstolen så vel som skrifterier, manus og stort sett alt annet som har med filmen å gjøre. Men når det kommer til hollywood, selve smaragden innen film og filmskapning, er det drøssevis av oppgaver som fordeles mellom filmteamet. Fra kostymer til casting, kulisser og alt annet som har en veldig stor påvirkning på hvordan jeg opplever filmen. Det er ofte et godt team som gjør gla' filmen og ikke egenhendig regissøren eller personen foran kameraet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Men når det kommer til hollywood, selve smaragden innen film og filmskapning. Nåvel. Det økonomiske sentrum er kanskje en mer passende beskrivelse. 7 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Tips til gode relativt nye ('95<), franske filmer? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Intouchables Le fabuleux destin d'Amélie Poulain Amour Le scaphandre et le papillon La haine Trois couleurs-trilogien selvom den er fra 1993/1994 1 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Nåvel. Det økonomiske sentrum er kanskje en mer passende beskrivelse. Kanskje det, men du skjønner hva jeg mener? Poenget er at den nye pirates filmen kan vise seg å bli en riktig så bra film uansett. Det sier jeg ikke for å være partisk kun fordi det er nordmenn som står for regi. For alt vi vet er det mye av det samme crewet som fortsatt jobber på settet. Jeg nøt i alle fall samtlige av pirates filmer og ser veldig frem til neste i film i rekken. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Jeg så A Colt Is My assport i dag og holdt på å stryke med i løpet av filmen grunnet flere sinnsykt store lass badasseri og en helt ekstrem mengde fethet. Japansk noir blandet med spaghetti western(!!!), med en skummelt kul Jô Shishido i hovedrollen som leiemorderen Shuji Kamimura. Faaaaens bra film! Endret 31. mai 2013 av Cutman 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Jeg for min del skjønner ikke hvorfor de skal velge det prosjektet. Å skulle lage en femte oppfølger av en etterhvert veldig middelmådig filmserie, og hvor de generelt kommer til å ha veldig liten frihet, høres for meg dumt ut. Du klarer ikke å etablere deg som noen stor regissør i filmmiljøet, ved å regissere noe slikt. Endret 31. mai 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå