Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Jævlig uenig. Men jeg regner med at du ikke har noe som helst forhold til Judge Dredd fra før (utenom tullefilmen med Stallone), og kanskje så The Raid først av de to?

 

 

Men jeg likte også The Raid jævlig godt og ser frem til oppfølgeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Raid var jævlig god i den forstand at den kunne det å holde på spenningen. Det sitret godt i godstolen under hele filmen. For det første var det helt råe stunts, også et helt genialt konsept med at de liksom var fanget i denne bygningen.

 

Så raid først, ja. :)

Lenke til kommentar

Tegneserien er bedre, men filmen er uten tvil en av de beste, om ikke den beste superheltfilmen til nå. Jævlig fet! Jackie Earle Haley er også hinsides suveren som Rorschach. Sykt badass!

 

Så raid først, ja. :)

 

Jeg regna med det. Men har du noen forhold til Judge Dredd, som i tegneserien?

Lenke til kommentar

Jepp. Watchmen er unik i det at den er mere naturtro og jordnær enn de fleste andre filmer basert på Marvel. For eksempel så har det som må sies å være protagonisten ingen spesielle eller ekstra-humanitære krefter. Den eneste som skiller seg ut på så måte er vel Dr. Mannhattan som ikke bare har telekinesis men også kan teleportere og disintegrere ved en berøring av fingeren.

Lenke til kommentar

I Watchmen er det egentlig bare en kar med ekte superkrefter, alle de andre er vanlige mennesker i kostymer som er gode til å slåss og har diverse fancy gadgets.

Høres flott ut for min del. Sånne typiske superhelt filmer med overdrevne overmenneskelige krefter er ikke noe for meg.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Burde vel se hvordan jeg liker filmen først. Men har for øvrig veldig lyst til å begynne på The Walking Dead tegneserien, så er ikke umulig at jeg begynner med Watchmen hvis jeg liker filmen.

 

Les The Walking Dead. Jævlig fete greier, i motsetning til den helejalla TV-serien som suger max.

Lenke til kommentar

Nettopp komt hjem fra Fast 6 - storveis underholdning. Raske biler, fete slossescener, cheesy lines. Fortsetter i samme rute som i Fast 5. Blir også en Ser også ut til at det blir en Fast 7 også gitt.

 

Jason Statham som noe annet enn anti-helten, what a tweeest!

 

Hvordan var rollen til Gina Carano i filmen, snakka hu noe særlig? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...