Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man tar en titt på gamle batman og nye batman, så synes jeg nye batman gjør det bedre. Filmene føles mere autentiske, hvis du skjønner hva jeg mener. Bort er det med den nesten karnival stemningene fra spesielt batman filmene med penguin og med two-face.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes ikke de har lykkes helt med den nye drakten. Skjønner hva de prøver på, med den moderne og mørke delen. Mye hardt og svart. Litt Dark Knight-isj. Skulle gjerne sett de andre utkastene til drakten.

 

Kan jo hende det fungerer bedre på lerretet da! Bilder er ikke nødvendigvis avgjørende for hva som ser bra ut. Filmen skal sees uansett kritikk og hva jeg 'tror'.

 

 

Ikke lenge til Fast & Furious 6 har premiere. Hørte via et par kompiser at de skal ha Drive-in kino på racingstripa på Gardermoen(?). Drive-in på den filmen er nok kult, og jeg blir garantert å teste det om jeg har tid og får billetter! :)

Lenke til kommentar

Ler meg ihjel av det Robocop-bildet. Sykt stygt.

 

Nye Batman (-Batman Begins selvfølgelig) er så forbanna stusselig. Herrefred så pisskjipe filmer.

 

 

 

Også har jeg absolutt ikke troa på Fast & Furious 6, selv om Fast Five var jævlig kul.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Ler meg ihjel av det Robocop-bildet. Sykt stygt.

 

Nye Batman (-Batman Begins selvfølgelig) er så forbanna stusselig. Herrefred så pisskjipe filmer.

 

 

 

Også har jeg absolutt ikke troa på Fast & Furious 6, selv om Fast Five var jævlig kul.

Ler meg ihjel av det Robocop-bildet. Sykt stygt.

 

Nye Batman (-Batman Begins selvfølgelig) er så forbanna stusselig. Herrefred så pisskjipe filmer.

 

 

 

Også har jeg absolutt ikke troa på Fast & Furious 6, selv om Fast Five var jævlig kul.

Det har jeg! Det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til en film som jeg gleder meg til denne!
Lenke til kommentar

Synes ikke de har lykkes helt med den nye drakten. Skjønner hva de prøver på, med den moderne og mørke delen. Mye hardt og svart. Litt Dark Knight-isj. Skulle gjerne sett de andre utkastene til drakten.

 

Kan jo hende det fungerer bedre på lerretet da! Bilder er ikke nødvendigvis avgjørende for hva som ser bra ut. Filmen skal sees uansett kritikk og hva jeg 'tror'.

 

 

Ikke lenge til Fast & Furious 6 har premiere. Hørte via et par kompiser at de skal ha Drive-in kino på racingstripa på Gardermoen(?). Drive-in på den filmen er nok kult, og jeg blir garantert å teste det om jeg har tid og får billetter! :)

 

Har aldri vært noen stor fan av drakten. :)

 

Husker godt før i tiden når hjelmen var laget av et slags hardt plastikkmateriale, og batman måtte snu hele kroppen for å se i en retning. :wee:

Lenke til kommentar

hvorfor ikke?

 

Fordi det kan se ut som om de går litt tilbake til røttene (aka filmene før Fast Five) igjen, og alle de fire filmene er dritkjipe. Fast Five hadde jo egentlig veldig lite til felles med disse filmene og mer til felles med filmer som Ocean's Eleven og The Italian Job. I tillegg kommer überekle Michelle Rodriguez tilbake. Suerkjip dame, selv om hun var fet i Machete, men det skal jo ikke mye til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...