Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 > 2 < 3. 1 og 3en var var imo like gode.

 

Hvis 3 va like god som 1 finnes det muligens håp. Er svært sjeldent oppfølgere går denne trenden. Historisk sett er det vel kun terminator som kan skryte på seg den bragden. 3ern altså like god som eneren. Iron Man 3, må sees! :)

 

Du kunne vel ikke tenkt deg å skrive en anmeldelse i den tråden. Ville vært kult å høre hva tanker du gjør deg om 3ern før et ev. kinobesøk av min person.

Lenke til kommentar

Iron Man 3 ble mye disney... Veit at folk er uenige med meg her, men jeg klarer ikke legge det fra meg.

 

 

Hva var greia med den ungen? Ah, idiotisk. Filmen klarte virkelig ikke bestemme seg for hva den skulle være, mørk og gritty med PTSD, eller lett actionkomedie for 12-åringer. Krasj. Tragisk slutt også. Pepper Potts kommer ut av ingenting og redder dagen. What? Og masse autonomus iron mans som gjør en bedre jobb enn Iron Man selv? Ødelegger jo alt heltegreier ved tony Stark selv. Argh, så mye smådritt med den filmen som bare trekker ned hele greia. Men Downley Jr er fantastisk da, som alltid. SOLID førsteakt også.

 

 

MEN, jeg så Star Trek: Into Darkness i dag. Veldig god, på høyde med eneren. Cumberbatch er rett og slett råtøff som villain.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Nå så jeg en Star Trek-film for første gang, og jeg så den fra 2009 av J.J. Abrahams. Er filmen relatert til tv-serien eller de eldre filmene?

 

Mener å huske at siden originale Spock flyr etter skurken inn i et sort hull så bli han fraktet til et alternativt univers som filmen er satt i.

Lenke til kommentar

Du kunne vel ikke tenkt deg å skrive en anmeldelse i den tråden. Ville vært kult å høre hva tanker du gjør deg om 3ern før et ev. kinobesøk av min person.

 

Skal se om jeg ikke får gjort det.

 

I kveld ble det Jack Reacher (og Star Wars IV) - og jeg må si jeg ble positivt overrasket. Hadde ikke forventet mye av denne, så muligens derfor jeg likte den såppass godt - men alt i alt en rimelig grei film.

Lenke til kommentar

Hvordan er lens flare-ene i den nye Star Trek-filmen i forhold til den forrige?

 

Betraktelig mye mindre. Åpningsscenen har så og si ingen i det hele tatt. Det er derimot en del i bridgen, slik som i den forrige og det er øyeblikk på skipet hvor det nesten havner i ansiktet til skuespilleren. (Slik som med Old Spock i den forrige filmen hvor Vulcan ødelegges. Ødelegge reaksjonen til Nimoy ved å blende halve lerettet).

Men alt i alt er det mye færre.

Lenke til kommentar

Nå så jeg en Star Trek-film for første gang, og jeg så den fra 2009 av J.J. Abrahams. Er filmen relatert til tv-serien eller de eldre filmene?

 

selvfølgelig er den det. Kapteinen er ment å være en ung william shatner og spock er gamle spock, som også er med i filmen. Filmen viser liksom begynnelsen av sagaen da, ikke sant. Med åssen kaptein kirk utdannet seg fra akademiet, fikk sitt eget skip og traff på spock. ikke noen stor trekkie her altså, har sett noe av new generation og ingenting fra tiden med shatner men vet allikevel dette av loren i aff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såg akkurat The Divide, fallt jævlig godt i smak! Ble rimelig ekkelt enkelte ganger utover filmen, full tilt hos enkelte! Anbefales!

The Divide. Jeg absolutt digga den! Og for en herlig slutt også. Skikkelig perfekt dystopi, det er en av de bedre slike "trapped" filmer jeg har sett i nyere tid. Herlig cinematografi!

 

Skal se om jeg ikke får gjort det.

 

I kveld ble det Jack Reacher (og Star Wars IV) - og jeg må si jeg ble positivt overrasket. Hadde ikke forventet mye av denne, så muligens derfor jeg likte den såppass godt - men alt i alt en rimelig grei film.

 

Takker :) Jack reacher er rimelig grei, ja. Er ikke ofte jeg ser Tom Cruise gjøre en skikkelig jobb på lerretet men i Jack Reacher leverte han så det jamret!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...