Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Nå er jo greia at Nicholsons skal være mer tegneseriaktig, som filmene til Burton jo var, mens Nolans filmer skal være mer realistiske i forhold, og The Joker er mer sosiopat/nihilistisk.

 

Det blir en smakssak, men begge gjør rollene de har fått utdelt ypperlig på sine egne premisser. Nå har også The Joker blitt fremstilt på utrolig mange forskjellige måter i tegneserien, så at han er forskjellig fra en filmserie til en annen plager meg så absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går god for Mark Hamill som The Joker. Karen passer riktig godt i slike roller. Den lett småsyke sosiopat-typen med ei og anna sprøe infall. Men spørs om han ikke begynner å dra på årene da, sist jeg så noe til han på film eller tv intervju virket det som han alt har rundet 50.

Lenke til kommentar

Mange her som har sett Iron Man 3? I så fall er den virkelig så bra som alle sier? Bedre enn forgjengerne?

neeeeh. jeg likte forgjengerne bedre. det ble for mye kinohumor for min del. jeg følte også at det handlet mer om Tony Stark enn Iron Man 3 av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Iron Man 3 synes jeg er på høyde med den første filmen. Den drar det i en litt ny retning, litt dypere og litt mer om Tony Stark og ikke bare hodeløs action i Iron Man-drakt (selv om det er nok av det og).

 

Når det tross alt er snakk om en tredje film, så er det bra de gjør noe nytt og ikke bare melker det. En ny Iron Man 2 hadde vært katastrofe.

 

Er jo en Cornetto-trilogi ^^

Sjekket wikien! Visste ikke dette. Haha!

Lenke til kommentar

End Credit kan du egnetlig bare se på you-tube når du kommer hjem. Er ''kun'' en funny-bit.

Filmen er bra, på høyde med den første, samt mer action.

At det klages på at Stark er mye uten draken syns jeg er pussig, er mer screentime for både skurk og drakt i denne forholdt til 2'ern. Skurkene får masse screentime, noe de ikke fikk i verken den første eller den andre(Whiplash hadde vel to actionscener i hele filmen, max 5min tilsammen)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...