NyttVisningsnavn Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Så Spring Breakers igår. Åpningsscenen; har ikke opplevd en så flau kinosal siden Bruno. Ekstremt mye knising og fnising. Virket som om mange hadde ventet seg en vanlig actionkomedie og syntes filmen var kjedelig. Han ved siden av meg sjekket klokken annenhvert minutt den siste halvtimen. På mobilen selvfølgelig, med lysstyrken på 11. Og selvfølgelig måtte han sjekke facebook flere ganger, noe flere i salen gjorde gjennom hele filmen. Blir alltid påminnet at film er best hjemme i sofaen når man er på kino. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jepp, kino er noe dritt. Det ødelegger filmopplevelsen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Tja. Utfra filmtype går det an å noenlunde forutsi hvilket klientell man får i salen. Å se Spring Breakers på kino er en helt annen opplevelse enn å se Lincoln, eksempelvis. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Ja, selvsagt. Jeg kan se visse filmer på kino. Når det settes opp gamle klassikere, for eksempel. Da forventer jeg et noe mer voksent publikum. Endret 10. mai 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Spider Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Film er best på kino, det må bare legges litt arbeid i å finne ut når man slipper unna de verste kinopublikumerne. Matinéer pleier å være en frisone, og så er jo vi som bor i Oslo velsignet med Cinemateket. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Ja, Cinemateket er virkelig fantastisk. Matinéer kommer veldig ann på hvilken film som vises. Det kan være mange barn så tidlig på dagen. Og man kan kun gå på matiné på hverdager, noe som ikke alltid passer like godt. Selv drar jeg kun på kino når gamle klassikere settes opp, eller når kompiser maser fælt og jeg ikke har noe annet å gjøre. Er på kino kanskje én gang i året. I de aller fleste tilfeller er det bedre å vente noen måneder, og heller se den hjemme. Endret 10. mai 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva tror folk om den kommende filmen I Killed Adolf Hitler, fra Timo Vuorensola, mannen bak den glimrende Iron Sky? Jeg digga Iron Sky som bare pokker, så dette har jeg selvfølgelig tro på. Satser på at I Killed Adolf Hitler kommer neste år eller noe. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ga Iron Sky 1/10, så nei takk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg synes den var jævlig fet. Fikk en skikkelig herlig 80-talls b-film-feeling av den. Gull! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Så Spring Breakers igår. Åpningsscenen; har ikke opplevd en så flau kinosal siden Bruno. Ekstremt mye knising og fnising. Virket som om mange hadde ventet seg en vanlig actionkomedie og syntes filmen var kjedelig. Han ved siden av meg sjekket klokken annenhvert minutt den siste halvtimen. På mobilen selvfølgelig, med lysstyrken på 11. Og selvfølgelig måtte han sjekke facebook flere ganger, noe flere i salen gjorde gjennom hele filmen. Blir alltid påminnet at film er best hjemme i sofaen når man er på kino. Av ren nysjerrighet, når og hvor var dette? Jeg tror det har mye å si hvilken dag, når på dagen og hvilken kino man går på for å unngå barnslige mennesker i salen. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Gikk fint når jeg så den, mange som lo, men det var jo relativt morsomt. Og lite mobilaktivitet som jeg merket. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Av ren nysjerrighet, når og hvor var dette? Jeg tror det har mye å si hvilken dag, når på dagen og hvilken kino man går på for å unngå barnslige mennesker i salen. Det er ikke akkurat så mange kinoer å velge i der jeg bor, det er én. Og det var siste sjanse til å se filmen. Etter meg og de jeg så filmen med, var vel de eldste de med russebukse. Ikke misforstå meg, det var ikke jeg som ble flau. Det å se på fjortisparene som ikke visste hvor de skulle gjøre av seg, var nesten like underholdende som det som skjedde på lerretet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Kjenner jeg gleder meg 2 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Noen her som har sett Fanny Og Alexander Hvilken utgave bør jeg se 188 min eller 312 min (director's cut) ? Endret 11. mai 2013 av MKej Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Har kun sett 188 min versjonen og den var fantastisk, men har hørt mye bra om 312 min versjonen så ville gått for den. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Begge versjonene er fantastiske, så hvis jeg skal anbefale noe så er det å se begge. Jeg for min del pleier å se den kortere versjonen før jeg ser director's cut, for det er alltid litt spennende å se hva som faktisk blir lagt til og hvordan det endrer førsteinntrykket mitt av filmen. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Star Wars episode 7 er satt til å innspilles i Brittania. http://www.aceshowbiz.com/news/view/00060212.html Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Anbefaler å få med seg Steve McQueens fantastiske Hunger, for de som ikke har sett den, på NRK2 kl. 21.10 i kveld. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Nettopp sett en gammel Batman-film. Jack Nicholsons "Joker" er bare sinnsykt mye bedre enn Heath Ledgers sin, selv om sistnevnte er død. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå