Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Så Spring Breakers igår.

Åpningsscenen; har ikke opplevd en så flau kinosal siden Bruno. Ekstremt mye knising og fnising.

 

Virket som om mange hadde ventet seg en vanlig actionkomedie og syntes filmen var kjedelig. Han ved siden av meg sjekket klokken annenhvert minutt den siste halvtimen. På mobilen selvfølgelig, med lysstyrken på 11. Og selvfølgelig måtte han sjekke facebook flere ganger, noe flere i salen gjorde gjennom hele filmen.

Blir alltid påminnet at film er best hjemme i sofaen når man er på kino.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Cinemateket er virkelig fantastisk.

 

Matinéer kommer veldig ann på hvilken film som vises. Det kan være mange barn så tidlig på dagen. Og man kan kun gå på matiné på hverdager, noe som ikke alltid passer like godt.

 

 

Selv drar jeg kun på kino når gamle klassikere settes opp, eller når kompiser maser fælt og jeg ikke har noe annet å gjøre. Er på kino kanskje én gang i året. I de aller fleste tilfeller er det bedre å vente noen måneder, og heller se den hjemme.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hva tror folk om den kommende filmen I Killed Adolf Hitler, fra Timo Vuorensola, mannen bak den glimrende Iron Sky? Jeg digga Iron Sky som bare pokker, så dette har jeg selvfølgelig tro på. Satser på at

I Killed Adolf Hitler kommer neste år eller noe.

Lenke til kommentar

Så Spring Breakers igår.

Åpningsscenen; har ikke opplevd en så flau kinosal siden Bruno. Ekstremt mye knising og fnising.

 

Virket som om mange hadde ventet seg en vanlig actionkomedie og syntes filmen var kjedelig. Han ved siden av meg sjekket klokken annenhvert minutt den siste halvtimen. På mobilen selvfølgelig, med lysstyrken på 11. Og selvfølgelig måtte han sjekke facebook flere ganger, noe flere i salen gjorde gjennom hele filmen.

Blir alltid påminnet at film er best hjemme i sofaen når man er på kino.

Av ren nysjerrighet, når og hvor var dette? Jeg tror det har mye å si hvilken dag, når på dagen og hvilken kino man går på for å unngå barnslige mennesker i salen.
Lenke til kommentar

Av ren nysjerrighet, når og hvor var dette? Jeg tror det har mye å si hvilken dag, når på dagen og hvilken kino man går på for å unngå barnslige mennesker i salen.

Det er ikke akkurat så mange kinoer å velge i der jeg bor, det er én. Og det var siste sjanse til å se filmen.

Etter meg og de jeg så filmen med, var vel de eldste de med russebukse. Ikke misforstå meg, det var ikke jeg som ble flau. Det å se på fjortisparene som ikke visste hvor de skulle gjøre av seg, var nesten like underholdende som det som skjedde på lerretet.

Lenke til kommentar

Begge versjonene er fantastiske, så hvis jeg skal anbefale noe så er det å se begge. Jeg for min del pleier å se den kortere versjonen før jeg ser director's cut, for det er alltid litt spennende å se hva som faktisk blir lagt til og hvordan det endrer førsteinntrykket mitt av filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...