Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 er det nødvendig å ha sett 2eren? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 er det nødvendig å ha sett 2eren? Nei, ikke egentlig. Men kanskje The Avengers, fordi det blir referert mye til den filmen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Selv syntes jeg Iron Man 3 ble veldig Disney. Mye one-liners og veldig lett. Ingen The Dark Knight, i hvert fall. Men god underholdning! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Liker retningen de drar Iron Man 3 i i alle fall! Selv om det er en del one-liners og slikt, så tar de fortsatt fram litt dypere elementer enn de to foregående filmene. Syntes filmen var veldig bra, og likte du de forrige blir du garantert å syntes at den tredje er knalltøff! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 One-liners er Iron Man. Slik han er i tegneseriene, slik han vil også bli i film. Akkurat som at Batman i tegneseriene har en mørk stemme (utifra beskrivelser av andre karakterer), har Batman det i filmene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) likte iron man 3, syntes den var ganske morsom den greia etter rulelteksten var ganske teit Endret 4. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Angående franske filmer, så ble jeg akkurat ferdig med Incendies! Den er vel fransk/canadisk, men, men.. Uansett en film jeg vil anbefale sterkt! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Da blir det visst Mission: Impossible 5, da. Hva tenker dere? http://www.imdb.com/news/ni52971793/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Likte siste filmen jeg da, god underholdning. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ikke overrasket over at det blir enda en film i rekken. Bryr meg egentlig ikke stort for å være ærlig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Forrige var veldig god underholdning, så det ser jeg på som positivt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Synes nesten den forrige var den beste filmen siden den første filmen. Og det tiltross for at hovedskurken kunne vært litt bedre. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Enig med Maury! Den siste filmen ga meg mye av de samme følelsene jeg fikk av den første filmen. Litt back-to-the-roots. Om de klarer å holde det slik, og ikke sporer av så ønsker jeg gledelig velkommen til en ny film. Og så klarer jeg ikke å mislike Tom Cruise (selv om han er en fjott sivilt (ref. scientologi)). Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Synes nesten den forrige var den beste filmen siden den første filmen. Og det tiltross for at hovedskurken kunne vært litt bedre. Jeg husker ikke en gang hvem som var skurken i den siste filmen. Men Seymour Hoffman la derimot igjen et godt inntrykk, han spilte virkelig ond i 3-ern. EDIT: Var Nyqvist antagonisten i Ghost Protocol? Endret 7. mai 2013 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Takk for forslag til filmer. Jeg har så klart sett noen av de som er nevnt, men resten skal tas til etterretning. Av franske filmer kan også L'illusionniste (en av mine favorittfilmer), La science des rêves, Persepolis og Les choristes nevnes. Endret 7. mai 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Og så klarer jeg ikke å mislike Tom Cruise (selv om han er en fjott sivilt (ref. scientologi)). Botox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kunne likt å sett den tyske Motorsagmassakren....... De dødes tjern på blu hadde vært fint. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 På IMDb står det at The Kid (1921) er 68 minutter.. Versjonen jeg har fått tak i er på 52 minutter.. Hva er kuttet så veldig? Er noe feil? Mye jeg går glipp av med den på 52 mins? Hva heter de forskjellige versjonene, noen som vet? Ser det også står "Runtime: 68 min | 50 min (1971 edit with new Chaplin score)".. Ikke så lett å få tak i originalversjonen da, eller? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Har kun sett 52 minutters versjonen og den var knall så kjør på. Ellers ligger den på 68 minutter ute på youtube om jeg ikke tar helt feil, men klarer ikke sånn umiddelbart å finne ut forskjellen bortsett fra det du allerede har nevnt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Fikk sett Star trek i dag, imo ikke like sterk som eneren - men like fullt en fet film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå