Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Maury! Den siste filmen ga meg mye av de samme følelsene jeg fikk av den første filmen. Litt back-to-the-roots. Om de klarer å holde det slik, og ikke sporer av så ønsker jeg gledelig velkommen til en ny film.

 

 

Og så klarer jeg ikke å mislike Tom Cruise (selv om han er en fjott sivilt (ref. scientologi)).

Lenke til kommentar

Synes nesten den forrige var den beste filmen siden den første filmen. Og det tiltross for at hovedskurken kunne vært litt bedre.

 

Jeg husker ikke en gang hvem som var skurken i den siste filmen. Men Seymour Hoffman la derimot igjen et godt inntrykk, han spilte virkelig ond i 3-ern.

 

EDIT: Var Nyqvist antagonisten i Ghost Protocol?

Endret av Coffey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for forslag til filmer. Jeg har så klart sett noen av de som er nevnt, men resten skal tas til etterretning.

 

Av franske filmer kan også L'illusionniste (en av mine favorittfilmer), La science des rêves, Persepolis og Les choristes nevnes.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

På IMDb står det at The Kid (1921) er 68 minutter.. Versjonen jeg har fått tak i er på 52 minutter..

 

Hva er kuttet så veldig? Er noe feil? Mye jeg går glipp av med den på 52 mins? Hva heter de forskjellige versjonene, noen som vet?

 

Ser det også står "Runtime: 68 min | 50 min (1971 edit with new Chaplin score)".. Ikke så lett å få tak i originalversjonen da, eller?

 

Takker for hjelp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...