Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh Ingenting er så nydelig som en full samling dvd-hyller på utstilling. Husker selv at jeg var en ivrig samler av VHS en gang i tiden, da det faktisk gjaldt å ta godt vare på kopiene. Da FFW og RW faktisk betydde noe, da en måtte spole tilbake tapen før en ømfintlig la den tilbake på hylla... Det var tider, det. :)

Lenke til kommentar

Fysiske midler 'til I die.

Hadde jeg hatt plass skulle jeg investert i flere CDer også.

 

Edit:

 

Å se på CD-samlinga til en som har typ 3000 plater slår det å stirre på harddisken eller Spotify-biblioteket til en som har 6000 album.

 

"Vil du sjekke ut Spotify-biblioteket mitt?".

Endret av Captain Butthurt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å se på DVD/BD/CD-samlinger er like interessant som å se på fotoalbum av slektningers nyeste reise til Marbella. Jeg foretrekker å se selve filmen, framfor å se på et cover. For meg er det fullstendig meningsløst og bortkastet å sitte på store hauger av film og musikk, når du kan samle alt på en harddisk.

Lenke til kommentar

Jeg digitaliserte hele CD-samlingen min for noen år siden og kasta alt sammen når jeg flyttet. Gadd ikke dra med meg pappesker med CD'r til neste bolig og stable inn i hyller. Spesiellt siden mange av jewelcasene bar preg av å ha vært brukt noen år. Knuste hengsler, sprukne covere etc.

 

Har aldri angret på det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

For meg er det vel det å faktisk HA en samling, samme med bøkene og tegneseriene jeg har samt filmbladene.

Å ha noe å ta vare på.

 

Å gå gjennom noen andres samling hvor man finner en perle, og deretter diskuterer med iver sammen med eieren om hvor fantastisk filmen er osv.

Slår en harddisk etter mitt syn.

 

Men så samler jeg fortsatt på spillene jeg har også, samt at jeg skal ha medie-rom når dagen for huskjøp kommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Casten til Interstellar begynner å ta shape seg opp bra. Spent på hvordan Christopher Nolan sin første Ikke-Batman film siden Inception blir.

 

Jessica Chastain er nå i siste forhandlinger til å dukke opp i filmen, sammen med Matthew McConaughey og Anne Hathaway. Ikke noe særlig fan av Hathaway, men hun er ok. McConaughey og Chastain er gode.

Lenke til kommentar

Das leben der anderen.

The City of Lost Children.

Delicatessen.

Amelie.

De Røde Elvene.

Das Weisse Band.

Die Welle.

The Intouchables.

Das Boot (er vel på Tysk? Lenge siden jeg så den men mener da vitterlig den var det).

 

Godt og blandet.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...