Bytex Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) ----feilpost-leif-- Endret 26. april 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Gode eksempler på feelgood-filmer. For meg er ikke bare Amélie en god feelgood-film, men kanskje den beste filmen jeg vet når det gjelder å portrettere en karakter jeg kjenner meg helt 100% i. Cinema Paradiso er også bra. Og The Goonies er også ganske koselig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Cinema Paradiso er vel ganske så melankolsk i tillegg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Fikk sett IM3 i går og den levde opp til forventningene! Fet film. Noen her som har sett spring breakers enda? Hørt så mange som sier det er den verste filmen de har sett noen gang etc. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Ikke sett den, men jeg har utelukkende hørt godord om filmen. Så jeg har veldig troa å den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Folk er så stressa på kino i Norge. Folk skjønner seg ikke på sluttscener, spesielt med Marvel-filmer. Husker godt hvordan over halvparten av folkene i salen stakk med en gang rulleteksten kom på Avengers. Folk springer ut asap. UNNA VEI, HER KOMMER JEG! Samme skjedde på Iron Man 3 i går, som var og en ganske så bra superhelt-film. Du kunne lett se at Shane Black har produsert Dødelig Våpen-filmene med Iron Man 3. Håper på at Hulk og Iron Man får en duo-film, fordi War Machine/Rhodes og Iron Man/Tony Stark sammen i Iron Man 3 var herlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Var godt over halvparten som satte igjen på kinosalen i Trondheim igår, man skulle tro at etter Iron Man, Hulk, Iron Man 2, Thor, Captain America og The Avengers(mid scene but still) at folk har skjønt poenget og at det kommer mer. Men Iron man 3 var en herlig film. Og fikk se traileren til Thor: the dark world, novemer kan ikke komme fort nok! Forøvrig: Skjønner ikke helt hvorfor Marvel har bestemt seg for å utgi filmene sine på slike pussige tidspunkt. IM3=Slutten av april, fair. Thor=2.novemeber, okey greit. Men cap 2 er i starten av april mens Guardians of the galaxy er i starten av august. Dette skal da helst være summer blockbuster movies hele hurven? En i starten av mai og en i starten av juli hadde vært på plass. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 kommer mer? mener dere sånn greier etter rulleteksten? synes det er utrolig teit i filmer. 5 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg er uansett overbevist om at mange av menneskene på kino kommer fra et sært undergrunnssamfunn som kun oppsøker omverdenen når de skal på kino. Det er den eneste forklaringen på at de ler seg skakk i hjel av reklamer som er gått i årevis. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 kommer mer? mener dere sånn greier etter rulleteksten? synes det er utrolig teit i filmer. Det er teit på filmer/filmserier som aldri har vært kjent for å ha det. Men Marvel-filmene har alltid hatt det, og vil alltid ha det. Den første som startet Marvel sitt filmatiske univers, Iron Man 1 hadde det hvor vi ble teaset til mye av hva som skjer i framtidige filmer (spesielt The Avengers), og vi hadde det i Avengers som også teaset en del som vil bli viktig for kanskje neste Avengers-film sommeren 2015. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Jada, vi vet det. Men det er fremdeles teit og irriterende. Samme med spill, aner ikke hvor mange rulletekster jeg har pint meg igjennom (noen er også ekstremt lange) for å se om det kanskje er noe etter. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Så The Last Stand i dag. Arnold har en håpløs aksent og finnes ikke overbevisende. Stormare er amerikaner fra sørstatene? Come on. Men gudbedre, så underholdende. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 The Last Stand er helt grei bestefar-action. Ingen film jeg kommer til å se igjen, men angrer heller ikke på at jeg så den. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Pine seg gjennom rulletekster? Rulletekster er en flott sjanse å sitte og reflektere over hva man fikk ut av filmen. Musikken i rulleteksten hjelper den opplevelsen. Det er en måte å sakte men sikkert returnere til den virkelige verden. Jeg synes også det er veldig interessant å lese meg igjennom navnene og finne de jeg kjenner igjen. "Ah, det var den cinematografen, han kjente jeg igjen" osv. Og ofte kan rulletekster være flotte å se på også, slik som den som har Marauder's Map i "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban". 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Er det noen her som har sett Spring Breakers? Leser litt av hvert om den på nettet, alt fra at filmen er søppel til at Franco leverer bedre enn i 127. Men dette bildet alene er nok til at jeg kommer til å se filmen. 3 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Den er bra, veldig repetiv, og egentlig lang. Handlingen blir fortalt veldig uvanlig. Bør egentlig ses, for James Franco er døds morsom! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Lurer på om jeg skal se på the day the earth stood still eller dredd i dag. kanskje begge uansett, har the day the earth stood still holdt seg bra, eller er den småkomisk å se i 2013? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Se begge. To jævlig bra filmer. Jeg synes The Day the Earth Stood Still har holdt seg jævlig bra. Max fet film! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg tror prisen for årets mest cheesy pitch for en film må gå til Pacific Rim: "When an alien attack threatens the Earth's existence, giant robots piloted by humans are deployed to fight off the menace." Nå er jo Del Toro bak roret, så det kan fort bli en underholdende film til tross for ... det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå