Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

måtte søke det opp selv, ser ikke forksjell på kimmel og fallon

Toxic Avenger-filmene er jævlig fete. Sinnsykt kule filmer! Class of Nuke 'Em High må også nevnes når man er inne på Troma-filmer. Sykt fet og sprø film.

nukem high skall sjekkes ut :)

forresten, toxic avenger 2 er noe av det teiteste jeg har sett

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

Så endelig Prometheus. Jeg synes den gjør en god jobb med å holde på spenningen gjennom mesteparten av filmen - ofte slippes katta ut av sekken litt for tidlig - og jeg likte karakterene og spesielt androiden, da han som spiller den passer perfekt som robot. Litt mer delt angående den åpne slutten; mystisk og dristig, eller billig og uforløsende? Ikke helt bestemt meg.

Lenke til kommentar

En fan made intro av Man of Steel, ikke værst.

 

http://www.youtube.com/watch?v=iFRdDjpBAFA

 

Hva syns dere om at John Williams sin episke Superman Theme ikke blir brukt?

Regner med denne har falt bort ettersom Zimmer skal fikse Man of Steel.

 

Zimmer sier selv:

John Williams’ classic theme from Superman is synonymous with the character, and so Zimmer tackles the challenge of crafting something entirely different for this new iteration of Superman.

Lenke til kommentar

Tror filmen kan dra fordel av å ikke bruke Williams' kjente Superman Theme. Nå har jeg ikke sett mer en litt av den offisielle traileren til den nye filmen, men den virker å kjøre litt av samme stilen som Nolans batman trilogi og selv er jeg meget fornøyd med Zimmer sitt theme derfra så jeg er tror dette kan bli bra.

Lenke til kommentar

Dere som har sett de nye G.I. Joe filmene, hadde dere noe forhold til G.I. Joe fra før, som f.eks sett den gamle tv-serien fra 80-tallet? Så selv en del episoder av denne serien i forkant av den første filmen og følte filmen tjente godt på det. Altså noe mer enn en popcornfilm er den ikke, men fortsatt festligere med litt kjennskap til universet fra før enn å ikke ha noe.

 

Noen her som har sett Army of Shadows (1969) ?

Har ikke sett den, men har sett Le Samourai fra samme regissør og den er utvilsomt en av tidenes feteste filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...