InsertNumLock Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Vært på Oblivion nå. Ser det er veldig delte meninger om filmen. Selv må jeg si at jeg likte den. Minner om Moon, men alikevell veldig forskjellig. Det estetiske er det ingenting å utsette på. Bruken av CGI føles ikke overdreven og blender fint sammen med den Islandske naturen. Kanskje en smule lang, men historien er interessant så det holdt interessenivået oppe. Noen andre som har sett? Takker for info ang Montag forresten. Når jeg tenker over det så husker jeg noe av det som hendte selv under en del av diskusjonene. Føler denne passer veldig til det som skjedde til tider. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Var på Oblivion selv i kveld faktisk, og deler egentlig ditt syn på den. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Takker for info ang Montag forresten. Når jeg tenker over det så husker jeg noe av det som hendte selv under en del av diskusjonene. Føler denne passer veldig til det som skjedde til tider. Egentlig ikke. Montag elsket å være Montag her. 5 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Det var ikke det som skjedde, men det var det folk prøvde på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Han ble aldri del av den grå massen. Han bare stakk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Skal se oblivion idag selv. Takk for beroligende meninger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Gleder meg til denne, likte The Squid and the Whale en del. Forhåpentligvis får jeg også sett Oblivion i morgen kveld. Savner en grei sci-fi film akkurat nå som jeg begynner nesten å tenke på å telle ned dagene til Star Trek: Into Darkness. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Har aldri sett en Ingmar Bergman film. Hvor skal jeg begynne ? "Det sjunde inseglet" er hans beste har jeg hørt Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Begynte selv med Det Sjunde Inseglet og den falt godt i smak den gang så kjør på. Ellers er vel Fanny och Alexander en av hans "lettere" filmer så det er og en fin plass å starte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ISGr-TmGcrE April '73 : WB pakker sakene og drar hjem til USA fra Hong Kong , Lee føler Enters åpningsscene trenger mer futt og filmer brytescenen med Samoo Hung. Samme mnd kommer italienske investorer (sendt av Ponti) til Golden Harvest og det blir diskusjon ang en Lee/Loren film , Lee vil ha minst 2 mill US for jobben ellers er det uaktuellt (til sammenligning fikk Connery 1.1 mill for hans siste Bond , DAF) Anekdote fra innspillinga Lee vs Sammo : Lee : "Sjekk ut min six pack !" Sammo : "......og hva med min one pack ?" Lee : "Du løy Sammo......du lovte meg at du skulle være med i Game !" Sammo : "Men Bruce , jeg var i Bangkok og filmet og kunne ikke droppe alt sammen !" Lee : "Du lurte meg......" He he Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Skjønner ikke helt hvordan Sammo Hung ble film-kung fu mann. Han ser jo ikke akkurat ut som de andre martial arts stjernene. Jackie Chan, Bruce Lee, Jet Li, Jang Lee Hwang, Chuck Norris etc, bare muskelbunter. Endret 14. april 2013 av Bytex Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hehe, Sammo.. Tykke menneskers beste forbilde. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Så Jack Reacher på flyet i dag, helt grei. Synes Cruise fikk litt mye pes for den filmen, men nå har jeg ikke noe forhold til karakteren fra tidligere, så det er kanskje det som får alle til å reagere. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 I bøkene er vel Reacher høy, bøs og skremmende, så det er ikke så merkelig at fansen blir skuffet. Selv ser jeg frem til filmen. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg så Oblivion på fredag og ble meget fornøyd. Filmen er godt visuelt og trekker frem mange ideer som kanskje minner om tidligere sci-fi-perler, men likevel er det ikledd Joseph Kosinskis moderne stil som begynner å etablere seg ganske fint. Kosinski har en ingeniørbakgrunn som er lett å se i designet på alt fra roboter til hus. Det virker som den trekker inn symbolske elementer og hinter til ting som Edens hage, The Eye of Providence og mye mer som gir en helhetlig følelse over noe som er konstruert av en mann som er opptatt av det tekniske i filmskaping. Musikken blir litt for Hans Zimmer i noen perioder og det er noe dramaturgisk som kunne sittet klarere, men det er utvilsomt en god film. Og når det gjelder traileren til 300 som ble sagt tidligere er jeg helt enig i at nesten traileren er bedre enn filmen. Hvordan den er konstruert og den kulturelle slagkraften som kom etter den er jo enorm. "This ... Is ...Sparta!" var en replikk som var et internettfenomen LENGE før filmen hadde premiere. Det er imponerende. Jeg liker trailere som gjør dette. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Kjøpte noen filmer på Gamestop i dag, også har de selvfølgelig sånn jævla forsegling. Når jeg da fjerner de, så er det sånn "void" dritt som sitter igjen på coveret. Noen som har tips til hvordan jeg kan fjerne det? Ser så stygt ut. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Lagd for å sitte, vettu.. Kan prøve å koke opp noe vann og holde coveret over dampen, kanskje limet løser seg opp litt. Fjern papiret inni først seff. Beste jeg kommer på hvis det ikke går å bare skrape det vekk. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hårføne funker fint Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Får teste ut det i morgen. Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå