Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Har jo bare tre filmer som hadde premiære i løpet av mars-april-mai som jeg må få sett jo. The Place Beyond the Pines, Iron Man 3 og Only God Forgives. Noe annet som jeg har oversett som ser interessant ut disse kommende månedene eller som kom ut i Mars?

 

Stoker, som er årets mest etterlengtede film for min del. Chan-wook Park, ass. Gud!

 

Også ser jeg veldig frem til Snowpiercer, da, men den kommer vel ikke før august eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oooh! chan wook park ny film, det har jeg ikke fått med meg. Blir spennanes

 

Du må ikke glemme Bong Joon-hos Snowpiercer. Bong Joon-ho er tross alt mannen bak kremfilmer som Memories of Murder, The Host og Mother.

 

Synes det er ganske spenstig at Chan-wook Park, Bong Joon-ho og Kim Ji-woon alle debuterer med engelskspråklige filmer i år. Gleder meg til jeg får sett alle tre, også har jeg selvfølgelig max troa på noe nytt som vanlig fra disse gutta.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Har jo bare tre filmer som hadde premiære i løpet av mars-april-mai som jeg må få sett jo. The Place Beyond the Pines, Iron Man 3 og Only God Forgives. Noe annet som jeg har oversett som ser interessant ut disse kommende månedene eller som kom ut i Mars?

Som det allerede har blitt nevnt her er Spring Breakers absolutt noe å få med seg.

 

Filmene til våre favoritt-Sørkoreanere blir sikkert også sett for min del, men jeg er litt skeptisk til denne Hollywood-flørten, så har ikke så veldig høye forventninger.

Lenke til kommentar

Har svippet innom bloggen hans fra tid til annen de siste årene og har fulgt han på Twitter. Han virket til å være en veldig ålreit med sterke meninger han ikke var redd for å utrykke.

 

EDIT: "No good film is too long and no bad movie is short enough."

 

Har lest litt på bloggen hans nå, og jeg synes denne er fin, fra da han fikk blomster tilsendt av Rob Schneider.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Takk for det, Star Trek: Into Darkness skal jeg selvsagt få med meg. Prøver å ha et oppdatert dokument med kommende filmer jeg må få sett, men stadig vekk er det noen filmer som forsvinner under radaren.

 

Hva med Watchlist hos IMDB? Fungerer veldig greit for min del, hvertfall.

Lenke til kommentar

Triste greier med Ebert. Har særlig det siste året begynt å lese en del av anmeldelsene hans og har bare fått mer og mer sansen for han.

 

edit: Ser også fram til The Great Gatsby, håper bare filmen lever opp til forvetningene man får av traileren.

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...