""" Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har jo bare tre filmer som hadde premiære i løpet av mars-april-mai som jeg må få sett jo. The Place Beyond the Pines, Iron Man 3 og Only God Forgives. Noe annet som jeg har oversett som ser interessant ut disse kommende månedene eller som kom ut i Mars? Stoker, som er årets mest etterlengtede film for min del. Chan-wook Park, ass. Gud! Også ser jeg veldig frem til Snowpiercer, da, men den kommer vel ikke før august eller noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Spring Breakers hvis du ikke har, kanskje ikke for deg men jeg gleder meg til den. Tror den blir grei ihvertfall. Star Trek: Into Darkness er ikke noe for deg? Men ellers var det litt kjedelig kinoprogram inntil juni ja. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 oooh! chan wook park ny film, det har jeg ikke fått med meg. Blir spennanes Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Takk for det, Star Trek: Into Darkness skal jeg selvsagt få med meg. Prøver å ha et oppdatert dokument med kommende filmer jeg må få sett, men stadig vekk er det noen filmer som forsvinner under radaren. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) oooh! chan wook park ny film, det har jeg ikke fått med meg. Blir spennanes Du må ikke glemme Bong Joon-hos Snowpiercer. Bong Joon-ho er tross alt mannen bak kremfilmer som Memories of Murder, The Host og Mother. Synes det er ganske spenstig at Chan-wook Park, Bong Joon-ho og Kim Ji-woon alle debuterer med engelskspråklige filmer i år. Gleder meg til jeg får sett alle tre, også har jeg selvfølgelig max troa på noe nytt som vanlig fra disse gutta. Endret 4. april 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Roger Ebert er død. Trist, men ikke veldig uventet. Mannen har vært syk lenge. Har lest en del av hans anmeldelser opp gjennom årene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Kjipt, pleier å lese hans anmeldelser. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har jo bare tre filmer som hadde premiære i løpet av mars-april-mai som jeg må få sett jo. The Place Beyond the Pines, Iron Man 3 og Only God Forgives. Noe annet som jeg har oversett som ser interessant ut disse kommende månedene eller som kom ut i Mars? Som det allerede har blitt nevnt her er Spring Breakers absolutt noe å få med seg. Filmene til våre favoritt-Sørkoreanere blir sikkert også sett for min del, men jeg er litt skeptisk til denne Hollywood-flørten, så har ikke så veldig høye forventninger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 At Ebert er borte er ikke uventet men fortsatt trist. Stor filmelsker og kunnskapsrik. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Han var en herlig fyr, ikke lest anmeldelsene hans så mye, men husker godt å ha sett han på nettet opp igjennom årene når youtube kom spesielt. Vulture har samlet sammen en fin gruppe videoer av det: http://www.vulture.com/2013/04/10-videos-to-remember-roger-ebert-by.html?mid=facebook_vulture Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Er ikke han en slags USA's versjon av Pål Bang Hansen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Har svippet innom bloggen hans fra tid til annen de siste årene og har fulgt han på Twitter. Han virket til å være en veldig ålreit med sterke meninger han ikke var redd for å utrykke. EDIT: "No good film is too long and no bad movie is short enough." Har lest litt på bloggen hans nå, og jeg synes denne er fin, fra da han fikk blomster tilsendt av Rob Schneider. Endret 4. april 2013 av Coffey Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Takk for det, Star Trek: Into Darkness skal jeg selvsagt få med meg. Prøver å ha et oppdatert dokument med kommende filmer jeg må få sett, men stadig vekk er det noen filmer som forsvinner under radaren. Hva med Watchlist hos IMDB? Fungerer veldig greit for min del, hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 noen som har sett Victoria? Ja , hun ser jeg på Dallas ofte Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 The Great Gatsby kommer jo nå i vår. Øverst på min liste i alle fall! Siste trailer: http://www.youtube.com/watch?v=nIewKn6EnAs Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Triste greier med Ebert. Har særlig det siste året begynt å lese en del av anmeldelsene hans og har bare fått mer og mer sansen for han. edit: Ser også fram til The Great Gatsby, håper bare filmen lever opp til forvetningene man får av traileren. Endret 5. april 2013 av Jonas2k Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Traileren til den nye Carrie er noe av det latterligste jeg har sett. Absolutt hele plottet vises. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4j8ME9XU6EA Endret 5. april 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Chloe Moretz virker rimelig malplassert der. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Angående lovende filmer som kommer på kino denne våren, så kommer man ikke utenom Terrence Malicks "To The Wonder", som har premiere i slutten av mai. Er den filmen jeg gleder meg mest til i vår i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå