Gjest medlem-1432 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Den står på watchlisten min. Kansje på tide og få sett den snart. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Kanskje det. Jævlig bra film. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Har noen sett upside down enda? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 En film jeg alltid skyver til siden når jeg går gjennom filmlista mi. Har ikke helt troa. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ok. Begynte så vidt å se på den i går. Rimelig interessant film, det kun selve konseptualiseringen av filmprosjektet. Her har vi en kar som lever i en upside down world, hvor det er en overworld og en underworld. Det er helt merkelig. Hvis du husker som i inception når a arkitektkjerringa bøyer den byen i frankrike slik at "taket" er byen. Sånn er hele Upsidedown verdenen. Om ikke annet er det et nydelig skue, dersom du er inni GFX og sånt. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Her er det manglende "suspension of disbelief" som hindrer meg mest.. Jeg foretrekker at filmer utspiller seg på ordentlige planeter, så kan det gjerne foregå sære og urealistiske ting innenfor disse velkjente premissene istedet. Men nå fikk jeg litt lyst til å se den, læll. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Enkelte historier i V/H/S er gode, resten ikke. Anbefales dog om du ikke hater handy-cam filming. Edit: hvis du ikke er megakresen på grøssere vel og merke. Ellers anbefaler jeg a tale of two sisters(?) Jeg prøvde å se tale of two sisters, men halve filmen var så treg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Drar til Toronto i September. Skal være der i 2 uker. Filmfestivalen er "tilfeldigvis" de to ukene jeg er der Gleder meg til programmet blir offentligjort. 6 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Hodejegerne vant prisen for beste Thriller under Empire sin kåring, foran filmer som Argo, Skyfall og Zero Dark Thirty! Link Endret 25. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Veldig kult. Og for en gangs skyld tror jeg på at de ikke hadde planlagt noen tale.. Edit: Nei, forresten. Hvem er det egentlig som IKKE planlegger en slik tale. Det har jeg nok gjort selv mange ganger uten å ha lagd noen film overhodet.. Endret 25. mars 2013 av toro4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 http://kosmorama.no/program/ Noen som skal? Tenkte jeg skulle prøve og få med meg noen filmer der. Stumfilmkonserten med Gisle Martens Meyer til Aelita: Queen of Mars skal uten tvil sees. Var også en del annet som virkelig frista der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Var mye interresant der. Dead Sushi så f.eks underholdende ut. Hadde vært fett å se Disneys The Hunchback of Notre Dame på et kinolerrett og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Harry Dean Stanton skal jeg nok få med meg. Og forhåpentligvis Brødrene Løvehjerte. ''ser ni ljuset, skorpan, e Njangilina'' ''Katla!'' Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noen som vet originaltittelen til dokumentaren som går på NRK2 nå? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noen som vet originaltittelen til dokumentaren som går på NRK2 nå? Food, inc i følge nettsidene til nrk Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ah, okei. Den har stått i watchlisten min lenge. Så bare små deler av den siden pappa så den på TV nå, men ville se den fra starten. Takk for svar! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=4EC7P5WdUko Ny trailer. Sett bort i fra at det kommer til å være e grusom adapsjon av boka, og sannsynligvis en ganske kjip Hollywood-klisje, ser det ut som en grei søndagsfilm. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Indeed, virker veldig fet, selvom den sannsynligvis kommer til å bli pakket med hollywood-klisjéer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ettersom jeg ikke har lest boka, eller ei har planer om det kan det være det samme så lenge jeg blir underholdt. Utifra traileren, vil jeg mest sansynlig bli underholdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå