toro6 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Nå vil jeg bare ha MoS ut av veien slik at jeg i det hele tatt har plass til andre forventninger. Det blir trangt om plassen etterhvert... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Da kan "Beatles"-innspillingen begynne! Endret 20. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Nå har jeg ikke sett duoens kortfilm, Dag 1, men de andre filmene mangler, hva skal man si.. "hjerte"? Jeg i det minste syns de er litt kalde og uengasjerende. Syns dette høres ut som et prosjekt med andre behov enn det de to kan gi? Vet noen forresten hvor man kan se kortfilmen Dag 1? Sci fi med Bjørn Floberg må jo være kult. Forøvrig litt av en karrierestige på de gutta der. Fra norsk kortfilm til Bandidas, videre til norges dyreste film ever. Lurer på hvordan det gikk til. Endret 20. mars 2013 av toro4 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Fett, det blir film av "Beatles". Så sjekker jeg linken og det viser seg å være en fortelling basert på Lars Saabye Christensen's bestseller from 1984. Fire fanatiske gutter fra Oslo vokser opp med beatlemania. Spennende! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Nå har jeg ikke sett duoens kortfilm, Dag 1, men de andre filmene mangler, hva skal man si.. "hjerte"? Jeg i det minste syns de er litt kalde og uengasjerende. Syns dette høres ut som et prosjekt med andre behov enn det de to kan gi? Vet noen forresten hvor man kan se kortfilmen Dag 1? Sci fi med Bjørn Floberg må jo være kult. Forøvrig litt av en karrierestige på de gutta der. Fra norsk kortfilm til Bandidas, videre til norges dyreste film ever. Lurer på hvordan det gikk til. Litt den samme stigen Peter Jackson brukte. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 På en måte er det spennende med en Beatles film, det har jo ikke blitt gjort før. Men på samme tid må man huske på at det er mange potensielle gjørmehull å bestige. Det er liksom ikke gjort på èn dag. Uansett ønsker jeg teamet i norsk film lykke til med prosjektet. Gleder meg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Noen som har tips til noe skummet faenskap, enten det er Netflix eller...alternative steder? Siste jeg såg som ødela meg litt var Sinister..i mørke hjemme med headset. Good call indeed... Asiatisk skrekk er midt i blinken, men film som Sinister og Insidious er nice! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Ferris Bueller's day off eller Napoleon Dynamite? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Har bare sett førstnevnte, men den er populærkulturpensum. (Gira på Beatles-film. En av mine favorittbøker.) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Noen som har tips til noe skummet faenskap, enten det er Netflix eller...alternative steder? Siste jeg såg som ødela meg litt var Sinister..i mørke hjemme med headset. Good call indeed... Asiatisk skrekk er midt i blinken, men film som Sinister og Insidious er nice! The orphanage, the Host og [rec]. Endret 21. mars 2013 av mushi Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg digger The Host, men Mala spør om skumle filmer og The Host er vel ærlig talt langt i fra skummel. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 eneste av de som er lit skummel er rec sjekk inside og shutter(ikke remake) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 The orphanage er jo dritcreepy, digger den. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 synes den er overskrytt Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Kul film, men jeg synes ikke den var skummel. Det samme gjelder Rec, bare at den ikke var kul heller. Dødsstusselig film. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Noen som har tips til noe skummet faenskap, enten det er Netflix eller...alternative steder? Siste jeg såg som ødela meg litt var Sinister..i mørke hjemme med headset. Good call indeed... Asiatisk skrekk er midt i blinken, men film som Sinister og Insidious er nice! Ikke film men på close hold, så er Masters of Horror til å anbefale. Episodene er på ca 1 time, bla regissører som John Carpenter, Dario Argento og Tobe Hooper er involvert. Liker du litt asiatisk skrekk er garantert Takashi Miike's Imprint en episode å anbefale. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Her var det kommet en del tips ja, kjempe greier! Har sett alt bortsett fra Masters of Horror,Inside og orginale Shutter. Har hørt utrolig mye blandet om V/H/S, noen liker den andre syns det er en helt utrolig elendig sak. Andre som har sett denne ? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Den er ganske dårlig. Hovedhistorien er veldig svak, og kun et par av kortfilmene var noe tess. Edit: V/H/S that is. Endret 21. mars 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Enkelte historier i V/H/S er gode, resten ikke. Anbefales dog om du ikke hater handy-cam filming. Edit: hvis du ikke er megakresen på grøssere vel og merke. Ellers anbefaler jeg a tale of two sisters(?) Endret 21. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Tale of Two Sister er den koreanske det? Kjøpte den på DVD for mange år siden, kjempe bra film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå