Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det trenger ikke å bety det nødvendigvis.

Fordi hangover 1 var sånn skikkelig trylleri. En skikkelig dude, wheres my car? formel som fungerte skikkelig godt.

Fra hangover 2 husker jeg egentlig bare samtalen med transvestitten om "i shoot in you, you shoot on the floor" greia. Den var forsåvidt grei, men lett forglemmelig i min bok.

Så når det kommer til hangover 3, så må man nesten greie å gå i fra det gamle og skape noe nytt, helt på sine egne ben, mener jeg. Da kan det bli riktig bra ellers bare mølla på samme linje som hangover 2.

Lenke til kommentar

Klarer ikke helt se for meg oppfølger jeg heller. Vil det være de samme skuespillerene?

Ja. Leste et intervju med ham for et par siden, og han hadde allerede da lyst til å spille inn oppfølgeren, men kunne ikke, da skuespillerne ikke så gamle nok enda. Han "la skylden" på at dagens skuespillere hadde et såpass bra kosthold og fikk seg bra med hvile så de holdt seg så bra og så ikke spesielt eldre ut enn da de spilte inn Trainspotting. Har trua på en oppfølger, blir nok knallbra.

Lenke til kommentar

Ligger nok noe i det at når en først har laget en serie hangovers, og disse selger bra, da er det på en måte uungåelig å få en neste film i rekken. Men gang på gang har det vist seg at disse er noe labrere i manuskriptene. Det er desverre oftest tilfellet, det.

Lenke til kommentar

Interessant nok, i lys av denne nye traileren, kom jeg til å tenke på at superheltfilmer er unntaket fra oppfølgerenes trolldom. Har dere tenkt over det?

Tenkte hovedsakelig på serier som Batman, Superman, og Fantastic Four.

Skulle personlig ønske det kom oppfølger til spawn jeg da men... Er kick ass bra? Har ikke sett den ennå.

Lenke til kommentar

Rart det der, med hvordan oppfølgere enten kan være en velsignelse eller et stygt, ringeren i nostre-dame typ, tvangsabort.

Man må nesten se det i sin helhet for å kunne forstå de bakomliggende prosesser som gjør filmen til det den er. f.eks så var batman begins bedre en batman forever. Men, og det er et stort men; skal man se på batman begins som eneren i en helt ny film serie, eller er det en oppfølger?

Dette er ganske viktig å merke seg da det potensielt vil snu opp-ned på hele tesen om superheltfilmer som immune fra oppfølgerens trolldom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...