Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke ha avskrevet Kick-Ass 2 helt enda, hører fra flere filmkritikere som jeg ofte er enig med at manuset ikke er så dårlig. Men helt klart et minus at Matthew Vaughn ikke regisserer, men litt som tv-produksjoner så er det den originale regissøren som står for grunnmuren i regi`en, og jeg håper ikke den nye fjompen som skal regissere filmen fucker opp alt det.

 

Men når det kommer til Vaughn-produserte filmer framover er X-Men: Days of Future Past mer awsome. For en cast det begynner å komme der med Peter Dinklage bekreftet i forrige uke.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det blir en forlenget utgave av Hobbiten på blu ray?

Filmen kommer vel ut sånn 20 mars, og jeg fant ingenting på nettet om det vil bli en forlenget utgave.

Den som kommer nå først blir nok ikke forlenget utgave, men jeg mener å ha lest at det var planlagt at en forlenget utgave skulle komme i slutten av 2013. Om det er offisielt bekreftet vet jeg ikke, men det virker som en rimelig antakelse.

Lenke til kommentar

Uenig. Hater når folk sier sånt.

 

Forhåndsdømming er helt greit. Såpass innsikt i egen filmsmak har jeg.

 

Javel. Kan godt forstå det i mange tilfeller og på generell basis, men å forhåndsdømme en film, særlig når det er en oppfølger til en film man likte godt, dog uten 100 % samme mannskap, synes jeg at kan være litt fort gjort og urettferdig mot filmen. Greit nok at det her er snakk om en regissør som tydligvis ikke har imponert, men det kan da hende at fyren gjør det bra her. Filmen er basert på en tegneserie, og følger vel også her deler av historien i den (tror jeg, vet ikke). Jeg håper at filmen blir bra, er redd pga den negative omtalen regissøren har, men skal ikke avskrive den ennå.

Lenke til kommentar

*veiver flagget*

 

Elsker hvordan de norske mediene spinner denne så langt en slik nyhet kan spinnes spinne kan.

 

"Norsk film-stjerne til ny storfilm fra Hollywood"

"Askel Hennie vil bryte igjennom i Hercules"

"Tone blir Hollywood-frue" er vel en av de bedre

"Hennie spiller mot The Rock i storfilm"

"Aksel Hennie må pumpe jern...."

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Den som kommer nå først blir nok ikke forlenget utgave, men jeg mener å ha lest at det var planlagt at en forlenget utgave skulle komme i slutten av 2013. Om det er offisielt bekreftet vet jeg ikke, men det virker som en rimelig antakelse.

Jeg håper virkelig ikke de kjører det løpet igjen. Først normal versjon, så special edition, og så extended? Blæ, tullball!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den som kommer nå først blir nok ikke forlenget utgave, men jeg mener å ha lest at det var planlagt at en forlenget utgave skulle komme i slutten av 2013. Om det er offisielt bekreftet vet jeg ikke, men det virker som en rimelig antakelse.

Da tror jeg holder meg til kino utgaven, så får jeg kjøpe extended edition samlet av alle i fremtiden en gang. Så får jeg gi bort de vanlige utgavene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...