Tomeito Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Man skal da ikke avskrive filmen før den er sett? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Uenig. Hater når folk sier sånt. Forhåndsdømming er helt greit. Såpass innsikt i egen filmsmak har jeg. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg vil ikke ha avskrevet Kick-Ass 2 helt enda, hører fra flere filmkritikere som jeg ofte er enig med at manuset ikke er så dårlig. Men helt klart et minus at Matthew Vaughn ikke regisserer, men litt som tv-produksjoner så er det den originale regissøren som står for grunnmuren i regi`en, og jeg håper ikke den nye fjompen som skal regissere filmen fucker opp alt det. Men når det kommer til Vaughn-produserte filmer framover er X-Men: Days of Future Past mer awsome. For en cast det begynner å komme der med Peter Dinklage bekreftet i forrige uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Headhunters star Aksel Hennie is set to join Dwayne Johnson in Brett Ratner's upcoming Hercules, says a story at The Hollywood Reporter. *veiver flagget* Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Noen som vet om det blir en forlenget utgave av Hobbiten på blu ray? Filmen kommer vel ut sånn 20 mars, og jeg fant ingenting på nettet om det vil bli en forlenget utgave. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Skulle ikke forundre meg om klarer å melke de første 100 sidene i boka med 2 timer ekstramateriale + extended edition av filmen. KAN jo være et par paragrafer som ikke ble gjort om til en slow-motion CGI actionsekvens! 2 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Noen som vet om det blir en forlenget utgave av Hobbiten på blu ray? Filmen kommer vel ut sånn 20 mars, og jeg fant ingenting på nettet om det vil bli en forlenget utgave. Den som kommer nå først blir nok ikke forlenget utgave, men jeg mener å ha lest at det var planlagt at en forlenget utgave skulle komme i slutten av 2013. Om det er offisielt bekreftet vet jeg ikke, men det virker som en rimelig antakelse. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Uenig. Hater når folk sier sånt. Forhåndsdømming er helt greit. Såpass innsikt i egen filmsmak har jeg. Javel. Kan godt forstå det i mange tilfeller og på generell basis, men å forhåndsdømme en film, særlig når det er en oppfølger til en film man likte godt, dog uten 100 % samme mannskap, synes jeg at kan være litt fort gjort og urettferdig mot filmen. Greit nok at det her er snakk om en regissør som tydligvis ikke har imponert, men det kan da hende at fyren gjør det bra her. Filmen er basert på en tegneserie, og følger vel også her deler av historien i den (tror jeg, vet ikke). Jeg håper at filmen blir bra, er redd pga den negative omtalen regissøren har, men skal ikke avskrive den ennå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) *veiver flagget* Elsker hvordan de norske mediene spinner denne så langt en slik nyhet kan spinnes spinne kan. "Norsk film-stjerne til ny storfilm fra Hollywood" "Askel Hennie vil bryte igjennom i Hercules" "Tone blir Hollywood-frue" er vel en av de bedre "Hennie spiller mot The Rock i storfilm" "Aksel Hennie må pumpe jern...." Endret 22. februar 2013 av Maury Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Den som kommer nå først blir nok ikke forlenget utgave, men jeg mener å ha lest at det var planlagt at en forlenget utgave skulle komme i slutten av 2013. Om det er offisielt bekreftet vet jeg ikke, men det virker som en rimelig antakelse. Jeg håper virkelig ikke de kjører det løpet igjen. Først normal versjon, så special edition, og så extended? Blæ, tullball! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 "Tone blir Hollywood-frue" er vel en av de bedre 3 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Den som kommer nå først blir nok ikke forlenget utgave, men jeg mener å ha lest at det var planlagt at en forlenget utgave skulle komme i slutten av 2013. Om det er offisielt bekreftet vet jeg ikke, men det virker som en rimelig antakelse. Da tror jeg holder meg til kino utgaven, så får jeg kjøpe extended edition samlet av alle i fremtiden en gang. Så får jeg gi bort de vanlige utgavene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Megan Fox will re-tea, up with Micheal Bay in the new Turtles-movie. Fuck-.. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Gjør meg klar til "Red Dawn" i kveld. Actionfilm som tar for seg trusselen fra nord-korea. Ser meget lovende ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) For en ræva remake av en egentlig ganske grei film. Han ene skuespilleren så ut som han gikk med løk under øya hele filmen. Endret 23. februar 2013 av Maury Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Orginalen var ikke noe særlig den heller, egentlig. Enda en av de "brat pack" filmene fra 80tallet med masse unge skuespillere som gikk videre til karrierer i sitcoms eller bare forsvant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 de Niro : You talkin to me , you talkin to me Robbie ? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Noen som holder seg våken? Endret 24. februar 2013 av Hyperio 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Gidder ikke i år, tar heller opptak og ser det med madammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå