Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, blås i det der

feelgood:

Amelie

the toxic avenger uncut

office space

the darjeeling limited

jævlig fete :

django,

death wish

a fistfull of dollars, a few dollars more, good bad ugly

good bad weird

zombie flesh eaters

dirty harry

man on fire

crank

crank 2

bittersweet life

pulp fiction

ip man

unforgiven

rambo

lasse og geir

the room

braindead

bad taste

Endret av Bork Laser
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er folks forventninger til The Grandmaster? Jeg har selvfølgelig skyhøye forventninger selv. Wong Kar Wai vet hva han driver med, og det blir selvfølgelig ikke feil med Tony Leung og Ziyi Zhang heller. Tror vi får nok et mesterverk fra Wong Kar Wai.

Jeg gleder meg hardt og jævlig.
Lenke til kommentar

Det er mulig det er gammelt nytt, men Jeff Wadlow mekker Kick-Ass 2. JEFF WADLOW FOR FAEN!? Den er jo dømt til å suge massive mengder agurker. ENeren er max fet, og tegneserien er helt konge, men Jeff Wadlow? Uuuuuuuuuuugh!!!

Aldri hørt om.

Men denne tendensen til å lage oppfølgere av indie hits er en uting. Hangover 2 f.eks var jo mindre morsom...

Lenke til kommentar

Jeg har kun sett to Jeff Wadlow-filmer, og det er den bedritne Cry Wolf og enda mer bedritne Never Back Down. Katastrofalt dårlig filmer.

Ser ingen problemer med å lage oppfølgere til indie hits, men det kan være greit å finne en regissør som ikke suger. Den første er jo regissert av Matthew Vaughn, som før Kick-Ass hadde laget to fantastiske filmer i form av Layer Cake og Stardust, så at Kick-Ass ble fet er jo ikke overraskende. Og hadde de funnet en god regissør hadde sikkert Kick-Ass 2 blitt fet og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...