Need44speed Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Må bare slenge med med på bølgen som synes The Host/Gwoemul er bra! Så den på TIFF her oppi Tromsø, var vel 2006 det. En av de mest underholdende filmene av utvalget det året! Ellers, hvordan er kinoutvalget i Lillestrøm? Har de kino? Eller må jeg helt til Oslo? er kino i lillestrø. Den er grei. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er den noen fler kinoer i oslo som cinema neuf og cinemateket? som viser filmer de store kinoene ikke viser og fra flere tidsperioder osv? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Sterk dokumentar: Se alle tre, helt utrolig reise innenfor den amerikanske rettspsykologi. Vil anbefale å komplementere med West of Memphis. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Jeg føler det er på tide å få sett flere italienske filmer, og skulle gjerne hatt litt hjelp med hvilke filmer jeg burde se. Jeg har sett, og eier, allerede Cinema Paradiso, Gomorra og La Vita È Bella, og har nå bestilt La Dolce Vita, The Bicycle Thief, La Strada, 8 1/2, Miracle in Milan og Roman Holiday. I tillegg har jeglastet ned Il Postino og La Tigra E La Neve, da de var litt vriene å få tak i med engelske undertekster. Noen andre filmer jeg burde få med meg? Gjerne mer moderne. Endret 3. februar 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Sjekk ut Michelangelo Antonioni, med filmer som L'avventura, Il deserto rosso og L'eclisse. Ellers så har du Roma, città aperta, Umberto D, og du kan også sjekke ut mer av Fellini, Le notti di Cabiria og Giulietta degli spiriti er begge gode filmer. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Vet ikke om du har hørt om den, men 'The Good, the Bad and the Ugly' er en veldig god italiensk film. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Noen som har sett noe av, eller hørt om Red Lights? Spennende rolleliste (Sigourney Weaver, Cillian Murphy og Robert De Niro). Endret 4. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Så, Fast and Furious 6. Hva tenker dere? For min del har jeg alltid likt F&F filmene som god underholdning, men er litt usikker på om denne blir grei eller ræva. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Den eneste Fast & Furios-filmen som duger var den første. Og det var fordi jeg så den første gangen når jeg var 12, og jeg liker den i dag som nostalgi. De andre er meh. Endret 4. februar 2013 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Var noe lignende med meg, og synes den var så kul da. Siden den tid har jeg sett alle F&F filmene og liker dem fortsatt som underholdning, selv om de fleste er dårlig amerikansk kjisjétull. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=iIY5b1JMvGs 'nough said 6 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 F&F er jo grei popcorn det. Som regel noen digg lettkledde babes, kleine one-liners, litt slossing og av og til noen bra biler. 6'en skal sees på kino, men ikke akkurat noe jeg ser veldig frem til. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Noen som har sett noe av, eller hørt om Red Lights? Spennende rolleliste (Sigourney Weaver, Cillian Murphy og Robert De Niro). Så den for noen uker siden, ligger på Netflix i USA. Den var helt grei med et par twists som jeg ikke så helt i starten. Er en streame/leie film, ikke noe å ha i samlingen. Mener nå jeg da Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fast Five var jo jævlig fet, og er i tillegg den eneste Fast & Furious filmen som er verdt ens tid. Men nå har jo den mer til felles med andre filmen enn Fast & Furious-serien, da, noe som selvfølgelig er bra. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fireren og femmeren ble bare "over the top" for min del. Nummer en er en god film og treeren har et heftig soundtrack. Det er vel det. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 F1 var bra, f2,f3 og f4 sugde. med f5 ble den bra igjen synes jeg det må en vin diesel til i disse filmene imo. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Som bilfilm er Tokyo Drift den beste uten tvil. Det er filmen med mest ordentlig kjøring, minst data-animasjon, minst eksplosjoner og annet action. Kul bilkjøring, fine biler, bra soundtrack. Om jeg skal sette meg ned og se en av F&F-filmene, så blir det stort sett Tokyo Drift! Som action/underholdningsfilm er Fast Five den beste, men fokuset er ikke like mye på bilene da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Som action/underholdningsfilm er Fast Five den beste, men fokuset er ikke like mye på bilene da. Noe som er veldig bra, da majoriteten av bilene i F&F-serien er grisestygge, dritkjipe og helt forferdelige å se på. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Noe som er veldig bra, da majoriteten av bilene i F&F-serien er grisestygge, dritkjipe og helt forferdelige å se på. Er enig i at mange av bilene generelt i filmene ikke er noe jeg ville hatt selv. Men man må ta det for hva det er da. Som oftest er bilene harry, overstylet og ikke alltid så mye å se på. Men det er også en av grunnene til at jeg liker Tokyo Drift. Der er de del av en kultur. Det er slik de ser ut, og det er kult om du setter de rette kravene. Som jeg nevnte er det favorittfilmen, og jeg har nok en svakhet for både drifting og japanske biler. Liker lyden og utseendet på mange av de. Evoen for eksempel er jo herlig. Men så har du de rett og slett grisestygge, og med et skrekkeksempel av en Touran. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fast Five har jo gått veldig vekk fra det typiske "drifting-miljøet" vi er vant til fra tidligere filmer med stylede biler i knæsje farger, en masse neon og annet dilldall. Nå er det mer "normale" biler med enorme motorer. Blir nok likt i 6'eren. Syns jeg så en Ferrari i bakgrunnen i traileren også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå