Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er kjempepotensiale i å lage film ut i fra Warcraft-universet, hvis man bare unngår å bite over for mye.

Er jo flere gode historier/bøker som det går an å hente inspirasjon fra, så kan man eventuelt ha cameos med noen av de største figurene innen mytologien.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Må si jeg ser frem til å se at alle tenåringene klikker nå filmen "The Host" kommer ut på kino. Den får vel karakter 1-3, og det blir litt bieberfever i kommentarfeltet til VG.

"ÅÅÅH, du suger azzz. Dette er lizm basert på en syyykt god bok da azz!!!"

 

(Det er forfatteren til Twilight som har skrevet denne boka...)

Lenke til kommentar

Må si jeg ser frem til å se at alle tenåringene klikker nå filmen "The Host" kommer ut på kino. Den får vel karakter 1-3, og det blir litt bieberfever i kommentarfeltet til VG.

"ÅÅÅH, du suger azzz. Dette er lizm basert på en syyykt god bok da azz!!!"

 

(Det er forfatteren til Twilight som har skrevet denne boka...)

Ingen over, ingen ved siden ;)

 

The-Host-2006-K-Movie.jpg

 

Jeg er fan av Niccol's Gattaca, In Time var ikke noe særlig. The Host som du nevner så ut som noe barnevennlig greier.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Det er noen bilder her. Synes å huske at det var en stund siden de ble tatt. Hadde vært fint med noe bedre enn paparazzi-bilder.

 

EDIT: Oktober ser jeg.

Her er en filmplakat også ser det ut som: http://collider.com/...olverine-japan/

 

Har sett det tidligere, men da er ikke fronten vært synbar.

 

Plakaten der henger på noen par kinoer i Oslo-området ihvertfall i gangene. Ihvertfall på Ringen.

 

Men enda mer så gleder jeg meg til å se hvordan karakterene i Gurdians of The Galaxy og hvordan Ant-Man vil se ut. Tenkte meg i grunn at det ville komme en Gurdians-film etter Avengers, ettersom Thanos har så mye å si med historien rundt Gurdians å gjøre, og det føltes ikke ut som en skurk for Avengers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...