Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Vår alles Elvis har alltid noe nyttig å komme med, spesielt når det gjelder Bruce Lee.

 

http://www.tumblr.co...%20the%20dragon

 

"The Way of the Pimp" :D

 

Golden Harvests present , a sensational movie for 1973 !

 

Paul Wei starring in......."The Way of the Homo" , exciting thrills in the gay way !

 

http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews49/way_of_the_dragon_blu-ray/large/large_2way_of_the_dragon.jpg

 

(lol , kan se for meg Wei trampdanse til melodien "In the Navy" :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående det å se musikaler med menn, så har det ingenting med homofobi eller usikker på sin egen seksualitet, men heller på at det er mye mer givende å se det med et kvinnfolk. Regner med de fleste mente det med litt humor, men det er faktisk litt forskjell å se slikt med kvinner og menn. Generelt kjærlighets/drama-filmer passer bedre med kvinner. Både fordi de er mer emosjonelle, men også fordi det funker fint som forspill (avhengig av film).

__

 

Imponert av hva Tommy Wirkola får til. Hansel & Gretel: Witch Hunters er mest sette film i USA i helgen. Ikke all verdens konkurranse, men fortsatt bra. Slo tilogmed Django i Russland.

 

artikkel

Lenke til kommentar

Nå stoler jeg sjeldent på anmeldere. Vet ikke hva resten av Wirkolas sine filmer har fått i media, men de har sikkert fått noen enere av en stakkars anmelder som vil få et par ekstra klikke på artikkelen sin. Filmen er nok garantert ikke like tøysete som resten av filmene hans, men håper å kjenne igjen litt av han i filmen.

 

Er tross alt en heksefilm. Tenker den havner litt i samme bane som Abraham Lincoln: Vampire hunter. Som jeg forøvrig likte.

 

Renner har jeg begynt å like etter jeg så han i Ghost Protocol og Avengers. Ikke orket å se nyeste Bourne-filmen enda. Kul fyr, men kunne gjerne vært litt mer bøs for enkelte av rollene hans.

Lenke til kommentar

Hmm... Trudde det var kun skadinavisek filmer/serier som fantes på norske netflix men ikke på usa versjonen, men det er vist amerikanske serier som fintes på den norske som ikke fintes på den amerikanske også. Andromeda er en av dem, er visst kun på DVD i usa.

 

Skulle hatt en oversikts liste om alt som var mulig å få må netflix rundt i verden sammen med ett lett verktøy for å skifte til hvilken som helst land.

Lenke til kommentar

Jeremy Renner trekker jo noen folk. Bourne Legacy var også nummer 1 den helga den åpna i statene.

 

Men igjen så er Hansel & Gretel: Witch Hunters R-Rated, og se på hvordan selv elendige filmer som selv Texas Chainsaw 3D gjorde det. Er ikke bare i USA sistnevnte heller gjorde det greit, selv her i Norge var kinobesøkene på filmen gode.

Lenke til kommentar

Har nettopp sett ferdig Total Recall 2012 filmen med Colin Farrel.

Jeg må bare si for en film. Episk og umenneskelige actionsekvenser, aggressive scener, episk musikk og WTF-overdose!

Den er dritkul, aggressiv, fartsfylt, sexy og sci-fi'en i den er så utrolig kult designet. Bilene, gadgetene og robotene og WOW!

Visuelt sett: 8/10. Byene, basene, motorveiene og eksplosjonene er alt smadret sammen i en god kamuflasje, med gode teksturer og detaljer.

Presentasjon er også flott utført, spesielt scenene med slowmotion og zero gravity. Jeg som sci-fi følger, fant den inspirerende.

Vel......dette er da min mening.

Jeg skal garantert kjøpe soundtracket selv om jeg kommer til å laste det ned i morgen XD

Dette albumet fortjener å stå i hylla mi, og Harry Gregson Williams fortjener penga. Mr Williams skal garantert stå på lista mi over kompetente komponister om jeg blir spilldesigner i fremtiden. PS: jeg synes Norske komponister er kjedelige untatt Trond Bjærknes, han lager god skrekkmusikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Total Recall var den eneste filmen jeg så i 2012 som jeg mislikte sterkt. Var ikke en eneste ting med filmen som fenget. Vanligvis klarer jeg å sette fingen på hva som er galt med filmer jeg ikke liker, men her sliter jeg. Alt var bare platt og kjedelig. Settingen, karakterene & skuespillet, historien, you name it.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Insidious. Det er slik slow-burn meget atmosfærisk skrekk vi trenger mer av.

Ja for du må tro at når jeg fant ut at samme utviklerne slipper ut Dark Skies på kino i Mars. Håper den og The Last Exorcism 2 kommer på kino i Norge.

 

Other then that: Jeg har forhåndsbestilt Silent Hill (2): Revelation filmen på

Amazon, siden det ikke ser ut som Norge får den inn, seff

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se silent hill, revelations... Håper den er noe som den første filmen... altså, hvilken atmosfære! :)

 

De har totalt ødelagt Vincents karakter. I spillet var han en morsomkul nerd, her er han ment å skal være attraktiv. Har hørt det at Revelation skal være mer Action en skrekk, så jeg tror egentlig det er bare SH-fans/diggere som vil like filmen. Jeg tror grunnen til den gode atmosfæren film 1 var pga at regissøren var Fransk.

Fransk skrekk er sadistisk, unormalt og forstyrrende (Martyrs, Haute Tension osv)

Men det er EN ting jeg gleder meg til å se: Nurses :dribble:

Endret av Epic Score
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...