Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definitivt når de red med laken på hodet, eller hva det nå var. Herregud som jeg lo.

Det var den delen når de ikke klarte å bestemme seg om de skulle ride med eller uten laken, fordi det var så dårlig utsikt gjennom hullene, haha. Enig, fantastisk scene. :)

 

Noen som har rukket å se Cosmopolis?

Ser Cronenberg er regissør og da ble den straks interessant.

Cosmopolis er helt ok imo. Ikke noe å hoppe i været for men helt ok.

 

Bruker du en nettside for å ha oversikt over når skuespillere dør, eller er du bare god til å huske datoer?

Sikkert annonsert på en av de hundretusener av interwebs omkring. Heath Ledger var ett stort talent, måtte han hvile i fred.

Lenke til kommentar

Randome innlegg er koselige, de, men jeg ser ikke helt grunnen til å minnes datoene skuespillere døde på. Det gir ikke så mye tilbake, akkurat.

 

Det er sjelden det blir mye diskusjon rundt disse relativt små og konkrete innleggene. Så det er knappt merkbart.

Det er mye annet fjas og vås i denne tråden som tar mere plass nå og da.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, dere har vel begge to rett. Beklager, det er ikke meningen å være gretten! :)

 

EDIT: Har noen her sett Les Misérables? Den kommer ikke på kino i Italia før den 31. januar, og jeg er litt redd for at jeg kun kan se den på italiensk.

Endret av Coffey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

EDIT: Har noen her sett Les Misérables? Den kommer ikke på kino i Italia før den 31. januar, og jeg er litt redd for at jeg kun kan se den på italiensk.

Jeg har sett den, og elsket den med unntak av Russell Crowe, men jeg klarer nok ikke være helt objektiv, da jeg har vært Les Mis-fanatiker siden 1995 :) Men det var absolutt en veldig god og STERK film.

 

Edit: Tror landene som dubber, bare har dubbet dialogen og ikke sangene, og dialogen er kanskje fem linjer til sammen gjennom hele filmen.

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, godt å høre! Da får jeg komme meg på kino så fort den kommer. Jeg har vært en ganske så stor fan av musikalen siden jeg så den som 8-åring. Hørte på CD-en i årevis etter det, haha.

 

Jeg har lest litt kritikk angående Crowe, men av de klippene jeg så på Youtube så virket han ikke ille.

Lenke til kommentar

Han var ganske varierende gjennom filmen. Heldigvis sang han de to viktigste sangene, Stars og Javert's Soliloquy, best. Etter min mening, selvfølgelig ;)

 

Filmen var forresten filmet veldig mye i close-ups som jeg synes fungerte veldig bra, men ser noen ikke likte dette så godt. Er vel smak og behag.

Lenke til kommentar

J.J. Abrams "bekreftet" til å regissere Star Wars Episode 7?

 

http://blogs.indiewi...sode-7-20130124

 

Det går litt fram og tilbake med disse Star Wars-nyhetene, men hvis det stemmer anser jeg det som en god nyhet. Den originale "Star Wars"-trilogien er lettbeint, underholdende, ment for de yngre, fantasifull og grensesprengende på det tekniske. Dette passer Abrams godt til.

Jeg hadde likt Matthew Vaughn, som de tidligere ryktene var om, da han gjorde en god jobb med "X-Men: First Class" og dette hadde blitt enda en boost i karrieren hans, men J.J. er en fanboy som, forhåpentligvis, vil det beste for fansen og for resten av publikummet som ikke ønsker kjedelig dialog, flate karakterer og kunstige visuelle effekter slik vi så i prequelene.

Lenke til kommentar

Det er sjelden det blir mye diskusjon rundt disse relativt små og konkrete innleggene. Så det er knappt merkbart.

Det er mye annet fjas og vås i denne tråden som tar mere plass nå og da.

 

Ja, ikke sant. :wee: Det er bare koselig med noen avsporere nå og da, det gir tråden mere liv imo.

J.J. Abrams "bekreftet" til å regissere Star Wars Episode 7?

 

http://blogs.indiewi...sode-7-20130124

 

Det ser lovende ut, dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...