Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Pleier kinoen virkelig å være så strenge på det? Kan aldri huske å ha måtte visst legitimasjon for å få kjøpt billett. Selv når jeg var under 18. Bortsett fra på en kino i Oslo.

 

Det går jo an å få med en som er over 18 til å forhåndsbestille billetter på nett og hente de i de billettmaskinene som i alle fall er på SFkinoene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier kinoen virkelig å være så strenge på det? Kan aldri huske å ha måtte visst legitimasjon for å få kjøpt billett. Selv når jeg var under 18. Bortsett fra på en kino i Oslo.

 

Det går jo an å få med en som er over 18 til å forhåndsbestille billetter på nett og hente de i de billettmaskinene som i alle fall er på SFkinoene.

Da kan de stoppe deg når du viser billettene i steden.

Lenke til kommentar

Jeg fyller snart 17, og de ville absolutt ikke slippe meg inn der jeg gikk. Faen ass, hadde gledet meg helt siden den ble "announced". Så Gangster Squad i stedet.

 

Jepp.. Endte opp med det samme selv, megaskuff. Både fordi Gangster Squad sugde og fordi jeg ikke fikk sett Django Unchained på kino.

Lenke til kommentar

Når jeg var mindre, fikk jeg moren min til å skrive en lapp hvor det stod at jeg kunne leie 16 års-grense. Dette godtok min lokale VHS-utleier uten å blunke.

 

Jeg mener det burde være opp til foreldrene hva slags filmer deres barn kan se. Hvis man kommer til kinosalen sammen med mor eller far skulle man hatt lov til å se hva som helst.

 

Da jeg var 12 så jeg Schpaaa sammen med pappa. Den filmen hadde 15-årsgrense, og det var ikke noe problem. Kanskje ting er strengere nå om dagen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Da jeg var 12 så jeg Schpaaa sammen med pappa. Den filmen hadde 15-årsgrense, og det var ikke noe problem. Kanskje ting er strengere nå om dagen.

Du kan komme inn som 12 åring i følge med foresatte på 15 årsgrense film. 18 er en absoluttgrense.

 

Vertical: likte den veldig godt :) Shia irriterte ikke vettet av meg heller til en forandring.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Andre her som har sett Lawless og har lagt opp en mening om den? Litt usikker hva jeg selv syns. Må si jeg ble litt småskuffet. Selv av Tom Hardy til tider :(

 

Likte den jeg, ikke årets film i fjor, men grei. Det beste med filmen var nok for min del var Jason Clarke synes jeg, pluss at Guy Pearce spilte badguyen helt grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...