AnewZ Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Fyfaen, Morgan Freeman-montasjen på Golden Globes viste virkelig hvor awesome han er. Youtube? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg synes virkelig star wars synger på det siste verset her. Nå har George Lucas rapet den opp og ned gjennom flere tiår, først med Jar Jar Binks og så med retouchèer av det originale materialet, før det hele kulminerte i det attack of the clones. Hva som skjedde med siste kapittel aner jeg ikke, har ikke sett noe til det og egentlig så driter jeg litt i det. Så ille var de siste star wars filmene. Jeg ser ikke hvordan Disney skal greie å gjøre noe mer ut av det. La franchisen hvile i fred. Dø! For helvete, Star Wars... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Episode 3 er ræl. På nippet til å gå ut av kinoen faktisk, og det er sjeldent jeg overhodet vurderer det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Star Wars kom da vitterlig i kun 3 deler, hva er det dere babler om? Endret 15. januar 2013 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Selv Ewan McGregor uttalte at filmene ikke var noe. Prøver å finne intervjuet, men no luck. Forøvrig så har han hintet til at han ønsker å være med videre om det tillater seg. Så da regner jeg med at han er med for pengenes skyld og muligheten til å signere livstidskontrakt med Disney.. Edit: Fant en artikkel om det "Scottish actor Ewan McGregor regrets filming the Star Wars movies - branding the sci-fi films the worst work he has done." http://www.breakingnews.ie/entertainment/mhcwgbauqlmh/?from=iol Var forøvrig helt sikker på at jeg hadde sett han si det på kamera.. Endret 15. januar 2013 av Hille Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Episode 3 er ræl. På nippet til å gå ut av kinoen faktisk, og det er sjeldent jeg overhodet vurderer det. Da ville du jo tapt billettpengene Sjeldent jeg går ut av en kino (aldri, muhahaha ) men sparker godt fra meg i sete foran ett par ganger i blant dersom filmen er utrolig gjesp. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Er nok det at jeg har betalt som holdt meg igjen ja. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Men tror alle er enige at star wars er noe jævla herk, og ikke Disney, ikke engang Hr Nolan selv, kan redde det fra den dype brann i evighetens ild... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Da ville du jo tapt billettpengene Feil, man skal ikke ta med senkede kostnader i et slikt vurderingsgrunnlag. Uansett så gleder jeg meg til mer Star Wars, selv om de siste 3 var crap. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Som kjent har jo Disney lagd en rekke barne/tegne filmer med star wars franchisen. Jeg skjønner ikke hvorfor i all verden de skulle kjøpt opp filmrettighetene dersom de har gjort (det de primært gjør) med filmen, altså tegnet den. Hva mer forventer de egentlig å få ut av den, det er slike spørsmål jeg i det stille spør for meg selv. På flere måter skjønner jeg at de vil redde den fra de hungrige gribbeklør der er George Lucas... Han har gjort så mye galt tidligere med filmrettighetene, det er jeg så alt for klar over. Allikevel tror og håper jeg at med tid og flittig arbeid av manus kan gå greit etterhvert. Det er ett svært lite glimt av håp så jeg teller ingen høner enda, men håpet, det er der, om enn så lite... Det har rett og slett kommet til det punkt om jeg vurderer at det er bedre at star wars dør, fordi remake av filmene er totalt uaktuelt, det har gått for lite tid siden starten av star wars universet, og dermed vil det være lite gunstig, ja rett og slett teit å begynne å remake. En ting jeg kom til å tenke over er at hva med dersom de begynner å ta fra videospillet knights of the old republic? Det ville gitt en helt ny tvist og innpust av friskt liv til star wars universet. En introdusering av nye karakterer er en vel etterspurt endring imo. Mulighetene er uendelige Endret 15. januar 2013 av Danek Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) KOTOR er ikke bare en serie dataspill, men også et helt univers med enorme mengder tegneserier og bøker fra flere tiår tilbake. Den lille 30-40 års tidslinja i SW 1-6 er bare et musepiss i havet i forhold. Endret 15. januar 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Sånn foruten om Jar Jar Binks, som må være tidenes mest irriterende karakter i film noensinne, hva er det folk misliker med Star Wars ep. 1-3? Jeg var bare 9-10 år når The Phantom Menace kom på kino, så jeg og mine venner likte jo såklart filmene. Og den siste kom vel i 05, da var jeg 15. Kule dueller, gode effekter og slikt, hvilken tenåring setter ikke pris på det. Føler at mange som liker de gamle og hater de nye er folk som var ung når de første kom, og følte de nye var rettet mot et for ungt publikum. Er det bare det, eller er det flere ting som ødelegger? Litt nysgjerrig, da det eneste jeg hører om episode 1-3 er hat, og hvordan Lucas har ødelagt Star Wars-universet. Jeg liker alle filmene, og har vel ingen klare favoritter egentlig. edit: Youtube? Tipper det er denne http://www.youtube.com/watch?v=f9ccjvbqJow Endret 15. januar 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Haterne glemmer at de selv var bare småunger når det 3 første filmene kom, og ser på dem gjennom et rosa nostalgifilter fra en tid der alt var bra og uskyldig, og de ikke betalte egne regninger eller lagde middagen selv, bare trengte å fokusere på interesser og skolearbeid. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Selv Ewan McGregor uttalte at filmene ikke var noe. Prøver å finne intervjuet, men no luck. Killing younglings! Ler hver gang jeg ser den scenen, og det ser det ut som Mcgregor også sliter med å holde på latteren 2 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 The Clone Wars er ikke så ille, men det er jo en animert tv-serie. Snakker da om den 3D-animasjonen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 hva er det folk misliker med Star Wars ep. 1-3? Det finnes ingen som har svart på dette spørsmålet like godt som Red Letter Media. De har de mest fantastiske, interessante, morsomme og underholdene anmeldelsene for alle 3 filmene. Verdt å se selv om du ikke er interessert hvorfor folk misliker filmene. http://www.youtube.com/watch?v=FxKtZmQgxrI http://redlettermedia.com/ Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Det finnes ingen som har svart på dette spørsmålet like godt som Red Letter Media. De har de mest fantastiske, interessante, morsomme og underholdene anmeldelsene for alle 3 filmene. Verdt å se selv om du ikke er interessert hvorfor folk misliker filmene. http://redlettermedia.com/ Skulle til å si det samme. Red Letter Medias analyser av Episode I, II og III er meget godt gjennomførte og tar for seg alle svakheter. Det jeg vil gi creds for til prequelene er det tekniske. Det er mye arbeid på visuelle effekter, lyd-designet og ikke minst John Williams sitt score (Episode I har veldig flott orkestrering). Det er praktisk talt de tingene som George Lucas ikke vet så mye om, så der var det ekspertene i sitt felt som regjerte. (Men selvsagt, det tekniske utgjør ingen god film, og alt som gikk galt i prequelene var, slik som Red Letter Media sier, George Lucas sin feil). Lenke til kommentar
Spider Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Det tekniske er mye fetere utført i episode IV til VI. 1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Kan godt være det tekniske i de nye filmene er mer "teknisk krevende" (Til og med for sin tid). ikke vet jeg. Men det ser så utrolig juks ut på en unaturlig, plastisk og kjempekjedelig måte. Det eksisterer ikke sjarm i de effektene. I motsettning til de originale filmene som er nydelige. Looken, dukkene, miniatyrene, settene osv. Alt er awesome. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 er Cyborg en film som er verdt å se? lav imdb score.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå