""" Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Shaft er jo en film alle burde se, sånn ellers er det bare og sjekke ut 70-talls filmer av Pam Grier og Fred Williamson. Black Dynamite fra 2009 er også latterlig fet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Shaft som i serien, filmen kan man glatt hoppe over. Richard Roundtree er badass Endret 12. januar 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Shaft som i filmen. Hard og fet film hvor Richard Roundtree er tøffere enn toget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Vi snakker ikke om Sam L. Jackson-filmen nei? Den er verken hard eller fet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Var da voldsomt til prat om fete og harde skaft.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Snakker om orginalen fra 71. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Viktig å henge med kidza, vett. Snakker om orginalen fra 71. Da er vi enig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Vil gjerne ha anbefalinger om filmer som handler om fete og harde skaft. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Harry Potter! 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Likte Jackie Brown veldig godt. Som Inglorious Basterds fenger den veldig selv om det er utrolig mye prat. Hmm, ser at Life of Pi sendes på kino i morgen i 2D! Tror den må sees sammen med dama, da begge har lest boken og har sett frem til filmen lenge. Bør jeg ha forventninger? Ble litt skuffet etter å ha lest boken, eller deler av den. Men det kom kanskje av at noen ting var annerledes, ikke nødvendigvis dårlig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 noen som har sett Brick? tenkte jeg skulle se den i morgen, men så fant jeg ut at stusseligheten ved navn Joseph Gordon-Levitt har hovedrollen. verdt å se til tross for han eller er det bare og hoppe videre? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Brick er bra. Hva er det som er så stusselig med han? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Det lurer jeg også på.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) noen som har sett Brick? tenkte jeg skulle se den i morgen, men så fant jeg ut at stusseligheten ved navn Joseph Gordon-Levitt har hovedrollen. verdt å se til tross for han eller er det bare og hoppe videre? Hm... På en måte tror jeg at dine fordommer mot Levitt vil gjøre Brick en ekstra god filmopplevelse. Ellers så blir den helt katastrofal. Vanskelig å forutsi. Fordi i denne filmen passer det veldig godt at karakteren hans ser ut som en random stusselig geek. Uansett så ELSKER jeg Brick. Fantastisk kombinasjon av high school film og gammel detektiv film noir. Og da blir det vanskelig å si at du ikke bør prøve i hvert fall Endret 13. januar 2013 av Venerable Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Anbefaler også The Lookout med Joseph Gordon-Levitt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hva som er så stusselig? Synes bare han er en kjip kis som ikke tilfører filmene noe ekstra. I hvertfall ikke de filmene jeg har sett. Sitter alltid med følelsen av at jeg bare ser en skuespiller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Anbefaler også The Lookout med Joseph Gordon-Levitt. Ah, digga veldig Jeff Daniels i den filmen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 noen som har sett Brick? tenkte jeg skulle se den i morgen, men så fant jeg ut at stusseligheten ved navn Joseph Gordon-Levitt har hovedrollen. verdt å se til tross for han eller er det bare og hoppe videre? Brick er helt ok, jeg ga den 6/10. The Lookout er litt dårligere synes jeg, 5/10 i min bok. Jeg liker egentlig Joseph Gordon-Levitt veldig godt, men er enig i at han har hatt mange kjipe roller også, spesielt i det siste. Har du sett Mysterious Skin og Hesher? Det er de to beste filmene til Gordon-Levitt jeg kan huske på strak arm. 1 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Mysterious Skin er latterlig bra. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg synes han gjør seg bra i 3rd rock from the sun. Han er TV-materiale, og han burde holde seg til TV shows. Han har rett og slett ikke tyngden jeg forventer av en top-tier skuespiller. Det kom godt frem i TDKR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå