Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"He's a martial arts master who refuses to fight. He's a Bruce Lee fan who's so sure he's Oriental that he eats popcorn with chopsticks. his friends think he's too serious. His family thinks he's crazy. His enemies think he's no challenges. But she knows he's THE LAST DRAGON." så denne filmen i går, og jeg blir øm på alle tuppenne mine over hvor forbanna fet den er. sjarmerende historie, sjarmerende og fett skuespill, fete slosscener og et hinsides kult soundtrack. faen, ordet fethet har aldri vært mer passende.

Lenke til kommentar

"He's a martial arts master who refuses to fight. He's a Bruce Lee fan who's so sure he's Oriental that he eats popcorn with chopsticks. his friends think he's too serious. His family thinks he's crazy. His enemies think he's no challenges. But she knows he's THE LAST DRAGON." så denne filmen i går, og jeg blir øm på alle tuppenne mine over hvor forbanna fet den er. sjarmerende historie, sjarmerende og fett skuespill, fete slosscener og et hinsides kult soundtrack. faen, ordet fethet har aldri vært mer passende.

«Nevah say nevah!»

Lenke til kommentar

Kjøpte MiB3 på Blu-ray idag! Var fint gjensyn. Synes fortsatt at den er den beste i serien. Den hadde ikke vært det om det ikke hadde vært for historien i den første/de to første filmene så klart. Men måten de tvinner historien sammen med den første filmen, spiller puss på 60-tallet, humoren, alt dette gjør filmen herlig.

Fin tilskudd til den lille blu-ray-samlingen min! :)

Lenke til kommentar

Høres ut som en blaxploitation/musical film?

Lenke til kommentar

Når man ser nedover lista så er det noen interessante ting å legge merke til, som at denne kortfilmen fra Youtube har blitt nominert som beste animerte kortfilm, av alle ting. Men Pixars La Luna ble ikke nominert.

Ja, veldig merkelig. Fresh Guacamole sugde! Synes ikke Simpsons-kortfilmen var verdig nominasjon heller.

Når vi først er inne på de nominerte i kategorien animert kortfilm, noen som vet hvor jeg kan få sett Paperman og Adam and Dog?

Lenke til kommentar

Syns det er veldig gøy at Norge har fått en ny Oscar-nominasjon gjennom Kon-Tiki. Selv har jeg ennå ikke fått sett filmen, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan den er, vet det har vært blandede kritikker mot den, men uansett tillater jeg meg å være subjektiv norsk og heie på den, siden jeg heller ikke har fått sett noen av de andre nominerte til beste fremmedspråklige enda. Imidlertid tror jeg ikke den har særlig gode sjanser til å vinne, for som Inxs påpeker så er Amour en mye mer tydelig vinnerkandidat.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig sett Indie Games: The Movie og Chasing Ghosts: Beyond the Arcade. Førsnevte følger folkene bak de fantastiske spillene Super Meat Boy, Braid og Fez, og var jævlig bra. Den andre tar for seg gullårene til arcade gaming, og intervjuer flere av de store spillerne på den tiden, som Billy Mitchell, kjent King of Kong. Likte den godt og. Mr. Awesome er både skremmende badass og latterig samtidlig. Mye herlig sjalusi og misunnelighet blant et par av folkene. Fett med videospill groupies, haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...