Kammizez Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg fikk endelig tatt en titt på Oslo, 31. august i går. Jeg har aldri sett mer realistiske dialoger, og skuespill generelt, i noen annen norsk film. Herlig fremstilling av nihilisme i det norske samfunnet. Jeg kan ikke skryte på meg å ha sett mange norske filmer, men denne går opp som nummer en, for min del. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 70mm festival på cinemateket. kult kult! Yes. Blir en tur på Lawrence of Arabia i det minste. Jeg fikk endelig tatt en titt på Oslo, 31. august i går. Jeg har aldri sett mer realistiske dialoger, og skuespill generelt, i noen annen norsk film. Herlig fremstilling av nihilisme i det norske samfunnet. Jeg kan ikke skryte på meg å ha sett mange norske filmer, men denne går opp som nummer en, for min del. Enig. Det er en av de beste norske filmene noensinne, sammen med Reprise (2006) av samme regissør. Anbefales. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hvilken film/serie kommer dette klippet fra? Ser ut som en ganske tåpelig scene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 community. morsom esrie, men den tapte seg etter sesong 2. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Community mener jeg det er. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ja, det er Community. Helt sikker. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Daså, jeg trodde det var en seriøs politifilm/-serie. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 community. morsom esrie, men den tapte seg etter sesong 2. Joda, men det er fremdeles ganske mange gullkorn fra s3 også. Absolutt en "must-see"-serie imo. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Har ikke fått sett den selv enda, men gleder meg til å få gjort det, den virker bra! Forhåpningene stiger også etter det du skrev. Hvilken karakter ville du gitt den på en skala fra 1 til 10? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fikk endelig sett Looper. Rakk den ikke på kino, og var ikke tålmodig nok til å vente på Blu-ray. Forøvrig veldig fornøyd med filmen, så blir nok å kjøpe den når den kommer. Original nok innenfor sjangeren, og greit gjennomført. Merker jeg liker JGL mer og mer! Han minner meg også om en annen skuespiller, som jeg ikke klarer å plassere. Kjent fyr. Kommer vel på det etterhvert. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 70mm festival på cinemateket. kult kult! Jeg har tenkt å prøve å få med meg et gjensyn av Baraka hvertfall. Utenom den og Lawrence of Arabia har jeg ikke sett noen av de andre filmene på programmet, er det noe som er spesielt anbefalt å få med seg? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Så akkurat Looper, og må si at jeg er veldig overrasket. Faktisk en av de bedre innen sci-fi som jeg har sett på flere år. Anbefales. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 ørneredet for faen. sjefsfilm fra en dimensjon ukjent. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Å Jesus, den har jeg liggende i BD-rip faktisk. Ett godt barndomsminne det der ! Endret 5. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 playtime så interresant ut, men jeg aner ikke hvordan film det er. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Virker som Bruce Willis tar alt han får, flere drittfilmer han bare er med i 2-3 minutt. Hva er vitsen med det egentlig? Respekt for Day-Lewis som bare velger det han virkelig vil ha, å ikke bare spiller for å tjene penger eller være i mest mulig filmer. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 ørneredet for faen. sjefsfilm fra en dimensjon ukjent. Fra 1968? Originaltittel "Where eagles dare"? Den du tenker på så anbefaler jeg alle å se den, utrolig bra film Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 den så super ut. synd den må gå så tidlig på dagen for det rekker jeg ikke Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 det er den, ja. enorm film som inneholder en av tidenes feteste scener. kanskje til og med tidenes feteste. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 om det står mellom den, lawrence of arabia og playtime. Hva bør man velge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå