Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg brukte kun Play.com før til å kjøpe film, men etter alle de endringene som har skjedd der i den siste tiden, med tvungen euro og alternative selgere overalt som aldri shipper til Norge, har jeg droppet Play.com helt, og bruker nå bare Amazon.com og Amazon.co.uk.

Det meste koster jo det samme der, selv med frakt, og man får en halvert leveringstid. Herregud, jeg husker jeg venta opp til en måned på pakker fra Play.com.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

The Master var en knallfilm som jeg så i USA tidligere i år. Spesielt Joaquin i filmen.

Argo var herlig, innfridde kanskje ikke helt. Men en god film uten tvil, synes nå jeg. Spesielt John Goodman og Alan Arkin var det jeg likte best med filmen.

Wreck-It Ralph var uten tvil årets barnefilm. Kommer til å se den igjen når den kommer ut på DVD/BD. Var sikkert en del detaljer jeg gikk glipp av i bakgrunnen her og der.

Kompis i statene har fått sett Zero Dark Thirty nå, sier den var knallbra og bedre enn Hurt Locker. Gleder meg til Jason Clarke og Jessica Chastin spesielt i filmen.

Fikk også sett Dredd i går. En ganske kul action sci-fi film. At Lena Heady som skurk fungerte overrasket ikke etter Game of Thrones.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...