Muggkaare Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Joda. Utgivelsen er ikke tidenes beste akkurat, men er mye gull blant filmene. 1 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Night of the Living Dead starring Judith O’Dea The Phantom of the Opera starring Lon Chaney, Sr. The Hunchback of Notre Dame starring Lon Chaney, Sr. Nosferatu starring Max Schreck Carnival of Souls starring Candace Hilligoss Metropolis starring Gustav Frolich Er ihvertfall bra, resten har jeg ikke sett men virker som mye middelmådig. Men de fleste som jeg har nevnt er på blu-ray, så jeg hadde uansett aldri sett dem på dvd nå. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Støtter oppunder Metropolis, men det er den eneste jeg har sett av de på listen.. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Mye kult på den der. Så bare fort igjennom, men følgende filmer burde ses av enhver med et snev av selvrespekt: Dr. Jekyll and Mr. Hyde Night of the Living Dead The Phantom of the Opera The Hunchback of Notre Dame Nosferatu The House on Haunted Hill The Last Man on Earth Carnival of Souls White Zombie Metropolis Hoppa sikkert over mye fett og. I tillegg er det jævlig mye kule b-filmer på lista som burde være max interessant om man har et snev av interesse for horror. Og filmer med skuespillere som Boris Karloff, Vincent Price, Lon Chaney og Bela Lugosi er jo automatisk interessant, spesielt om det er horror. Så joda, er mye fett å plukke opp der. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Nice, nice! takker for svar. litt synd at det ikke er undertekster tho. Det finnes forresten fler slike pakker http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Sci-Fi_Classics_50_Movie_Pack/?id=DGOS7005DVD denne hadde noe kult http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Chilling_Classics_-_50_Movie_Pack/?id=DGOS7018DVD finnes det en måte å se sone1 filmer på vanlig blu ray spiller eller pc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Rip Charles Durning. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Nice, nice! takker for svar. litt synd at det ikke er undertekster tho. Det finnes forresten fler slike pakker http://www.platekomp...?id=DGOS7005DVD denne hadde noe kult http://www.platekomp...?id=DGOS7018DVD finnes det en måte å se sone1 filmer på vanlig blu ray spiller eller pc? Disse samlingene er faen meg gull, spesielt om man liker eldre filmer som kanskje er jævlig fete pga. andre ting en selve kvaliteten. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 på en så dårlig at det er bra måte? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Nei., egentlig ikke. Eller, noen er jo det. Men det er noe veldig magisk over filmene, tross kvaliteten på dem. Det er veldig vanskelig å forklare. -VG Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Gleder meg til januar/februar! Jack Reacher, Gangster Squad, Django Unchained, Hansel & Gretel, Lincoln (Ikke sett trailer eller noe, men må vel se den også) og A Good Day To Die Hard! Har sikkert glemt noe også, men bare dette er nok til en god kinostart for min del . Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Selv har jeg også Les Miserables, Silver Linings Playbook og Cloud Atlas på listen over filmer i januar jeg må få sett. Endret 26. desember 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 For ikke å glemme The Master. Vet ikke om noen har fått sett den ennå? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Noen som har sett Life of Pi? Er den bra? Ser i hvert fall veldig bra ut. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 For ikke å glemme The Master. Vet ikke om noen har fått sett den ennå? Å herregud som jeg har gleda meg til den. En ekstrem sein visningsdato for oss i Norge av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvor kjøper dere filmene? Eller leier dere filmer? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Når jeg streamer så er det som oftest via Netflix, Xbox sin utleie-tjeneste, via Apple TV, Viaplay, CD-ON. Kommer litt an på tilbud, utvalg. Senest igår leide jeg en film på lokale Best-stasjonen. Leide Chernobyl Diaries. Møkkafilm, men det får så være. Når jeg kjøper er det enten internett, Elkjøp eller Platekompaniet. Med mindre noen kommer med tilbud på filmer jeg liker. Som nevnt tidligere så venter jeg fortsatt på Dredd på Blu-ray. Kommer nå i januar. Gleder meg. redigert: Skal sies at når det er så mange filmeleie/streaming-muligheter så er jeg så og si sluttet å laste ned filmer i det hele og store. Jeg som lastet ned massevis før. Så lenge filmene er å få leid eller kjøpt så blir det som regels det. Er filmene tilgjengelig i tilstrekkelig kvalitet på piratnettverket, og ikke på lovlige måter så har de seg selv å skylde. Endret 26. desember 2012 av uTukt Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Kjøper en del på Gamestop, jeg. 3 BD-filmer til 149 kroner, og de er stort sett som nye, med tanke på riper o.l. Ellers så kjøper jeg fra Amazon.co.uk, Play.com, CDON.no og Platekompaniet. Leier filmer veldig sjeldent, men når jeg gjør det er det enten på filmleie-sjappa i byen her, eller på Xbox sin utleietjeneste. Skal snart prøve ut Netflix og Viaplay også. Også er det jo også en del fra Piratebay. Endret 26. desember 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 bruker platekompaniet, play, cdon osv. liker best å kjøpe film. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Samme her, liker å ha dem i hylla. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Etter å ha sett Blue Valentine for andre gang forrige uke ble jeg litt gira på å se neste Ryan Gosling/Derek Cianfrance-filmen. Kommer i 2013. Trailer ble sluppet i forrige uke. Liker casten, Dane DeHaan og Ray Liotta skader ikke heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå