Bytex Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Men noen Kill Bill 3 får vi ikke http://www.ign.com/articles/2012/12/12/no-kill-bill-3-for-tarantino Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Han har vel sagt at om det kommer en Kill Bill 3 så blir det om noen år når datteren er gammel nok, så sentrere en film rundt henne. Han har hvertfall ikke utelukket dette. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Han har jo ikke direkte sagt at KB3 ikke kommer heller, han har sagt at det er lite sannsynlig. Så nei, det kan ikke utelukkes. Endret 13. desember 2012 av Banksy Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Men noen Kill Bill 3 får vi ikke http://www.ign.com/a...3-for-tarantino Like greit! Elsker Kill Bill 1 & 2, de klarer seg veldig fint uten en 3'er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bolo og Angela Mao i KB3 , por favor ! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Haha! Glados sin stemme fra Portal. Kan ikke være tvil om at det er der de har tatt det fra/hentet inspirasjon ifra. Traileren ser bra ut, gode effekter, delvis ny vri på alien-invasjon og ikke minst så de robotene kule ut. Blir garantert et kinobesøk for min del. Synd det ser ut til at den ikke kommer før Juli neste år. Hvorfor vente så lenge? arghhhh. Blir rart å se 'Jax' i nye roller også. In other news; kjøpte meg Total Recall på Blu-ray idag. En av mange førjulsgaver til meg selv. Likte filmen på kino, og ser at blu-ray versjonen inneholder en 20-minutter lengre versjon med alternativ slutt. Blir spennende å se hvilken vri den tar! Får håpe de ikke tar en M. Night Shyamalan og vrir det til det hinsides. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Gleder meg allerede til den nye Die hard 5 filmen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Pacific Rim så jævla dårlig ut. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Fikk omsider sett Star Trek (2009), etter anbefaling fra flere her, og må si jeg er veldig fornøyd. Underholdende film. Var aldri noen fan av tv-serien, men her regner jeg med de har tatt en mer folkelig tilnærming til dette. Rollebesetningen traff meg godt. Pine og Quinto funket fint. Alltid morro med Simon Pegg! Kult å se Karl Urban etter å ha sett Dredd, liker fyren. Og Zoey Saldana er skamdeilig som vanlig. Tenkte ikke over at Nimoy spilte Spock i tidligere Star Trek produksjoner, så det var morsomt. Kjente han igjen fra Sucker Punch, faktisk. Gleder meg til neste film. redigert: Typisk meg å komme borti svar-knappen før jeg er ferdig å skrive Endret 13. desember 2012 av uTukt 2 Lenke til kommentar
Slim Shady Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 er the shining skummel? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 er the shining skummel? Det er vel litt subjektivt, men jeg fant den ikke skummel. En veldig god film er det dog. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 The Shining er en av de skumleste filmene jeg vet om. Kubrick har virkelig fått frem ondskapen i det hotellet. Min favoritt-skrekkfilm. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 The Shining skremmer fortsatt vettet av meg, selv etter noen gangers gjensyn. (Jeg er tidvis lettskremt da..) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Kubricks versjon av The shining, hm, joda. Men ettersom jeg har lest boka, kjenner jeg at jeg blir mer irritert når jeg ser filmen enn redd, da med tanke på alle endringene som er gjort og det faktum at Kubrick tok livet av Jack Torrense karakteriseringen. Mye av karakteriseringen av Jack Torrense i boken handler om hans dype ønske om å forsørge for familien. Der synes jeg Nicolsen feiler totalt, da han føles som en gærning allerede fra starten av. Så for meg blir ikke Kubricks versjon av The shining noe bra film opplevelse i skrekkens øyemed. Bare irriterende. In the lane of Stephen King, skal bli interesangt å se om de klarer å gjøre IT bra. Slik det ser ut, blir det laget 2 filmer av boken, noe jeg tror blir bra. Men, nå er det ikke opp og avgjort at det blir noe filming så man får se. Jeg ser ikke grøss på kinoen da jeg slik sett er en liten "pingle" i den avdelingen, men tror jeg skulle forsøkt å se den på kinoen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Der synes jeg Nicolsen feiler totalt, da han føles som en gærning allerede fra starten av. Den følelsen tror jeg at jeg får i hver eneste Nicholson film Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Haha, ja, det er sant. Det er noe med kombinasjonen mellom øynene og smilet hans. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 The Shining skremmer ikke meg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ser awesome ut. Digger sånne filmer. Maks popcorn film. Dog er det maks ripoff av Sentinels fra X-men disse robotene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå