Need44speed Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kult, jeg har lett litt etter den filmen der. Husket ikke hva den het. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Per dags dato finnes det vel liten tvil om at Hausu er den mest spesielle filmen jeg har sett. Sykt herlige effekter hele filmen igjennom. Latterlig kult. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) A Clockwork Orange Likte første del av filmen veldig godt, fantastisk åpningsscene. Ble dessverre litt for langtrukket med fengselet og etter det. Merket jeg små slet litt å holde følge, spesielt de siste minuttene av filmen var tunge. Pluss for rå slutt, bra skuespill og veldig stemningfull musikk. Har ikke lest boken, eller lest alt for mye om underliggende temaer, så skyt med hvis jeg har gått glipp av noe . 7/10 Endret 12. desember 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kan bare si at National security og blue streak er to ganske gode action komedier og bad boys 2 da Noen som kan nevne noen andre gode filmer innen den sjangeren? 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kan bare si at National security og blue streak er to ganske gode action komedier og bad boys 2 da Noen som kan nevne noen andre gode filmer innen den sjangeren? Om man skal følge de filmene der er det bare å velge å vrake her . 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Om man skal følge de filmene der er det bare å velge å vrake her . Takk Han er bare helt best i sånne filmer!! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Takk Han er bare helt best i sånne filmer!! Hinta vel mer til at han var med i alle de filmene du nevnte. Forøvrig enig med deg, liker de fleste filmer med han med i. Morsom fyr. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Okei, men du sendte en bra link og ja liker han i de rollene sine, men ser mange andre sjangere å, som det igjen er andre som passer, Akuratt nå er jeg i mere actionkomedie humor og da passer filmene hans veldig godt 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 A Clockwork Orange 7/10 Langtrukket? Ikke helt enig der, men kan jo se hvorfor du synes det og. A Clockwork Orange er yndlingsfilmen min per dags dato. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Helvete, for en jævlig kul, sær og unik film dette er. Noe av det feteste, faktisk. Helt enig, sykt kul film. Vurderer å se den igjen snart, hmm. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen her som har sett Happiness (1998) ? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jepp. Todd Solondz' beste. Den eier. Hardt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen her som har sett Happiness (1998) ? Oh yes, Philip Seymour Hoffman spiller glimrende. Dessverre den eneste filmen jeg har sett av Solondz. Har du noen anbefalinger, elevathor? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Storytelling er rimelig fjong. De fleste vil nok si Welcome to the Dollhouse, men den slo ikke helt an hos meg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skulle ikke Django Unchained komme i 2012? Ser at den ikke er satt opp på kinoen her i Tromsø i alle fall. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kommer 18. januar. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ah. Nesten da i alle fall. Har store forventninger til denne. Gleder meg! Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Gleder meg til Django Unchained selv. Jævlig mye! Forresten, angående soundtrack til filmen: "I want to thank all the artists who contributed original songs (a first for me) to the picture. Most of these contributions came out of the artists’ own inspiration and their illustration of the film’s soul is invaluable. In addition to the new original songs I am also using a lot of older recordings on the soundtrack – many of which came from my personal vinyl collection. Instead of having the record companies give me new digitally cleaned up versions of these recordings from the 60’s and 70’s, I wanted to use the vinyl I’ve been listening to for years – complete with all the pops and cracks. I even kept the sound of the needle being put down on the record. Basically because I wanted people’s experience to be the same as mine when they hear this soundtrack for the first time." - Quentin Tarantino Dette er stas! 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Høres bra ut! Slike enkle grep er en av tingene som får Quentin til å skille seg litt ut. Sær kar med et vanvittig talent. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå