Anonym259235 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Personlig liker jeg TDK bedre. Synes Ledger som Joker var mye kulere enn Hardy som Bane. Endret 6. desember 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Men så har tolkningen av The Joker mye større "bredde" enn Bane i TDK:Rises. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg liker The Dark Knight bedre enn The Dark Knight Rises, men det er utelukkende pga. Heath Ledger. Og det er skremmende hvor kort levetid filmene til Nolan har. Insomnia, The Dark Knight og Inception er filmer jeg liker godt, men de blir mindre og mindre underholdende for hver gang jeg ser de, og for hver gang jeg har sett de har jeg trukket ett poeng. Derfor kommer jeg neppe til å se de igjen heller. Orker ikke ødelegge filmene mer enn jeg allerede har gjort. Batman Begins er den eneste Nolan filmen jeg har sett flere ganger som har blitt bedre. Har hatt planer om å se Memento igjen, men jeg tør ikke siden jeg frykter at den og skal bli dårligere, og at mitt kjempepositive førsteinntrykk skal bli ødelagt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Jeg liker TDK bedre enn TDKR, men det er ikke på grunn av skuespillerprestasjonene. TDK har en bedre historie, og pacing som faktisk holder filmen fengende gjennom hele. Jeg føler at TDKR harmange dødpunkter som føles unødvendige for filmen, som f.eks. Scarecrows domstol. Morsom scene, ja, men den kunne godt vært fjernet. Det virker rett og slett som de tok seg mye bedre tid med TDK. Endret 6. desember 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Morsomt at du nevner rettsakene, da jeg synes de bidrar til å sette stemningen og atmosfæren, samt en cameo. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Likte forsåvidt rettsakene jeg også, litt morsomt. Spoiler om TDKR En ting jeg ikke så komme i filmen, første gang jeg så den, var at det var jenta som var bak alt og ikke Bane. Mulig noen klarte å mistenke det, men jeg så den ikke komme. Enten fordi de gjorde en god jobb med å skjule det, eller så var det vel at jeg ble blendet av at jeg digger Tom Hardy og tok alt for god fisk. Beklager at jeg glemte spoiler. Vært våken siden 5 på morgenen og er litt kake i hodet. Håper jeg ikke ødela filmen for noen. Endret 6. desember 2012 av uTukt Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sett sånt i spoiler. Er ikke alle her som har sett TDKR enda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 TDKR er den dårligste Nolan-filmen jeg har sett. Utrolig skuffende. 2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Nolan har laget de beste Batman-filmene, men de er samtidig de dårligste Nolan-filmene. Gleder meg til å se hva han finner på i fremtiden. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Atmosfæren i denne Batman filmen er uten sidestykke. Bane står frem som en av de mest karismatiske skurkene som noensinne har vist seg på lerretet. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Bare jeg som synes Death Sentence med Kevin Bacon er en jævlig undervurdert film? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Bare jeg som synes Death Sentence med Kevin Bacon er en jævlig undervurdert film? Helt OK. Ikke noe mer enn en ordinær revenge film. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Enig med Cortese der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Personlig mener jeg progresjonen karakteren til Bacon gjennomgår i filmen er mange hakk over hva man får i gjennomsnittlige hevn-filmer, samt at atmosfæren er herlig gritty og minner meg om gode asiatiske thrillere. Heller ikke "polert og glorifisert" vold i filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Atmosfæren i denne Batman filmen er uten sidestykke. Bane står frem som en av de mest karismatiske skurkene som noensinne har vist seg på lerretet. Atmosfæren i Batman Returns er bedre imo. Og strengt tatt er Danny Devito's skurk mer karismatisk også. ^^ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er det flere enn meg som håper å se Imaginaerum på norske kinoer? http://www.imdb.com/title/tt1959409/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Er det flere enn meg som håper å se Imaginaerum på norske kinoer? http://www.imdb.com/title/tt1959409/ Fra Hamar kino: Hei! Så vidt vi kan se er det ikke gjort noen avtaler for norsk kinolansering av denne filmen ennå! Dette var dog 5. november, så ting kan ha endret seg. Endret 7. desember 2012 av Nopros Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Så vidt jeg har forstått av Imdb, er det ennå ikke bestemt hvilke land ut over Finnland som vil få Imaginaerum på kinoene sine. Jeg håper i alle fall sterkt at jeg kan se den her. Jeg er jo kjempeglad i Nightwish, så dette kan for meg bli både en herlig filmopplevelse og musikkopplevelse, men filmdelen alene høres bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Bane rulte ! Når kommer det trønderske Bondplakater......."Skyfaill" lol Lenke til kommentar
mrbor Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 TDKR er den dårligste Nolan-filmen jeg har sett. Utrolig skuffende. Enig med deg der. Jeg syns han har tapt seg mye siden Batman Begins, og enda mer siden Memento. Det som ville vært interessant å se, er hvordan han ville klart seg uten manusforfatterbroren Jonathan Nolan, som ofte beskrives som hjernen bak historiene. Tror Inception er det eneste eksempelet der kun Christopher Nolan er kreditert som manusforfatter. Selv om dette var en spennende film, med veldig gode actionscener, så er vel de fleste enige om at historien blr litt vel rotete og komplisert mot slutten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå