Choekaas Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det som er interessant med neste års Star Trek-film er at den har en undertittel som knytter gramatisk sett med tittelen. Star Trek: Into Darkness. Vet ikke helt hva jeg synes om det, men det passer slik de knytter det sammen på posteren. En annen ting jeg har stusset over er hvilken by som skal portretteres. Jorden var veldig sentral i forrige film, så jeg skulle gjerne se litt mer av andre verdener. Har ikke lest meg så mye om rykter for fremtidige handlinger og sted for denne filmen, men håper på å utvide den nye horisonten med nye steder. Den heter tross alt "Into Darkness". Men jeg ser at de har 30 St Mary Axe i bakgrunnen, en skyskraper fra London. Skal dette være en futuristisk London? Hvis de ønsket å vise det, så er det en tilfeldig bygning i bildet (i motsetning til Tower Bridge eller Big Ben som hadde vært bedre, hvis de ønsket å vise det). Får håpe det skal bare vise en tilfeldig skyskraper fra en fjern by for å fylle ut plakaten og at de bare brukte 30 St Mary Axe. Ellers liker jeg godt posteren. Har hørt mange kommentere på at den blir for Christopher Nolan, men jeg ble ikke så plaget av det. Og jeg håper virkelig Man of Steel gir Superman tilbake den berømmelsen han fortjener. Det er noe som jeg ikke har noe i mot å få en reboot av. Jeg vet at Zack Snyder kan være uforutsigbart, men det virket ikke som om teaseren hadde altfor store Snyder-tendenser. (I form av å CGIe opp bildet, slowmotion og meget saturated bilder). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Superman på film har vært dødt for meg siden Christopher Reeves-filmene, så..ikke har jeg sett den tv-serien som alle jentene så på heller fordi "young superman" var så uberkjekk. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Melket Smallville en god del i slutten, kunne avsluttet den for flere sesonger siden. Angående Star Trek så fikk jeg nettopp sett Charlie Sheen Roast, da MacFarlane beskrev Shatner som “The guy who played Captain Kirk on Star Trek before it looked like a bunch of gay guys working in a MAC store'' Refererte nok til de nye filmene Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kan man se Star Trek (2009) uten å vite noe som helst om universet? Eller er visse bakgrunnskunnskaper påkrevd for å i det hele tatt kunne forstå handlinga i filmen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Trenger ikke å vite noe som helst på forhånd. Filmen starter før det ikoniske Kirk/spock/bones crewet settes sammen, så du lærer alle å kjenne uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dagens random moviequote: OH, NO! NOT THE BEES! NOT THE BEES! AAAAAHHHHH! OH, THEY'RE IN MY EYES! MY EYES! AAAAHHHHH! AAAAAGGHHH! THE BEES! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Superman på film har vært dødt for meg siden Christopher Reeves-filmene, så..ikke har jeg sett den tv-serien som alle jentene så på heller fordi "young superman" var så uberkjekk. Dean Cain er temmelig hawt da. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tenkte jeg skulle etterape/kontre med "Not the lime juice!", men det er jo fra den samme filmen.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dean Cain er temmelig hawt da. Den var jo bedre enn det søppelet Smallville ble. I grunn det jeg ser fram til med Man of Steel er Michael Shannon som skurk a.k.a. General Zod. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Synd det ikke er klippekort på kinoen her i byen, prøver å få med meg så mange (interessante) filmer som mulig der. Der sier du noe. Burde virkelig vært klippekort som gjorde det billigere for de som ønsker å se mange filmer. Eller sesongkort. Noen som vet om Oslokino har noe slikt? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er noe som heter kinopluss som gir fordeler hvis du ser mye kino Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Dagens random moviequote: Random movie quotes are the best! I MUST BREAK YOU! Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Enda bruker de disse forferdelige hornlydene. Oh well, fortsatt Star Trek Kjenner ikke helt igjen hvem villain er her, er det snakk om en yngre Khan? Sitter på jobb, så får ikke helt med meg hva som sies i traileren. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Enda bruker de disse forferdelige hornlydene. Oh well, fortsatt Star Trek Haha, stemningsfulle horn ja. Bare jeg som føler at den typen lyd brukes i mange trailere nå til dags? http://ryanpitts.com...inceptionator/# edit: Javisst. Mange filmer som nevnes her http://www.theshiznit.co.uk/feature/trailer-trend-rise-of-the-braaahhms.php Endret 6. desember 2012 av uTukt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 http://inception.davepedu.com/ Bare å skru opp lyden og trykke ivei. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg tror Benedict Cumberbatch spiller Joachim i Star Trek: Into Darkness, mens Peter Weller spiller Khan. Cumberbatch sin karakter ser ikke ut som Khan, og vi har enda ikke sett et eneste bilde av Weller (a.k.a. Mr. RoboCop) i filmen. Kan hende at Cumberbatch spiller Khan, men det tviler jeg på, og det kan svare på hvorfor det går så himmla mye rykter rundt om det. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Så nettopp The Dark Knight igjen, for det som må være 5. eller 6. gangen, men blir ikke lei av den. Fantastisk film. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Faktisk synes jeg TDK:Rises er en bedre film. /banne i kirka 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg synes filmen er bedre gjennomført om jeg kan si det, Hardy er en meget meget bra Bane, etter hva jeg kan huske synes jeg karakter-utviklingen til Batman er bedre, filmen virker bedre regissert og noen av scene er meget bra gjennomført både visuelt og skuespillermessig. TDK hadde en meget bra skuespiller-prestasjon i Ledger, men etter å ha sett Rises sitter jeg igjen med en følelse av å være mett på mer enn en enkelt skuespiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå