toro6 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Bra. Skeletor var alltid favoritten. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Så Sinister igår. Synes det var en bra film bortsett fra at det kanskje skulle vært litt fler skrekkscener og bedre slutt. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Jeg så A Scanner Darkly igjen i dag. Hadde vært utrolig stilig hvis det hadde vært tilgjengelig en versjon av den med bare de sorte linjene, slik som dette: EDIT: Det minner meg på om at jeg må få sett Waking Life. Endret 2. desember 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Må få sett A Scanner Darkly selv. Waking Life anbefales på det sterkeste. En av de kuleste animasjonsteknikkene jeg har sett i en film. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 med tanke på hvor like mange sier de to Funny Games filmene er. Kan man like greit se den nyeste? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Næh, se den første. 4 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Well well http://inception.davepedu.com/ Gleder meg Endret 3. desember 2012 av Tord93 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Forrige film var faktisk veldig bra, så jeg gleder meg veldig Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Tror det kan bli bra ja, nå har jeg riktignok ikke noe forhold til serien bortsett fra den orrige filmen men. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nye Man of Steel-posteren ser også grei ut. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Veit ikke helt hva jeg synes om den nederste der. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg gleder meg virkelig til å Man of Steel. Liker Superman, men forrige filmen (Returns) var skuffende. Denne ser bra ut, litt mørkere og forhåpentligvis litt mer moden. Liker det Zack Snyder har gjort tidligere, og regner vel med Nolan stepper inn hvis det hadde sett dårlig ut. Synd det er så lenge å vente Angående posteren over der igjen, Star Trek, så har jeg faktisk ikke sett den første. Er den verdt å få med seg? Har aldri vært noen superfan av Star Trek, bare grei underholdning på tv iblant. Regner med mange die hard star trek-fans mislikte filmen, blir oftest slik. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Eneste filmen jeg kommer til å se på kino neste år. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Og da er traileren til The Host 2 kommet. Jeg likte den første veldig, veldig godt, men 2eren har jeg veldig liten tro på. Tror egentlig at filmen vil bli jævlig kjip. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Synes ikke the host 1 er så bra som mange mener. Kanskje fordi jeg hadde store forventinger. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Angående posteren over der igjen, Star Trek, så har jeg faktisk ikke sett den første. Er den verdt å få med seg? Har aldri vært noen superfan av Star Trek, bare grei underholdning på tv iblant. Regner med mange die hard star trek-fans mislikte filmen, blir oftest slik. Jeg har ikke hørt om noen enda som ikke har likt den nye Star Trek filmen. Jeg likte den utrolig godt og jeg er det motsatte av en Trekkie Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Angående posteren over der igjen, Star Trek, så har jeg faktisk ikke sett den første. Er den verdt å få med seg? Har aldri vært noen superfan av Star Trek, bare grei underholdning på tv iblant. Regner med mange die hard star trek-fans mislikte filmen, blir oftest slik. Jeg er nærmest en trekkie, men syns fremdeles filmen var helt konge. 10/10 faktisk.. Et sci fi eventyr av den typen kan vel umulig lages bedre. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Aldri vært noe ekstrem fan av Star Trek selv, bortsett fra litt som barn av den originale. Og noen par episoder igjen i de siste årene. Men Star Trek-filmen fra 2009 var veldig god synes jeg, og det tiltross for at jeg ikke er den største fanen av Chris Pine. Men Benedict Cumberbatch som skurken i Star Trek-filmen i 2013 blir awsome. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Takker for input! Da blir det mest sannsynlig Star Trek ikveld. Hadde lyst å se den på kino faktisk, men som med alt for mange filmer ble det aldri noe av det. Synd det ikke er klippekort på kinoen her i byen, prøver å få med meg så mange (interessante) filmer som mulig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå