Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Var det noe særlig end credits på Green Lantern? http://www.youtube.com/watch?v=VTBU_Vzx_rU (Men tviler litt på om det blir noe sequal egentlig) Endret 27. november 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fikk endelig sett Argo i dag, og den skuffet ikke! Nydelig film. Traff Bryan Cranston under åpningen av denne filmen, det var awesome da jeg er stor Breaking Bad fan. Gleder meg sykt til å få sett den, går sjelden på kino så kommer nok til å vente på BD'en Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er det noen som har sett Thuppakki ? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nei, men jeg tror den er veldig fet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Enig i at den ser fet ut. Synd den er 11årsgrense da. For da har de sikkert tonet end volden. Endret 28. november 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Traff Bryan Cranston under åpningen av denne filmen Heldig! Hvor var dette? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Heldig! Hvor var dette? Var i Dublin dette også, en tilfeldig passering når vi var ute på byen. De fleste stod rundt med Breaking Bad DVDer for signering, hadde jeg visst han var der hadde jeg tatt med en av sesongene Tror det var flere skuespillere der borte, avisene skriver DiCaprio ble spotted i nærheten og Tom Cruise hadde visstnok vært på det ene hotellet et par helger før. Tror det må være noe av det mest random jeg noen gang har vært med på at Heisenberg plutselig var der 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Enig i at den ser fet ut. Synd den er 11årsgrense da. For da har de sikkert tonet end volden. Nja, trenger jo ikke å være synd. Kommer jo helt ann på hvordan filmen er det, vøtt. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fy faen, så kult! Når jeg tenker over det: Var dette i oktober, samtidig som Frankie Muniz var der? For da var pappa i Dublin med jobben. Skulle visst det, så jeg kunne bedt han få tak i signering. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Ja det var flere, men tror Cranston var en av de siste til å gå inn i kinoen. Var jo mange folk å sånn rundt da å blinkende kameraer, dette var også firmatur å han ene er jo så høy han så over alle, det var nok en god fordel Muniz var nok der pga han spilte med Cranston i Malcolm in the Middle tenker jeg. Endret 28. november 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ah, okei. Så fett! Synd at jeg ikke visste om det, men. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nja, trenger jo ikke å være synd. Kommer jo helt ann på hvordan filmen er det, vøtt. på actionfilmer synes jeg alltid det er synd. Kanskje 11 er mindre strengt enn jeg tror. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ah, okei. Så fett! Synd at jeg ikke visste om det, men. Tror jeg skal begynne å ta litt research før jeg reiser til utlandet Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Haha, ja, må nok det jeg og. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Blir ikke noe Joseph Gordon-Levitt som Batman i Justice League. Heldigvis. http://www.totalfilm.com/news/joseph-gordon-levitt-s-reps-deny-justice-league-role Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Det er ikke akkurat helt bekreftende. Anne Hathaway sine agenter sa jo først at hun ikke ville dukke opp i TDKR, men hun dukket jo sannelig opp i filmen. Tror ikke han dukker opp som en ny Batman i en kommende film, men det kan for all del skje. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg tror Nolan er ferdig med Batman, og at det er dødsstraff for å prøve å videreføre hans serie. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Tror ikke han dukker opp som en ny Batman i en kommende film, men det kan for all del skje. Bale har jo sagt at han ikke vil spille Batman lenger. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg tror Nolan er ferdig med Batman, og at det er dødsstraff for å prøve å videreføre hans serie. Det håper jeg virkelig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Bale har jo sagt at han ikke vil spille Batman lenger. Å det må komme en Batman spilt av Christian Bale i en Justice League-film? Må det komme en Batman i en Justice League-film (helst, men do not really need)? Dessverre ikke Nolan som sitter med rettighetene på Bætmæn. Finnes da flere som har vært Batman enn bare Bruce Wayne, selv om jeg synes det er feil med Robin som Batman. DC Comics/WB(?) virker for mye å være ute etter å prøve å slå/få suksessen til The Avengers med å sette sammen en hastefilm. Avengers var godt planlagt flere år i forveien i form av tidligere filmer, og fungerte bra på grunn av Joss Whedon er en regissør som kan bruke et stort rollegalleri bra nok til en slik film. Jeg har ikke tro på det med så mange andre i grunn. Stoler ikke på DC etter flauser de siste årene som Superman: Returns og Green Lantern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå