Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldig! Hvor var dette?

Var i Dublin dette også, en tilfeldig passering når vi var ute på byen. De fleste stod rundt med Breaking Bad DVDer for signering, hadde jeg visst han var der hadde jeg tatt med en av sesongene :)

8103422701_1fe8fe5a17_z.jpg

Tror det var flere skuespillere der borte, avisene skriver DiCaprio ble spotted i nærheten og Tom Cruise hadde visstnok vært på det ene hotellet et par helger før.

Tror det må være noe av det mest random jeg noen gang har vært med på at Heisenberg plutselig var der :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det var flere, men tror Cranston var en av de siste til å gå inn i kinoen. Var jo mange folk å sånn rundt da å blinkende kameraer, dette var også firmatur å han ene er jo så høy han så over alle, det var nok en god fordel :)

Muniz var nok der pga han spilte med Cranston i Malcolm in the Middle tenker jeg.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Bale har jo sagt at han ikke vil spille Batman lenger.

Å det må komme en Batman spilt av Christian Bale i en Justice League-film? Må det komme en Batman i en Justice League-film (helst, men do not really need)? Dessverre ikke Nolan som sitter med rettighetene på Bætmæn.

Finnes da flere som har vært Batman enn bare Bruce Wayne, selv om jeg synes det er feil med Robin som Batman.

DC Comics/WB(?) virker for mye å være ute etter å prøve å slå/få suksessen til The Avengers med å sette sammen en hastefilm. Avengers var godt planlagt flere år i forveien i form av tidligere filmer, og fungerte bra på grunn av Joss Whedon er en regissør som kan bruke et stort rollegalleri bra nok til en slik film. Jeg har ikke tro på det med så mange andre i grunn. Stoler ikke på DC etter flauser de siste årene som Superman: Returns og Green Lantern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...